Mi to pachnie HGF na kilometr, a objawy nie są jasne...kupować drugi komplet świeć (też ngk vline) czy kabli/kopułka/palec (wsio do TomaTeam) wyjdzie tyle, ile kosztuje zestaw do zrobienia uszczelki...
Wykręć świece jeśli podlewa Ci cylinder wodą to świeca będzie czyściusieńka jeśli olejem to będzie przypalona, w każdym razie przyglądnij się świecom czy są jednakowe...
Mi jak odpalał na 3 cylindry okazało się że HGF a po rozebraniu okazało się że jeden tłok jest jak nóweczka wymyty
Pojawił się majonez w zbiorniczku, wywaliło płyn - czarny, brudny z majonezem, po odkręceniu korka od zbiorniczka i odpaleniu silnika mam słitaśną fontanne jedyna pociecha w tym, że znajomy hondziarz mówi, że tu głowice raczej nie pękają i to wina kiepskiej uszczelki... oby...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Cze 18, 2010 23:28
Problemy z odpaleniem mogą być spowodowane przedostaniem się płynu chłodniczego do cylindrów. Gdy wymieniałem uszczelkę kolektora ssącego nie spuściłem całego płynu i wlało się do cylindrów. Bardzo słabo kręcił ale odpalił.
Gdy miałem walniętą uszczelkę kolektora ssącego, płynu ubywało tylko po nocy. Gdy silnik się nagrzał poziom płynu się utrzymywał.
Wymień termostat i uszczelkę ssącego bo to nie jest drogie a może się uda.
Mi chcieli wymieniać cały silnik a okazało się, że była uszkodzona uszczelka ssącego warta 16zł.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Problemy z odpaleniem mogą być spowodowane przedostaniem się płynu chłodniczego do cylindrów. Gdy wymieniałem uszczelkę kolektora ssącego nie spuściłem całego płynu i wlało się do cylindrów. Bardzo słabo kręcił ale odpalił.
Gdy miałem walniętą uszczelkę kolektora ssącego, płynu ubywało tylko po nocy. Gdy silnik się nagrzał poziom płynu się utrzymywał.
Wymień termostat i uszczelkę ssącego bo to nie jest drogie a może się uda.
Mi chcieli wymieniać cały silnik a okazało się, że była uszkodzona uszczelka ssącego warta 16zł.
A na co ma wymieniać uszczelke kolektora ssącego? Chyba tylko i wyłącznie profilaktycznie bo tu przecież ewidentnie poszła uszczelka pod głowicą!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Cze 19, 2010 18:39
Nie krzycz, po co te nerwy. Poprzedniego posta pisałem wczoraj i powinien być na pierwszej stronie. Nie wiem czemu tak wyszło. Przecież nie pisałabym tego gdybym wiedział, że kolega Markzo, ma majonez w zbiorniczku.
Tak czy inaczej, współczuje, nie jest to fajne.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Jest winowajca...NIE DOKRĘCONA GŁOWICA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)............... robi mi go mój kumpel i jest w szoku... śrubki od głowicy wykręcał z łatwością palcami głowica w super stanie, będzie tylko planowana, wsio jest w super stanie.... będe u niego w poniedziałek zawieźć głowiczke i mam nadzieje dostarczyć części (TomaTeam) to opowiem dokładnie co i jak ale ktoś nieźle dał
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
nie no, sprawdzili mi cały silnik i jest wsio w porządku, jednak mówi mi mechanik, że szpilki od głowicy powinny być wtedy wymienione, może stare szpilki w połączeniu z niedociągniętą głowicą dały taki a nie inny efekt jak odbiore auto i dowiem się coś więcej, to tu napsize, co by dla potomnych było.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Fu*k up'y mechanika z tego co widać...uszczelka pod głowicą do góry nogami, za słabo dokręcona głowica, coś zmotane przy rozrządzie a robił mi to dobry kumpel taty, który całe życie zajmuje się silnikami... komplet nowych uszczelek (do wszystkiego) z TomaTeam i aso hondy, splanowana głowica i ogień na tłoki nie wiem co mu Konrad i Sebastian zrobili ale tak to auto nigdy nie jechało
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Komplet uszczelek w TomaTeam - 232zł,
Uszczelniacze wałków rozrządu aso honda - 60zł,
Robocizna - 200zł,
Auto stało od soboty do wtorku wieczorem, części miałem u siebie w ciągu 24h Przy okazji wymieniłem sondę lambda - widać poprawę w pracy silnika także nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, choć gdybym wiedział, że tyle wpakuje w ten silnik, to już dawno by KV siedział pod maską...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
no to Markzo aby teraz służył silnik do końca
Ps.ja jeszcze nigdy jak oddałem samochód do mechanika nie otrzymałem go w 100% złożonego poprawnie
dziś włażę pod samochód a tam jedna śruba od łapy skrzyni biegów wykręcona z pół centymetra a drugą mogłem wykręcić palcami...
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
bartekgosia [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 12, 2011 16:42
Vesper416, witam mam kont jakieś 5 mintu mam problem z moim roverkiem:( wymieniłem termostat węże ciepłe a chłodnica zimna do dego załącza sie jeszcze wętylator . co mam robić pomożesz??????
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 13, 2011 10:44
Markzo napisał/a:
nie wiem czy przegrzałem, bo płyn był w układzie, jechałem (jak zawsze ) powoli i temp podniosła się na czerwone pole odrazu zgasiłem i włączyłem ciepły nadmuch a po 3-4s temp opada na prawidłową do tego np wczoraj jade sobie, temp zaczyna rosnąć, dodałem gazu a temperatura w oka mgnieniu spada na właściwe miejsce... WTF??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum