Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 216 Coupe 96']problem z układem chłodzenia? HGF?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:13
[Rover 216 Coupe 96']problem z układem chłodzenia? HGF?
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 17, 2010 13:20   

Wygląda na 3 od lewej...z tym, że już kilka razy odpalił mi tylko na 1-2 clylindry... :|
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 17, 2010 13:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 17, 2010 13:45   

Cytat:
Mi to pachnie HGF na kilometr, a objawy nie są jasne...kupować drugi komplet świeć (też ngk vline) czy kabli/kopułka/palec (wsio do TomaTeam) wyjdzie tyle, ile kosztuje zestaw do zrobienia uszczelki...


Wykręć świece jeśli podlewa Ci cylinder wodą to świeca będzie czyściusieńka jeśli olejem to będzie przypalona, w każdym razie przyglądnij się świecom czy są jednakowe...
Mi jak odpalał na 3 cylindry okazało się że HGF a po rozebraniu okazało się że jeden tłok jest jak nóweczka :D wymyty ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 18, 2010 10:19   

Pojawił się majonez w zbiorniczku, wywaliło płyn - czarny, brudny z majonezem, po odkręceniu korka od zbiorniczka i odpaleniu silnika mam słitaśną fontanne ;] jedyna pociecha w tym, że znajomy hondziarz mówi, że tu głowice raczej nie pękają i to wina kiepskiej uszczelki... oby...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 18, 2010 20:29   

Markzo, trzeba było tak szybko nie jeździć na zlocie i nie wyłączać silnika odrazu xD oczywiście żartuje i współczuje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 18, 2010 21:29   

już jest u mechanika, jutro ma być zdjęta i sprawdzona głowica, mam nadzieje, że poniedziałek/wtorek wyjedzie coupejka ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Cze 18, 2010 23:28   

Problemy z odpaleniem mogą być spowodowane przedostaniem się płynu chłodniczego do cylindrów. Gdy wymieniałem uszczelkę kolektora ssącego nie spuściłem całego płynu i wlało się do cylindrów. Bardzo słabo kręcił ale odpalił.

Gdy miałem walniętą uszczelkę kolektora ssącego, płynu ubywało tylko po nocy. Gdy silnik się nagrzał poziom płynu się utrzymywał.

Wymień termostat i uszczelkę ssącego bo to nie jest drogie a może się uda.
Mi chcieli wymieniać cały silnik a okazało się, że była uszkodzona uszczelka ssącego warta 16zł.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 08:35   

aiwer napisał/a:
Problemy z odpaleniem mogą być spowodowane przedostaniem się płynu chłodniczego do cylindrów. Gdy wymieniałem uszczelkę kolektora ssącego nie spuściłem całego płynu i wlało się do cylindrów. Bardzo słabo kręcił ale odpalił.

Gdy miałem walniętą uszczelkę kolektora ssącego, płynu ubywało tylko po nocy. Gdy silnik się nagrzał poziom płynu się utrzymywał.

Wymień termostat i uszczelkę ssącego bo to nie jest drogie a może się uda.
Mi chcieli wymieniać cały silnik a okazało się, że była uszkodzona uszczelka ssącego warta 16zł.


A na co ma wymieniać uszczelke kolektora ssącego? Chyba tylko i wyłącznie profilaktycznie bo tu przecież ewidentnie poszła uszczelka pod głowicą!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sob Cze 19, 2010 18:39   

Nie krzycz, po co te nerwy. Poprzedniego posta pisałem wczoraj i powinien być na pierwszej stronie. Nie wiem czemu tak wyszło. Przecież nie pisałabym tego gdybym wiedział, że kolega Markzo, ma majonez w zbiorniczku.

Tak czy inaczej, współczuje, nie jest to fajne.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 21:07   

Sorry nie miała to brzmieć jak krzyk.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 21:27   

Jest winowajca...NIE DOKRĘCONA GŁOWICA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)............... robi mi go mój kumpel i jest w szoku... śrubki od głowicy wykręcał z łatwością palcami :| głowica w super stanie, będzie tylko planowana, wsio jest w super stanie.... będe u niego w poniedziałek zawieźć głowiczke i mam nadzieje dostarczyć części (TomaTeam) to opowiem dokładnie co i jak ale ktoś nieźle dał :dupa: :evil: :evil: :evil:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 20, 2010 07:06   

no to ładnie :/
kapitalny remont wymusił kolejny kapitalny remont
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 20, 2010 12:27   

nie no, sprawdzili mi cały silnik i jest wsio w porządku, jednak mówi mi mechanik, że szpilki od głowicy powinny być wtedy wymienione, może stare szpilki w połączeniu z niedociągniętą głowicą dały taki a nie inny efekt :| jak odbiore auto i dowiem się coś więcej, to tu napsize, co by dla potomnych było.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 29, 2010 16:57   

Markzo, I co z Twoim skarbem? Jestem ciekaw jak sie skończyło.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 29, 2010 17:01   

Fu*k up'y mechanika z tego co widać...uszczelka pod głowicą do góry nogami, za słabo dokręcona głowica, coś zmotane przy rozrządzie :| a robił mi to dobry kumpel taty, który całe życie zajmuje się silnikami... komplet nowych uszczelek (do wszystkiego) z TomaTeam i aso hondy, splanowana głowica i ogień na tłoki ;) nie wiem co mu Konrad i Sebastian zrobili ale tak to auto nigdy nie jechało ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 29, 2010 17:06   

uszczelka do góry d...ą no ładnie i weź tu zostaw samochód u mechanika ;/ .

Napisz jeszcze ile wyniosła Cię naprawa jak mozesz oczywiscie.
No i szerokiej bez awaryjnej drogi.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 29, 2010 17:28   

Komplet uszczelek w TomaTeam - 232zł,
Uszczelniacze wałków rozrządu aso honda - 60zł,
Robocizna - 200zł,
Auto stało od soboty do wtorku wieczorem, części miałem u siebie w ciągu 24h ;) Przy okazji wymieniłem sondę lambda - widać poprawę w pracy silnika ;) także nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, choć gdybym wiedział, że tyle wpakuje w ten silnik, to już dawno by KV siedział pod maską...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 29, 2010 21:38   

no to Markzo aby teraz służył silnik do końca :)
Ps.ja jeszcze nigdy jak oddałem samochód do mechanika nie otrzymałem go w 100% złożonego poprawnie
dziś włażę pod samochód a tam jedna śruba od łapy skrzyni biegów wykręcona z pół centymetra a drugą mogłem wykręcić palcami...
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bartekgosia
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sty 12, 2011 16:42   

Vesper416, witam mam kont jakieś 5 mintu mam problem z moim roverkiem:( wymieniłem termostat węże ciepłe a chłodnica zimna do dego załącza sie jeszcze wętylator . co mam robić pomożesz??????
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 16:50   

bartekgosia, A odpowietrzyłeś układ chłodzenia ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 13, 2011 10:44   

Markzo napisał/a:
nie wiem czy przegrzałem, bo płyn był w układzie, jechałem (jak zawsze ;) ) powoli i temp podniosła się na czerwone pole odrazu zgasiłem i włączyłem ciepły nadmuch a po 3-4s temp opada na prawidłową :| do tego np wczoraj jade sobie, temp zaczyna rosnąć, dodałem gazu a temperatura w oka mgnieniu spada na właściwe miejsce... WTF??


A może problem z masą?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [220 Coupe Turbo] Problem z układem chłodzenia
slax Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
28 Nie Lut 07, 2016 18:27
slax
Brak nowych postów [216 coup] nietypowy problem z układem chłodzenia
patryk199390 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Nie Paź 04, 2015 16:17
filip9519
Brak nowych postów [r216 Coupe 97r] Zagotował, tornado w układzie chłodzenia.
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Nie Wrz 06, 2009 14:17
oprawca_1978
Brak nowych postów [ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem
patryk199390 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
11 Pią Sie 21, 2015 11:31
slax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink