Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Napinacz paska wieloklinowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 18:03
[R620] Napinacz paska wieloklinowego
Autor Wiadomość
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 07:41   [R620] Napinacz paska wieloklinowego
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam.

Prawdopodobnie (niestety znowu) pada mi napinacz paska, ale chciałbym się upewnić. Z okolic paska słychać brzęczenie i widać gołym okiem, że troszkę się to wszystko telepie. Już raz miałem z tym problem, wymieniłem napinacz i przez 2 lata wszystko było ok, ale problem chyba powrócił. Wcześniej była to sama rolka, teraz widzę, że wspornik ledwo zipie :/ Czy dokupię gdzieś wspornik do napinacza (taka jakby obudowa)? Bo pytałem u siebie w mieście, to nigdzie czegoś takiego nie mają :( Macie jakieś namiary na sklep z taką częścią?

Pzdr.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 07:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 08:04   

PopaY napisał/a:
Bo pytałem u siebie w mieście, to nigdzie czegoś takiego nie mają

napinacz kupujesz kompletny a oddzielnie to nie ma żadnych wsporników
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 08:29   

Samego 'wspornika' ne ma sensu wymieniać, bo nie ma ŻADNEJ gwarancji, że za 1 albo 1k km rolka się nie rozleci :( W drugą stronę (tylko rolka, jeżeli ramię napinacza jest OK) może być :) .
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 08:32   

Paul napisał/a:
Samego 'wspornika' nie ma sensu wymieniać

bo i nowego nie kupisz samego bez rolki
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 08:37   

Czyli 2 lata temu padła Ci tylko rolka ?? a reszty nie ruszałeś ?? Jeśli tak, a teraz widać że napinacz nie pracuje osiowo, tylko ma luz i jest zukosowany, to masz do wymiany całość rolkę + obudowę nawet pomimo sprawnej rolki.
W przypadku R600 były 2 rodzaje napinacza różniące się kołkiem w obudowie. Tutaj masz napisane od którego numeru VIN jest ten nowy tańszy napinacz.

http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=&c=303

Jeśli masz numer wcześniejszy, to masz do wyboru kupno oryginału (ok 600 - 700 PLN) lub przeróbkę tego nowszego (przestawienie kołka). Przeróbka jest opisana na forum poszukaj.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 08:43   

Nowsza, tańsza wersja była stosowana od liftu chyba wiec nie będzie Cie tak kieszeń boleć ;)
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 20:59   

Brt jak się okazało, 2 lata temu był wymieniany cały napinacz, kupiony był wówczas na szrocie. Tak, wiem, że są dwa rodzaje, różniące się wycięciem na mocowanie. Symbol tego napinacza to: PQG100230 Litens 752000-1.

W moim numerze VIN nie mam w ogóle liter BM :/

[ Dodano: Pon Wrz 20, 2010 21:59 ]
Co z tym VINem? Ktoś mi może napisać jak to wygląda? Bo w moim nie ma wcale liter BM, jakie są podane na stronie TomaTeam...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 21:14   

podejrzewam, że wystarczy jak sprawdzisz ostatnie 6 cyfr z numeru VIN ... one oznaczają kolejne egzemplarze. :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pon Wrz 20, 2010 22:48   

No oby, moja liczba jest wyższa więc miejmy nadzieję, że jest tak jak piszesz.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 06:41   

PQG100230 - nowszy, tańszy typ
PQG100150 - pogrom w portfelu :P na szczęście Ciebie nie dotyczy :mrgreen:
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Czw Wrz 23, 2010 08:42   

Napinacz zamówiony, ciekawe czy do jutra uda im się dostarczyć...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Jak przerobic napinacz paska wieloklinowego
Delta3131 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sro Cze 29, 2011 09:31
filo
Brak nowych postów [R620Di] Napinacz paska wieloklinowego
19bizon08 Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Mar 18, 2014 11:28
Brt
Brak nowych postów [R620] Oznaczenia paska wieloklinowego
Gość Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Mar 04, 2009 14:47
thef
Brak nowych postów [R620] Naciąg paska wieloklinowego napędu alternatora
phoenix123 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Lis 15, 2008 16:48
phoenix123
Brak nowych postów [R620] Napinacz paska wielorowkowego
Jakie różnice?
wojtasbb Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Lis 19, 2007 12:11
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink