Wysłany: Pon Sty 10, 2011 23:01 [r214] Swap przekladka silnika diesla do 214 czy to mozliwe
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam mam pytanie czy jest w ogolę możliwość włożenia silnika diesla do mojego roverka 214-75km ... czy pasuje na łapy silnika czy skrzynia pasuje od mojego 1.4 czy trzeba kupić np sdi lub tdi z całym osprzętem wraz ze skrzynia biegów. I jak z elektryka czy wiązka jest ta sama czy tez trzeba od sdi przekładać .... Moze jakiś inny diesel o większej mocy lub na turbince pasuje bez większej zabawy proszę o pomoc i z góry Dziękuje za odp
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 23:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wszystkie silniki diesla rovera są na turbince Nie wiem jak z łapami silnika ale na pewno skrzynia będzie nie ta...w dieslach była skrzynia PG1 (taka sama jak przy silniku 1.8). Elektryka chyba tez zupełnie inna.
Zamiast disla zapodaj ze 1.4 16V 103 kM lub 1.6 111 KM te silniki ci napewno podejdą bez większych przeróbek. Do disla trzeba wszystko pruć. Instalcja komputery zawieszenie zegary cały osprzęt ogolnie itp
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 14:02 Re: [r214] Swap przekladka silnika diesla do 214 czy to mozl
krystuss920 napisał/a:
Witam mam pytanie czy jest w ogolę możliwość włożenia silnika diesla do mojego roverka 214-75km ... czy pasuje na łapy silnika czy skrzynia pasuje od mojego 1.4 czy trzeba kupić np sdi lub tdi z całym osprzętem wraz ze skrzynia biegów. I jak z elektryka czy wiązka jest ta sama czy tez trzeba od sdi przekładać .... Moze jakiś inny diesel o większej mocy lub na turbince pasuje bez większej zabawy proszę o pomoc i z góry Dziękuje za odp
Witam
Bez wielkiech zmian i nakladow to moim zdaniem w gre wchodzi tylko przekladka na 1.4 103 KM lub 1.6.
Jesli chcesz zmienic na diesel'a ze wzgledu na oszczednosc to najlepiej sprzedaj tego co masz i kup SD/SDI lub 25 iDT.
Przekladka z benzyniaka na diesla oplaca sie tylko wtedy kiedy robi sie kapitalny blacharski remont przodu auta i wszystko jest wyjete - nawet wtedy "rzezba" jest jedyna w swoim rodzaju i nawet bym nie chcial wiedziec ile by sobie mechanik policzyl za robocizne...
krystuss920, pomijając koszty przekładki weź też pod uwagę, że takiego przeszczepa nikt od Ciebie nie kupi, więc auto musiałbyś użytkować do zezłomowania.
Do disla trzeba wszystko pruć. Instalcja komputery zawieszenie zegary cały osprzęt ogolnie itp
W zawieszeniu tylko sprężyny wymienić na dieslowe mocniejsze, Belka przednia może zostać od benzyny , belka zawieszenia z przekładnią kierowniczą też podpasuje.
Co nie zmienia faktu ,że jest to nieopłacalne bo kupić kompletny silnik z osprzętem skrzynią i komputerem i zapłacić za robociznę to drożej niż kupić roverka w dieslu.
Jest tylko jeden plus takiej przekładki , w papierach (aż jakiś diagnosta zajarzy ) zostaje 1,4 i OC niższe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum