Do cewki wchodzi 11 V i brak iskry na świecach . Czy idzie sprawdzić samą cewke przed kopułką ?. Problem powstał po wymianie silnika, który pracował w polonezie. Cały osprzęt zamontowany jest z oryginalnego auta. Czy jest różnica w kołach zamachowych
Czujnik jest stary, a koła niestety nie sprawdziłem...
Chcę potwierdzić czy są takie same i czy ten czujnik ma wpływ na iskrę .
[ Dodano: Nie Cze 13, 2010 21:37 ]
azor77 napisał/a:
adam_123 napisał/a:
Czy jest różnica w kołach zamachowych
Należało założyć stare koło zamachowe i dla pewności czujnik położenia wału, to zapewne nie miałbyś problemu
Ciężkie dojście do kostki zasilającej cewkę i dlatego pomiary sa orientacyjne. Myślę, że idzie ok. 12 V.
Interesuje mnie jak sprawdzić prąd na końcu przewodu wychodzącego z cewki.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Cze 13, 2010 20:53
adam_123 napisał/a:
Interesuje mnie jak sprawdzić prąd na końcu przewodu wychodzącego z cewki.
Jeśli ci chodzi o napięcie na przewodzie wysokiego napięcia, to do zmierzenia potrzebny jest specjalistyczny sprzęt, domowym sposobem to możesz przyłożyć kabel do korpusu silnika i sprawdzić czy jest przeskok iskry.
Pewnie iskra będzie ale nie w tym momencie kiedy trzeba, bo koło zamachowe jest inne i sygnał z czujnika wypada nie wtedy co trzeba.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Odległośc przewodu od masy ok , a czujnik jest orginał z rowera, który pracował w tym aucie przed wymianą silnika i jeszcze pytanie dlaczego świece są suche. Wszystkie prądy podłączone po staremu
jak czujnik podaje babola to komputer nie puszcza też wtrysku, żeby nie zalewać świec i nie lać paliwa w kosmos.
a koło zamachowe od poloneza nie ma dodatkowego "znaku" i dlatego komputer myśli, ze z obrotami coś jest nie tak
adam_123 napisał/a:
Odległośc przewodu od masy ok ,
jakby tam pojawiało się napięcie, to by Cię kopnął po prostu
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
sTERYD - czy jeżeli założę czujnik od poloneza to powinno zagrać Czy muszę wymienić koło na stare
azor77 - pompa paliwa rakieta. Do momentu wymiany motoru autko pierwsza klasa. Żadnych zastrzeżeń do pracy silnika. Pojawil się wyciek oleju pod kopułką i klijent jechał tak długo aż silnik zaczą stukać. Nie zgłebiałem tematu bo taniej jest wymienić silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum