Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] JAK DOPROWADZIĆ INSTALACJĘ DO HALOGENÓW
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] JAK DOPROWADZIĆ INSTALACJĘ DO HALOGENÓW
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 13:59   

dokładnie jak darek_wp, napisał

chyba że masz jakiś inny przekaźnik

u mnie jest dokładnie tak:
30 zasilanie od akumulatora
85-86 cewka przekaźnika, jeden jest zmostkowany z 30 a drugi idzie do włącznika.
87 idzie do halogenów

camaro17, u Ciebie taki manewr jak u mnie nie przejdzie jeśli chcesz mieć podświetlany włącznik. Wtedy będzie trzeb zmienić to troszkę.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 16, 2009 13:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 18:56   

greg-si, nie rozumiem ostatniego zdania, mnie tylko interesuje podłączanie halogenów w taki sposób aby można je włączać nie zależnie od niczego, a co do włącznika to będę miał najzwyklejszy wł/wy z diodą na wł. zrezygnowałem z org. podwójnego włącznika
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 21:43   

camaro17, właśnie w tym zdaniu chodzi mi o diodę. Wszystko zależy jak ten włącznik wygląda tzn. jak jest zasilana dioda.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 21, 2010 10:20   

hejka greg-si, wiem że to odkopywanie starego tematu, lecz nie będę robił nowego jak można tą sprawę wyjaśnić tutaj a na pewno pomoże to innym. Wygląda to następująco, instalację elektryczna już dawno, dawno dołożyłem halogeny świeca bardzo dobrze jednak cały układ jest zrobiony jak najprościej, to znaczy bez przekaźnika tylko z bezpiecznikiem na układzie + normalny włącznik 0-1, można go włączyć kiedy tylko się chce :)

Moje pytanie jest następujące czy mogę się podłączyć pod org. włącznik który nabyłem obecnie i włączać halogen właśnie nim. Zauważyłem że ten od przednich halogenów działa chyba na zasadzie 0-1 bo nie odbija tak jak przycisk od tylnych przeciwmgielnych.
Jeżeli tak to w jakie piny mam się podłączyć aby to mogło tak działa na org. włączniku.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 21, 2010 15:52   

Musiałbym wyjąć włącznik i go zmierzyć.

camaro17 napisał/a:
Wygląda to następująco, instalację elektryczna już dawno, dawno dołożyłem halogeny świeca bardzo dobrze jednak cały układ jest zrobiony jak najprościej, to znaczy bez przekaźnika tylko z bezpiecznikiem na układzie + normalny włącznik 0-1, można go włączyć kiedy tylko się chce :)

Nie grzeje Ci się włącznik po dłuższym używaniu halogenów?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
etimark 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 178
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Lis 21, 2010 18:29   

Halogeny pobierają około 4A a włączniki tyle nie wytrzymają po kilku włączeniach mogą się wypalić lub bardzo się nagrzewać co w konsekwencji doprowadzi do padliny.
Ja kiedyś tam opisałem w moim poście Podłączenie halogenów, instrukcja ale gdy instalacja była fabryczna.
Trzeba dołożyć tylko jeden kabelek i halogeny świecą.
_________________
Tomasz 416 Lublin tel. 691508162
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 21, 2010 20:35   

greg-si, tak, takie zajawisko występuje nagrzewania się włacznika od halogenów, czy możesz mi zdradzić sposób jak moge to wyeliminowąc, no i najważniejsze czy mogę liczyc na twoją pomoc w podłaczeniu odpowiednich pinów do org. włącznika.

No chyba że zjawisko grzania włącznika też będzie występować w org. włączniku jak podłącze go w ten sam sposób jak mam obecnie. ?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 21, 2010 23:05   

etimark napisał/a:
Halogeny pobierają około 4A a włączniki tyle nie wytrzymają po kilku włączeniach mogą się wypalić lub bardzo się nagrzewać co w konsekwencji doprowadzi do padliny.

Śmiem twierdzić że pobierają więcej. U mnie na 5A palił się bezpiecznik od razu.

Cytat:
greg-si, tak, takie zajawisko występuje nagrzewania się włacznika od halogenów, czy możesz mi zdradzić sposób jak moge to wyeliminowąc, no i najważniejsze czy mogę liczyc na twoją pomoc w podłaczeniu odpowiednich pinów do org. włącznika.

No chyba że zjawisko grzania włącznika też będzie występować w org. włączniku jak podłącze go w ten sam sposób jak mam obecnie. ?

No niestety jeśli podłączysz tak jak teraz do oryginalnego włącznika to może on się przepalić. Są na nim ścieżki które raczej tak wytrzymałe nie są. By wyeliminować ten efekt stosuje się przekaźniki.
Wyciągnę włącznik i zobaczę na których pinach mam coś podłączone.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Lis 22, 2010 14:38   

etimark napisał/a:
Halogeny pobierają około 4A

greg-si napisał/a:
Śmiem twierdzić że pobierają więcej. U mnie na 5A palił się bezpiecznik od razu.

Tyle pobiera 1szt. (55W/12V=4,58A) Przy włączeniu ze względu na zimne włókno trochę więcej. Bezpiecznik na 2 halogeny 10A.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 20, 2011 13:15   

z gory przepraszam za odkopanie tematu...
zalozylem sobie instalacje zgodnie z wskazowkami z tego tematu w tej chwili halogeny zapalaja mi sie niezaleznie od swiatel i pytanie brzmi gdzie moglbym sie podlaczyc (w komorze silnika) by byly one uzaleznione od swiatel pozycyjnych/mijania a gasly przy drogowych

opis stykow z przekaznika
30 i 85 aku
86 wylacznik
87 plus do halogenow

wiadomo ze musze przepiac 85 pod pozycyjne tylko w ktorym miejscu - do kostki od lampy?? tylko ktory to przewod... uprzedzam odpowiedz rave - wczesniej mi dzialal a teraz cos mu sie odwidzialo i nie chce sie otworzyc - pewnie cos z acrobatem:/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 ben 99r]Gdzie warto zakładać instalacje LPG we Wrocku?
ToMaSs1986 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Cze 16, 2009 17:21
ToMaSs1986
Brak nowych postów [R400] przekaznik halogenow
sobek0075 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Maj 18, 2013 19:33
tronsek
Brak nowych postów [R400] Przekaźnik halogenów
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Gru 03, 2007 09:05
Paul
Brak nowych postów [R400] problem z okablowaniem halogenow
sobek0075 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Paź 07, 2013 16:36
Sirk
Brak nowych postów [R400 hatchback] jak zdjąć zaślepki halogenów?
damiansz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sob Lut 27, 2010 20:22
damiansz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink