Wysłany: Sob Maj 29, 2010 17:15 [R620] Dużo pali??
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam wszystkich!! Jeżdżę swoim Roverkiem już dwa lata i nigdy na to nie zwracałem uwagi ale jak przeliczyłem spalanie to wychodzi mi 9 l/100 km. To jak na diesla chyba bardzo dużo patrząc na to jak piszą inni użytkownicy... Moje pytanie: co może być przyczyną tak dużego spalania??
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 29, 2010 17:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Maj 29, 2010 18:47
Zależy od stylu jazdy, warunków drogowych, długości pokonywanych odcinków, pory roku i kilku innych czynników. W krakowskich korkach moje spalanie przkracza grubo 8l (ale mam ciężką nogę). Sprawdź go na autostradzie przy stałej prędkości i obrotach 2000 - 2100, mój wtedy bierze ok 5,5l.
no ja w sumie też mam ciężką nogę i jeżdze w trybie miejskim po Wrocławiu tylko wydaje mi sie to dziwne ze wszystkim pali tak malo a mnie az tyle. Widze ze to normalne
Mój roverek 400 2.0 SLDi Pali po Londynie jak jeżdze dynamicznie około do 8.5 w lecie i nawet do 10l w zimie. Czesto mam trase w granicach 8km. Na trasie do Polski w nemczech na autostradzie (nie bylo róznicy czy zima czy lato) 5,8l a ciąłem czesto nawet 160km/h a w polsce juz gdzie autostrad mniej i kamerek nie znam wiec przepisowo 5,3l. Może to wyjaśni coś
To moze wyjasnic. Nie oplacalnosc diesla. Jezdzisz na niedogrzanym silniku.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
To moze wyjasnic. Nie oplacalnosc diesla. Jezdzisz na niedogrzanym silniku.
Czytaj dokładnie Często to nie zawsze Tak dokładnie to mam takie dwa tygodnie a w następne dwa jeżdze do polski 3 razy w przeciągu tych następnych dwuch tygodni. Wczesniej miałem trasy zamiast 8km - 15km i różnica była średnio 0,2l zależało od stacji z jakiej tankowałem. A opłacalność jest już chyba widzisz w czym.
Wniosek jest taki że te SDI nie są ekonomiczne. Znajomemu Cytryna Xantia 110KM 2.0 Hdi pali max 6.5l Na trasie schodzi do 5,5 a nawet mniej. Zależy od nastroju kierowcy.
A co do mojego to na sprawnej turbinie również pali w granicach 8 - 9 tyle że ja zawsze dawcuję a nie jadę
Mój 620sdi w takich podjazdkach 10-15 km pali 8l przy normalnej dynamicznej jezdzie.
Na autostradzie przy predkości 160 non stop spala 7l. zastanawiam sie tez czy nie duzo troche;/ no ale patrząc z drugiej strony silnik przy tej predkości tez ma juz odpowiednie obroty.
No i kupując to auto myslałem że wyciszenie wnetrza bedzie lepsze, nie żebym narzekał, ale lekki niesmak mam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum