Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 SDI '97]- przewody olejowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:45
[R 220 SDI '97]- przewody olejowe
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 11:55   

Remi nie w takich autach się wywala chłodnice oleju i jest dobrze a niektóre w ogóle nie mają i też dobrze
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 11:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 12:06   

szoso420, Ja wiem o tym :razz: Ze niektóre nie maja, ale lepiej ja mieć niż jej brak :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 12:08   

Remi55 napisał/a:
ale lepiej ja mieć niż jej brak

oj tam gadasz, ja u siebie skłaniam się by ją wywalić i pozbyć się tych przewodów i wiem że nic się nie stanie jak to zrobie
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 12:12   

szoso420, :mrgreen: Mozę i gadam trzeba by prze praktykować empirystyczne :razz:

Ja już tak mam ze wole coś mieć niż tego nie mieć zawsze się przyda :mrgreen: A ty mnie nie kuś bo moja główka mi już mówi żeby kupić wskaźnik temp oleju i to przetestować :razz:

A mi o takie wężyki chodziło żeby zamontować :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 486
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 22:18   

Remi55 napisał/a:
A tak myślę i może by to całkiem zrobił na węzach gumowych z oplotem metalowym tylko z takimi końcówkami żeby to wkręcić i tyle :wink: Nie będzie już miało co korodować :wink:

też myślałem o czymś takim i to chyba będzie najlepsze wyjście ,moim zdaniem na pewno lepsze niż zaślepienie ,w końcu jakąś rolę to pełni
Remi55 jak coś już ruszysz w tym temacie to wrzucaj na forum i z tymi przewodami to naprawdę wydaję się niezły pomysł ;)
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 02, 2010 23:48   

Mazak, Mialem odkrecic te węzę i kurcze tak u mnie są przygrzane ze puścić nie chciało :/ A ze braku czasu i silnika dalej nie wyciągnąłem to projekt na razie stoi w miejscu ale nie bawem cos zrobię bo w tej 25 kapie i kapie olej sobie ładnie :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 486
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 00:16   

Remi55 napisał/a:
A ze braku czasu i silnika dalej nie wyciągnąłem to projekt na razie stoi w miejscu

Remi55nic na siłę wszystko młotkiem ;) u mnie też kapie i to dość mocno już z chęcią bym to wydłubał ale niestety potrzebuje fury na codzień a pewnie chwilę się zejdzie zanim znajdziemy jakieś sensowne rozwiązanie skoro fabryczne to lipa :/ ale w końcu też będę musiał się za to wziąść i ciekawe jak u mnie to pójdzie...
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
iwan00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 159
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 09:11   

Ja za zakucie 2 nowych węży z wymianą zapłaciłem mechanikowi 50PLN. problem kapania z głowy. Czysto i sucho ja w reklamie ALWAYS :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 09:15   

iwan00, czyli przekuł tobie dwie nowe gumowe weze do starych przewodów :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
iwan00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 159
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Maj 06, 2010 10:10   

dokładnie, obciął stare końcówki i zaspawał nowe z gwintem do tego zakuł w warsztacie 2 gumowe węże "na wymiar" teraz jakby coś było nie tak to mogę już tylko węże wymieniać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 06, 2010 11:21   

iwan00, No to ładny patent jest :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200] amortyzatory olejowe tył
Lewis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Mar 08, 2011 22:06
Harry
Brak nowych postów [R200 SDI]Węże olejowe
Bordos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Mar 21, 2010 14:56
Remigiusz
Brak nowych postów [R 200 1.6 97r] Amortyzatory tył olejowe czy gazowe??
salam Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Sob Kwi 18, 2009 20:47
salam
Brak nowych postów [R25 1.6 lpg] przewody NGK
morris Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Wrz 03, 2008 15:13
morris
Brak nowych postów [R214 Si] Co to za przewody??
koper Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Paź 05, 2010 08:32
koper



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink