Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Pali tylko z plaka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 08:57
[R620] Pali tylko z plaka
Autor Wiadomość
sebek88sko 



Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: skarżysko-kam.



  Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:14   [R620] Pali tylko z plaka
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam
Chce poruszyc temat mojej usterki roverka z silnikiem Diesla, który ma kody błedów 23,27,31,54 nie wiemco one znacza bo wchodzac na strone z rozpisanymi kodami wyskakuje bład serwera :(

Dobrze przejdźmy do rzeczy w roverku jak stwierdził elektronik był problem z pompa jednak regeneracja pompy wtryskowej nic nie dała wymienilem czuj. połozenia wału czujnik temp.
dalej nie pali :beczy: pali jak w tytule tylko z samo-startu :cool: nie wiem na jakiej wartosci obrotów trzeba go trzymać poniewaz nie wskazuje nic obrotomierzu :nook: jednak trzymajac go chwile gdzies na 1200obr. tak mysle poniewaz nie slychac turbo chodzi rowno. Chodzil tak do zagrzania włączenia wentylatora zgasilem go nic nawet cieply nie "zagadał", a ma dziwne objawy przy gasnieciu mianowicie sam doda gazu na ułamek sekundy i gasnie. Przed usterka jadac szarpal i obrotomierz swirowal a to wskazywal 900 nagle 5000 w chwilach spokoju jak 600 sie krecila i szla pokazywal prawdziwe obroty. POMOCY bo nie wiem co z 600 robic sprzedac za bezcen tak wygodny pojazd :bezradny:

P.S.
Mam turbine silnik komputery oraz pare szpargałów do tego modelu oddam w dobre rece za rozsadna cene.. :mrgreen: 507 233 651
Ostatnio zmieniony przez thef Pon Lis 22, 2010 15:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:19   

Sprawdzałeś świece?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lelobass 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Elbląg



Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:19   

Czego tak się wydzierasz ? Uszy puchną. Co tam masz za szpargałki ido opendzlowania ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:25   

sebek88sko, Jak to nie działa strona :twisted:
http://www.roverki.pl/ind...el#comment-1440

Tu masz kody błędów :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sebek88sko 



Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: skarżysko-kam.



Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:34   

swiece wymieniane byly dodam ze uszczelka pod glowica tez :roll:

[ Dodano: Sob Cze 26, 2010 15:31 ]
mam troszke pierdolek bo sciagnalem od znajomego anglie oczwiscie r600 sdi

[ Dodano: Sob Cze 26, 2010 15:34 ]
zastanawiam sie nad uszkodzeniem pierwszego wtrysku :sad: moze byc uwalony nie daje pompie prawidlowego odczytu
 
 
 
pablom1978 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 46
Skąd: Białystok



Wysłany: Sob Cze 26, 2010 16:18   

Ja bym się zastanowił nad tym błędem 54- elektrozawór paliwa. Może to on jest uszkodzony i dlatego masz problemy z uruchomieniem. Elektrozawór ten odpowiada m.in. za wyłączenie silnika- po przekręceniu kluczyka odcina on paliwo i motor gaśnie. Sprawdź czy na jego czubku zamontowany jest taki cienki przewód- może jest on gdzieś przerwany, nie zaszkodzi też wykręcić ten zawór i przeczyścić. Zawór ten znajduje się z lewej strony pompy wtryskowej. Możesz też zdjąć wężyk paliwowy doprowadzający paliwo do pompy i podać ropę bezpośrednio do pompy np. z jakiejś butelki, słoika, może masz problem z układem paliwowym. I po trzecie sprawdź przewody "nieśmiertelnej" i ciągle poruszanej na forum wiązki silnika- czy jej przewody nie są gdzieś przełamane lub przetarte.

Sprawdź też przewód idący od pierwszego wtrysku, czy jest on dobrze połączony w kostce, czy nie jest gdzieś przerwany. Czy jak przekręcisz kluczyk w pozycję zapalenia się kontrolek to z okolicy pompy słychać "bzyczenie"? Powinno być słyszalne.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Cze 26, 2010 17:33   

sebek88sko, bardzo proszę używać normalnej czcionki :wink: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
sebek88sko 



Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: skarżysko-kam.



Wysłany: Nie Cze 27, 2010 06:41   

kasjopea napisał/a:
sebek88sko, bardzo proszę używać normalnej czcionki :wink: .


elktrozawor jest nowy paliwo jest ok bo odpowietrzalem pompe wlasnie z butelki
boli mnie fakt elektryki bo nienawidze sie w to bawic ale coz jak mus to mus przepatrzecala instalacje moze gdzies sztuka byla robina :bezradny:
 
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Cze 27, 2010 10:41   

a wiązkę sprawdzałeś??
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Cze 27, 2010 16:51   

jaki kąt wtrysku ?
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
sebek88sko 



Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: skarżysko-kam.



Wysłany: Pon Cze 28, 2010 18:13   

:neutral: dzisiejszy dzien nie przyniosl nic nowego w probie naprawy autka wiazka przy pompie zostala sprawdzona :cry: i zauwarzylem ze nawet podczas krotkiej pracy silnika alternator jest gorący :evil: a silnik nie. . . . co nie jest zbyt normalne :?: :!: :?: :!:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 28, 2010 18:17   

sebek88sko, Normalne to jest. U mnie alternator po nie całej min. pracy jest już ciepły. Ale nic dziwnego jak potrafi lądować ponad 75A :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Nilbul 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 108
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lis 16, 2010 17:18   

Popsuty wtryskiwacz :rotfl:
_________________
Małe, twarde i dość szybkie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Problem z klimatyzacją i nie tylko
Simus Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Lip 24, 2009 18:18
Simus
Brak nowych postów [R620 SDi] kostka,tylko do czego?
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 12 Wto Paź 23, 2012 23:11
kadzaf
Brak nowych postów [R620]wkręca się tylko do 2tyś. obrotów
trzebina Rover serii 600, Honda Accord 18 Nie Paź 16, 2011 19:03
trzebina
Brak nowych postów [R620] Skoki obrotów na postoju i nie tylko??
kinek Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Lis 10, 2009 14:30
PHJOWI
Brak nowych postów [R620] Nie Pali
krisoldo Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Maj 12, 2010 08:37
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink