Wysłany: Czw Sty 13, 2011 21:20 [R 200] Dymi z komina jak Diabli
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Siemanko
Mam pewien problem z moim Roverkiem,dobrze jeżdzi,odpala i w ogóle
daje radę ale strasznie kopci z rury wydechowej na biało,w zbiorniczku
płynu chłodniczego zauważyłem mętny płyn i osad,ubywa też płynu więc
trzeba dolewac nie wiem za bardzo co z tym robic??? gdzieś usłyszałem w
jakimś warsztacie,że może to byc uszczelka pod głowicą!!!
Gdzie w Warszawie można znalezc jakiś dobry i w miarę przystępnej cenie
warsztat który mógł by się tym zając????????
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 13, 2011 21:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety może to być uszczelka pod głowicą. Sprawdź olej, czy nie podskoczył jego stan. Sprawdź też, czy nie ma jakichś wycieków w okolicy uszczelki. A ile tego płynu Ci ubywa?
Z tego co przeczytałem,objawy się zgadzają i jest to pewnie HGF
Mam pytanie czy wie ktoś gdzie w Warszawie można to zrobic DOBRZE!!!
Po przeczytanych artykułach i komentarzach wiem że co po niektórzy mechanicy potrafią
to pięknie !@!$# i za raz trzeba robic od nowa.
Kierwa poniosło ich chyba w tym warsztacie,zadzwoniłem do nich i powiedzieli mi że
naprawa z częściami to koszt ok 3 tys zł ok rozumiem że to autoryzowany warsztat
ale tak naprawdę dokładam ok 1 tysia i mam drugiego takiego samego!!!!
Zadzwoniłem tez w parę innych miejsc i naprawy uszczelki wahają się w okolicach
1300 do 2000 i teraz nie wiem co robic za okolo 1300 zł to można "nowy" silnik kupic
ale nie wiadomy czy i nowy za raz nie odmówi posłuszeństwa,kurde już sam nie wiem
mam fure od jakiś 2 miechów i już takie koszty trzeba ponieśc Marnie to widzę
Kierwa poniosło ich chyba w tym warsztacie,zadzwoniłem do nich i powiedzieli mi że
naprawa z częściami to koszt ok 3 tys zł ok rozumiem że to autoryzowany warsztat
ale tak naprawdę dokładam ok 1 tysia i mam drugiego takiego samego!!!!
Zadzwoniłem tez w parę innych miejsc i naprawy uszczelki wahają się w okolicach
1300 do 2000 i teraz nie wiem co robic za okolo 1300 zł to można "nowy" silnik kupic
ale nie wiadomy czy i nowy za raz nie odmówi posłuszeństwa,kurde już sam nie wiem
mam fure od jakiś 2 miechów i już takie koszty trzeba ponieśc Marnie to widzę
Odezwij sie do uzytkownika forum o nicku marian418 - to spec od roverkow ktory zakonczyl wspolprace z ECC.
Wedlug tego co napisal w warsztatach to bedzie ~1000 netto ale warto skorygowac ta cene osobiscie u zrodla.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum