Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 20:53 [R600] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu SDi
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Probowalem juz wszytskiego. Zastasosowalem sie do poradnika ze strony. Odciagalem sprezynami itd. Kto by sie z kolegow z forum podjal naprawy tego dziadostwa??Jestem juz z desperwany bo nie mam pomyslu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 17:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 20:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gdybym mial kanal to moze moglbym tak sie bawic. Szukam gotowego rozwiazania albo kogos kto (oczywiscie za odowiednia oplata sie tym zajmie). Wiesz moze czy pasuje ten wybierak z jakiegos innego samochodu??
pasuje z r620 sdi
ja nie mam kanału i poradziłem sobie z tym bez większego problemu Rozwiązaniem dla ciebie może być wymiana cześci tulejek na nowe w serwisie hondy koszt cześci około 100 zł
Mi sie wydaje, ze u mnie bylo cos tam wczesniej kombinowane bo jest troche inaczej niz na zdjeciach z poradnika. A powiedz, czy wyjecie calego drazka(wybieraka) wiaze sie z koniecznoscia grzebania w samochodzie?
oryginalnie krzyżak jest nitowany wiec szlifierka musi być zeby łby zeszlifować i cały wybierak wyciągniesz dołem pytanie tylko czy masz luzy na lewarku czy tylko dzwoni ci lewarek podczas jazdy
jak chcesz wyjąć lewarek od zmiany biegów to musisz pierwsze odłaczyc go od wybieraka pod spodem nastepnie zdjąć mieszek ochronny i cześć tnelu i dojdziesz do śrub i wtedy go wyjmiesz
Jak patrzyłem u Toma to nic nie znalazłem. Myślę ze najlepiej to wyjąc rozkręcić, udać się do tokarza i dotoczyć takie tulejki z teflonu. Kiedyś słyszałem ze te od hondy są inne i nie pasują. Dziś jadę do kraju i jutro tez mam to zamiar robić. Jak bym dorabiał tulejki to zrobię więcej na pewno się nie zmarnują .
Ale o ktorej tulejce teraz mowa?? tej na dzwigni zmiany biegow ktora wchodzi w te takie widelki z wyrobionymi otworami? U mnie ta tulejka jest taka jakby dziwna melatowa. Jakby ktos mial jakies foto pogladowe bylbym wdzieczny
Właśnie pykam na gg ze znajomkiem co mi wszystkie części do autka organizuje --> www.carclinic.pl fachowa obsługa - polecam, Marcin tel: 601 501 301 - wszystkie dostepne zamienniki na rynku i nie tylko!!!
Od hondy ponoć pasuje ale każdą cześć muszę zamawiać osobno i czas oczekiwania na te części w hondzie w Krakowie to 7 dni.
Tak są, ale one oryginalne od rovera są z lichej gumy i wytrzymują tylko kilka miesięcy(wiem bo w starym roverku je zmieniałem) Lepiej dorobić właśnie takie tulejki z teflonu. Ja mam bardzo wyjechanie na krzyżaku i zastanawiam się nad zakupem nowego od hondy - czekam teraz na cenę! -jeśli będzie wysoka to sobie odpuszczę (mam już cały wybierak używany w Polsce z allegro) i albo go założę, jak jest w lepszym stanie, albo będę zmuszony do krzyżaka dorabiać również te tulejki.
Ja rozebrałem cały krzyżak wraz z wybierakiem i zawiozłem do tokarza i dorobił 2 tuleje na krzyżak dorobił odpowiednią śrubę i nakrętkę samokontrujacą za całość zapłaciłem Całe 25 złociszy. Tuleje zostały zrobione z mosiądzu...
naprawiałem krzyżak bo miałem straszne luzy na lewarku teraz czeka mnie tylko likwidacja delikatnego dzwonienia również u tego samego tokarza....
Nie robiłem tego za jednym zamachem bo nie wiedziałem jak będą się sprawowały tuleje z mosiądzu.
ale teraz mogę powiedzieć ze elegancko
Tokarz jak dorobił tuleje i sam złożył krzyżaka powiedział ze to już na wieki będzie
Martinez, z tym ze krzyżak jest tak spasowany ze ze nic tam nie dzwoni na nim tylko w miejscu łączenia lewarka zmiany biegów z wybierakiem. Jeśli robisz z teflonu to fajnie bedziesz mógł się wypowiedzieć jak się to wszystko zachowuje ja robiłem tuleje z mosiądzu i chwale sobie i to grubo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum