ja to niejestem mechanik, raczej dlubie w wozach dla przyjemnosci wiec moja wiedza tylko praktyczna.
a) poprostu odlaczyc wezyk od dv i zatkac dziurke po nim, ale wtedy po zalaczeniu turbiny baaaardzo powoli musialbys puszczac gaz zeby niegromadzilo sie cisnienie na zamknietej przepustnicy.
b) zamias dv wrzucic zwykly zaworek puszczajacy przy danym cisnieniu np 0.5 a najlepiej dedykowany do tego bloww off.
Moze wina lezy w westgate ktory popuszcza.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 23, 2010 18:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
masz najprawdopodobniej zapchany zawór odpowietrzenia układu korbowo tłokowego. Jest to typowy problem w roverach 1.8 turbo.( poprostu zacina się) Mam taki sam samochód, wymieniłem wszystko od świec zaczynająca na przepustnicy i sondzie lambda kończąc. Znajduje się on pomiędzy pokrywą zaworów a kolektorem dolotowym. Poprostu weż to wyjmij i przemyj benzyną. Ból napewno ustąpi.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 18:55
A czy moj problem moze byc to samo??
Jak jezdze uzywajac gazu do polowy wszystko jest ok jak uzywam wiecej gazu to po zalaczeniu turbiiny odczuwalne jest czkawka jakby przydlawianie a potem idzie dalej:) dzieje sie to okolo 2500 i czasem kolo 4. ale to sa tylko czkawki, natomias jak mam depniety do spodu gaz to zaczyna sie przydlawiac konkretniej jak ujme troche to przestaje i idzie dalej ale pare razy nie popuscilem gazu i nadal trzymalem w deche to mi sie check engine migac zaczal, jak ujalem gazu przestal migac. czy to tez moze byc ten zawor?
pompa paliwa i wtryski do sprawdzenia, może benzyny za mało podaje...
_________________ Pamparampam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 23:57
Problem rozwiazany ponad pol roku temu, świece i kable muszą być oryginalne nie lepsze nie gorsze ino oryginalne i smiga mialem ngk i kulało dlatego. Pomogl Tomi za 36zł a ja wydałem prawie 600 na diagnostyki:(
Odłączyłem go i teraz nie za bardzo wiem jak prawidłowo go podłączyć.
Może ktoś mi pomoze.
[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 10:20 ]
Zaworek ten przyczepiony jest do obudowy filtra powietrza, wychodza z niego 3 rurki 1 z nich do rury która idzie od filtra do turbo, i dodatkowo 2 rurki jedna czarna druga biała do zaworka bezpieczenstwa na turbinie i w łasnie z nimi mam problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum