Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pią Lut 18, 2011 10:43
Czy w MG nie było dwóch sond?? A może jest to wtyczka przygotowana pod inny silnik??
ZAstanawiam się jak z chekiem, czy zawsze jak lampka się zapali trzeba jechać na kompa żeby to wykasować?? Jak odpenie mi się wtyczka i ją zapnę to już się będzie lampić cały czas??
Mam problem z przeskanowaniem auta na warsztacie bo po pierwsze to Jelenia Góra, po drugie jeszcze nie zarejestrowane więc nie chce wyjeżdzać na drogę a to min 15km . Jakbym wiedział że podepne się jakimś allegrowym interfejsem do skasowania błędu do bym sobie go zamówił .
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pią Lut 18, 2011 16:35
2 sondy sa - obie sa 4 pinowe - mowimy tu o mems3 - 2 cewki na gorze. Jedna regulacyjna masz w kolektorze a druga za katalizatorem. Nie bedzie sie swiecie zalezy jaki blad etc. Mi nigdy sie check szczerze mowiac nie swiecil nawet przy uwalonej sondzie. Chyba tylko jak abs czujnik wypialem to sie zaswiecilo mi cos. Ale tak trzeba kasowac - bledy zostaja. Wez sie zaopatrz najlepiej w:
nie wszystko na tym widac ale duza czesc podstawowych takich bledow zobaczysz - prace sond, czujnika tps etc. warto to miec generalnie. Pelna diagnostyka tylko i wylacznie na T4 - ja polecam PHJOWI gdyby cos w kwestiach elektrycznych ciezko o lepszego "kozaka".
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 14:18
Trochę lepsze zdjęcie, czy nie jest tak że do MG ZR 1,6 lub 1,8 były te same wiązki i zostawały jakieś wtyczki np. mam tak w przypadku lusterek. Widzę że w rave są specjalne czujniki tylko dla VVT,więc może dlatego ten problem.
kod kolorow sie zgadza, lokacja mniej wiecej tez....
Moze byc. Wtyczka moze byc teraz do niczego jesli jest ABS to sygnal predkosci jest z wlasnie z jego czujnika ,a impulsatora w skrzyni moze juz nie byc. Wiazki sa do pewnego stopnia uniwersalne i czasem jakas wtyczka nie ma poloczenia w danym aucie.
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 13:42
Heh dobra podejrzewam że tak może być:) Jutro zamawiam ELM 327 i zobaczę co wyskoczy po skasowaniu błędu. Pomuki rozdane.
[ Dodano: Wto Mar 01, 2011 13:42 ]
Niestety interfejs nie chce się połączyć z silnikiem-chyba wadliwy interfejs Może jeszcze jedno dlaczego pali się lampka mil??Podczas zapalania jak silnik złapie przez sekundę gaśnie i zapala się spowrotem. Zastanawiam się co może być przyczyną?
Są jakieś konkretne powody zapalania się checka??
Czy jeżeli usunę niesprawność jest sznsa że kontrolka zgaśnie?
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 07:10
Udało się zdiagnozować. BYły dwa błędy pierwszego i trzeciego cylindra, zły zapłon-efekt próby odpalenia z przestawionym rozrządem o jeden ząbek. Udało sie je usunąć nowe się nie pojawiają więc wszystko jasne. Dzięki wszystkim za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum