Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] Wysokie obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 15:36
[R214] Wysokie obroty
Autor Wiadomość
elpueblo 



Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: chrzanow



Wysłany: Sob Paź 02, 2010 08:56   [R214] Wysokie obroty
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

witam
posiadam ROVER 214 si, 97r
problem pojawil sie podczas jazdy, szarpal niemilosiernie byl u 3 mechanikow w sumie w zakladach spedzil ponad 2 miesiace i nikt nie wiedzial co mu jest, az wkoncu jeden mechanik go wyczul i zmienil ta wadliwa czesc, tylko szkopul w tym ze jest ona od innego modelu i teraz zamiast przerywania ciagle mam wysokie obroty, a takiej do modelu SI nie moge znalesc.
kolejna sprawa ze nie wiem jak to sie nazywa, ten mechanik powiedzial mi ze jest to jakis silniczek albo komputerek o symbolu M.C.K. 10 40 20 i tutaj moje pytanie wiecie gdzie takie cos mozna kupic??

prosilbym o odpowiedzi ma maila elpueblo@op.pl
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 03, 2011 15:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 02, 2010 08:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 02, 2010 09:01   

Pewnie silnik krokowy Ci zmienił a że inny, a innym trzpieniem to puszcza powietrze jak chce, czyli równie dobrze bez niego mógł byś jeździć.
Jak możesz to zrób zdjęcie silnika i pokaż.

Falowały mu obroty przed wymianą tej części? Jeśli tak to rurki dolotowe oraz przewody od podciśnienia trzeba wyczyścić (najlepiej to cały dolot do wyczyszczenia i uszczelnienia).
 
 
 
elpueblo 



Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: chrzanow



Wysłany: Sob Paź 02, 2010 09:08   

zaczelo sie od przerywania podczas jazdy, najpierw co jakis czas z pozniej coraz czesciej az wkoncu prawie nie dalo sie jechac, obroty byly ok, i teraz po wymianie tej czesci juz nie przerywa a sa wysokie obroty,
zalozmy ze chce wyjechac na wzniesienie 5m, ruszam z 1 pokonuje wzniesienie zatrzymuje auto wrzucam luz a obroty sa na 3tys, on zmienil ta czesc i mowi ze obroty sa wysokie dlatego ze jest od innego modelu
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 02, 2010 09:17   

Zapytaj się go co to jest, bo tak to ciężko domniewać co on tam wymodził.
 
 
 
elpueblo 



Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: chrzanow



Wysłany: Sob Paź 02, 2010 09:25   

ja na mechanice nie znam sie wcale, no i pytalem go jak sie to nazywa mam 2 braci w anglii to wyslalibymi ta czesc, tylko ze albo on sam nie wie jak to sie nazywa albo nie chce mi powiedziec bo samochod u niego stoi 1,5miesiaca a ja nic mu nie zaplacilem i powiedzialem ze nie zaplace dopoki samochod bedzie w 100% sprawny,
jezeli zrobie zdjecie silnika to pomogloby ci to w diagnozie bo widze ze masz taki sam model jak moj??
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 02, 2010 09:27   

Może bym wypatrzył co on tam zrobił, ale koleś coś kręci, więc zdjęcie możesz zrobić.
Wydaje mi się że nic nie zrobił, samo coś się stało i gada że coś wymienił.
 
 
 
rafi_ 



Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: interenet



Wysłany: Czw Lut 03, 2011 13:06   

Witam ja miałem podobny problem, tylko u mnie auto zapalało bez problemu, miało za wysokie obroty kopciło, przy dodaniu gazu na początku trochę sie dusilo, a spalanie masakra 20L na 100km, przyczyna tkwiła tylko w czujniku temperatury 2pinowym który podaje informacje do komputera, już po odłączeniu wtyczki obroty wskoczyły na 900 , przestał dymić i odrazu się wkrecał na obroty, za nim kupilem czujnik jeździlem z odłaczona wtyczka ( włącza się wdedy wentylator bo komputer podaje błedne dane ) , auto jeździlo ok i spalanie spadło o połowe, teraz po wymianie czujnika (brązowy 2pin koszt 48zł , nie polecam podróbek bo będzie to samo ) pali dużo mniej i jak dotąd żadnej awarii. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] Wysokie obroty na luzie
dina735 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Gru 13, 2010 08:19
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R214 1.4i 98] zbyt wysokie obroty !!
zbyt wysokie obroty
pawel.o83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Czw Sie 20, 2009 20:26
Dydo
Brak nowych postów [r214 16v] trzyma wysokie obroty. krokowiec?
kowal_ldz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Paź 01, 2009 12:38
tian
Brak nowych postów [R214 1.4 si 96' benz.] wysokie obroty na biegu jalowym
1kokos11 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Cze 07, 2009 14:07
oprawca_1978
Brak nowych postów [R214 1,4 16V 1996] Wysokie obroty na biegu jałowym
Sasni Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Sty 26, 2011 13:46
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink