Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45 2.0di 2000] rozrząd r45 diesel
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45 2.0di 2000] rozrząd r45 diesel
Autor Wiadomość
marcin731 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Dęblin



  Wysłany: Pon Maj 03, 2010 15:20   [r45 2.0di 2000] rozrząd r45 diesel

witam
mam zamiar wymienić rozrząd i chciałbym się dowiedzieć jaki dokładnie mam silnik bo na tą chwile wiem tylko za ma 77 kw czyli 105 km i prosiłbym by ktoś mi powiedział jaki dokładie jest to silnik
numer VIN SARRTZWNRYD482240
i jeśli to m:ożliwe prosiłbym o dokładne rozszyfrowanie numeru VIN

z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 03, 2010 15:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 15:27   

http://www.roverki.pl/checkvin.php?input_vin=
45 ma oznaczenie silnika idt i on nie ma 105KM, 105KM ma silnik sdi który siedział w 400 a nie w 45
http://www.roverki.pl/article.php?sid=88
 
 
marcin731 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Dęblin



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 15:58   

w dowodzie rejestracyjnym jest napisane że ma 77 kw co w przeliczeniu daje 105 km
czy poprzez VIN nie da sie odczytać jaki dokładnie jest to silnik?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 16:07   

marcin, kolega szoso dał Ci linka do sprawdzajki VIN , więc w czym masz problem ?? wpisz swój numer w sprawdzajkę i po problemie :spoko:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 16:42   

marcin731, nie sugeruj się tym, co masz napisane w dowodzie rejestracyjnym. Ja mam wpisane 74kW co daje 101KM. Pozatym W 2.0 iDT były dwa warianty mocy - 101 i 113 koni. 105KM miały silniki SDI z mechaniczną pompą wtryskową. Jeśli masz słabszą wersję (101KM), wystarczy dograć tylko fabryczne mapy od wersji 113 konnej, co zrobiłem. Różnica jest...i to spora :mrgreen: Możesz sprawdzić czy na słupku drzwi kierowcy masz stickera z mocą podaną w kW? Z którego roku masz auto? Przed czy po FL? Moc w autach z tymi silnikami zależała głównie od roku produkcji.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
marcin731 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Dęblin



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 18:01   

sprawdzałem VIN w linku od szoso ale myslałem ze może można coś jeszcze więcej z niego odczytać

auto jest z 2000 roku czyli przed fl, jutro sprawdzę ten słupek bo teraz nie mam możliwości

a co do częsci do rozrządu to rozumiem że najlepiej z tomateam.pl lub allegro?

a może ktoś zna lepsze (tańsze) żródło części do rozrządu do tego silnika?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 18:10   

marcin731, Kupisz w każdym sklepie z częściami do Aut rorzad. Ale najlepiej brać LUK lub Ruville oraz Gates :wink:

Ja chyba w sklepie za LUK i Gates zapłaciłem coś 550zl za cały rozrząd. Ale było o tym juz tyle razy na forum :>
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 18:14   

Mix napisał/a:
105KM miały silniki SDI z mechaniczną pompą wtryskową


Tu się chyba kolega pomylił.wersja SD 86 KM Miał pompę mechaniczną.silnik SDI 105 KM miał już pompę sterowaną elektronicznie
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 18:59   

marcin731 napisał/a:
auto jest z 2000 roku

To masz na 99,9% 101KM, chyba że ktoś wgrał mocniejszą mapę. ZTCP mocniejsze mapy były na 100% od rocznika 2004, o ile nie już od przełomu 2003/2004.

Kapussta23, może coś pomieszałem, ale wydaje mi się, że pompa jest taka sama w SD i SDI, a różnice w mocy są spowodowane min. brakiem IC. Zasadnicza różnica pomiędzy SDI a iDT jest właśnie w sterowaniu pompy. Dlatego w iDT pompy padają zdecydowanie częściej :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:03   

Mix, dobrze kolega mówił

SD ma mechniczna pompe Boscha i brak IC - takiego ja miałem :P
SDI ma pompe elektryczna
IDT ma VP30 wiec tez elektroniczna pompa :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Pon Maj 03, 2010 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:04   

Remi55 napisał/a:
IDT ma VP37

...nie ma kolega racji, iDT ma pompę VP-30 Bosch'a :) , ale oczywista też elektroniczna :spoko:
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:16   

SDI Ma pompę VP-37
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:21   

...różnica pomiędzy VP-30, a VP-37 jest taka, że VP-30 ma sterownik pompy na sobie ( co jest dużo bardziej awaryjne) , a VP-37 jest sterowana z głównego kompa i to jest supcio rozwiązanie :ok:
P.S.
Ale nie róbmy koledze offtopa w temacie ;)
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:24   

Jugol napisał/a:
a VP-37 jest sterowana z głównego kompa i to jest supcio rozwiązanie
.Racja.Rezystor i jazda!!! :lol:
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:28   

No to coś namieszałem, lecz intencje miałem dobre :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:39   

Jugol, Racja Jugo Racja :razz: :mrgreen: :mrgreen: Zle mi sie wstukało kurcze nie wiem czemu ciągle VP37 pisze jak mi o Vp30 chodzi który lubi przez rezystor padać :/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] Diesel 2000 r. Problem z ABS
MARQS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Sie 12, 2012 08:16
MARQS
Brak nowych postów [rover 45 2.0 TDI 2000] czy da sie samemu wymienić rozrząd?
pauli89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Lip 05, 2010 23:08
Remigiusz
Brak nowych postów [R45 1.4 2000] Sprzęgło
capri1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Sie 03, 2010 10:29
praktis
Brak nowych postów [R45] Jaka przepływka do 45 iDT z 2000 r.?
Kizashi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Sro Paź 12, 2011 07:57
Kizashi
Brak nowych postów [R45 1.8 2000] Alternator - łożyska
tomaszo81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Kwi 29, 2010 10:38
PTE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink