Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 354 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Gru 07, 2010 00:44 [MG ZS] Dmuchawa działa tylko na 3 i 4 trybie
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Hej,
jade sobie dzisiaj autem i nagle zaczynają parować mi szyby. Patrze a tu w ogole nie leci powietrze z nawiewu na szybę chociaż ustawione jest na moc 2.
Kręce poketłem i okazuje się , że dmucha działa tylko na trybie 3 i 4. Pozostałe cisza.
O co chodzi ?
Pomóżcie dobrzy ludzie bo zima i idzie zwariować z tą upierdliwą dmuchawą
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Gru 07, 2010 10:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 07, 2010 00:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co koledzy pisali wielokrotnie dostać można bez problemu i naprawa nie trawa długo. Ale tak jak napisałam - warto użyć 'szukajki', bo z elektry to miałam słabo na studiach .
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Gru 07, 2010 13:36
Armandoo napisał/a:
gdzie ja kupie w Warszawie taki rezystorek
Możesz zobaczyć w sklepie Bomis (Gomis) - kiedyś tam kupowałem. Wiem, że do niedawna mieścili się na ul. Okrzei, teraz przenieśli się na Jagiellońską.
Podaję namiary wg. Zumi:
Gomis
Jagiellońska 5a, 03-721 Warszawa
Tel.: (22) 619-47-60
Fax: (22) 619-47-60
[ Dodano: Wto Gru 07, 2010 13:36 ]
BTW - jest jeszcze sklep na ulicy Laurowej lub Leszczynowej (Tarchomin), nie pamiętam dokładnie. Jeśli masz bliżej, możesz też sobaczyć. Mają sporo różnych drobiazgów elektronicznych, może będą mieli rezystorki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Powiedzcie mi czy nie moge tego kupić od jakiegoś używanego angola Rovera i nic nie lutować . Jakieś skomplikowane się to dla mnie robi.
Może mi ktoś opisać co trzeba robić aby to wymienić.
Ja zakupiłem u Tomiego nówkę valeo za 77zł bo też zależało mi na czasie, wymieniłem. A teraz bawię się z z regeneracją starego opornika dmuchawy, bo też elektryk ze mnie żaden. A valeo się sprawdza.
Tak, ten sam. Dla pewności możesz zadzwonić i się upewnić, ale w Mg Zs i R45 pewnie to samo. Dokładnie, odkręcasz schowek, 4cztery śrubki, po prawej stronie masz opornik dmuchawy, wypinasz kostkę, odkręcasz dwie śrubki i gotowe, opornik w rękach.
Ech, też dziękuję, że mogłem pomóc. Na allegro też są te oporniki za ok.68 zł, niby tylko do R45, ale myślę, że to samo. A w zasadzie jestem pewien. Aha i potrzebny będzie w miarę krótki wkrętak do odkręcenia dwóch śrubek rezystorka. Pozdrawiam.
No 100%, pewności nie mam, ale rezystorek jest też za schowkiem, też przykręcony na dwie śrubki. W zasadzie dostęp powinien być ten sam, dla średnio uzdolnionej osoby jak ja nie powinno być problemu, nawet przy -15 na dworze.
Kupowanie nówki jest bez sensu, bo konstrukcja jest wadliwa - kiedyś i tak sie przepali (choć w sumie pewnie do tego czasu zmienimy samochód ). Rozgrzewajace sie do czerwonosci cienkie druty oporowe jakoś do mnie nie przemawiają.
Najlepiej wlutować oporniki ceramiczne za kilkadziesiąt gr sztuka i zapomnieć o temacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum