Forum Klubu ROVERki.pl :: [ r214i] Jaki stożek najlepiej wybrać
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ r214i] Jaki stożek najlepiej wybrać
Autor Wiadomość
adylth 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Grudziądz

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 18, 2011 15:44   [ r214i] Jaki stożek najlepiej wybrać

Witam
Chcę założyć stożek w moim Roverku (1.4) , jaki stożek najlepiej wybrać ? mogę przeznaczyć do 200 zł i czy dolot zimnego powietrza jest wskazany ?

Najlepiej proszę o strony z aukcjami
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 18, 2011 15:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 18, 2011 15:53   

http://forum.roverki.eu/search.php
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 18, 2011 20:52   

adylth nie wiem jak w 8v ale ja w swoim poprzednim 16v najlepsze wyniki uzyskałem zakładając sportową wkładkę KN na fabrycznym dolocie. Z tego co się dowiedziałem stożek ma sens tylko i wyłącznie przy silniku "dłubanym"
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 13:27   

Stożek możesz założyć, ale koniecznie z dobrym doprowadzaniem zimnego powietrza, bo bez tego to pogorszysz osiągi. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 14:27   

leszczu19901 napisał/a:
Stożek możesz założyć, ale koniecznie z dobrym doprowadzaniem zimnego powietrza, bo bez tego to pogorszysz osiągi. :wink:
Bez konkretnej obudowy to nawet z tym pogorszy w 8V niestety. Wkładka to jedyne najlepsze rozwiązanie zaraz za zwykłym papierowym
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adylth 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Grudziądz

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 14:28   

Właśnie przymierzam się do założenia przepustnicy z poldka , wtedy dodatkowo stożek i dolot powietrza , tylko czy takową przepustnicę jest sens zakładać w 1.4 (8v) ? czy zmiana równie będzie odczuwalna co przy 16v bo z tego co widziałem było dużo pozytywnych opinii na ten temat ale nie znalazłem aby ktoś takową zakładał do 8v ;)
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 14:34   

adylth, ja to zrobiłem właśnie teraz, w pon. auto leci do mechanika i zmiana głowicy na 16V a poldowską przepustnice przerobiłem i już założyłem wcześniej, na jałowym wydaje mi się że szybciej się obroty kręcą, ale jadąc nie widać żadnej dosłownie najmniejszej różnicy na + po za tym że przy wyższych prędkościach na biegu 4-5 przestaje się rozpędzać. Łapie 140 pod lekkie wzniesienie i zero przyspieszania :/ . Więc lepiej sobie to darować :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 15:26   

bonus89 napisał/a:
Łapie 140 pod lekkie wzniesienie i zero przyspieszania

A wyregulowałeś ją tak aby otwierała się na max?

Przepustnica z poldka to w przypadku silnika 16v czysto kosmetyczna zmiana. Samochód dostaje więcej powietrza przy mniej otwartej przepustnicy dlatego wrażenie jakby było dużo lepiej.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 18:03   

adylth napisał/a:
ale nie znalazłem aby ktoś takową zakładał do 8v ;)

Ja mam taka przepustnice założona w 8V i nie żałuję. Przyrostu koni raczej niema, ale jeśli chodzi o elastyczność to jest tam jakaś poprawa. A do tego jest ona aluminiowa i odpada problem wieszania się obrotów i dlatego w pierwszej mierze zmieniłem na nią. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 19, 2011 18:57   

greg-si napisał/a:
A wyregulowałeś ją tak aby otwierała się na max?

Tak jest, ogranicznik spiłowałem ale tu nie o to chodzi :/ w 16V kolektor ssący jest o wiele większej średnicy a wloty od ssaka do głowicy są też sporo większe niż w 8V. Wrażenie jedynie subiektywne może dawać że coś jest lepiej przez to że ma mniejszy "skok" na pedale gazu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jaki stożek do 220 SDi 97r. ?
Cr0c0p Tuning mechaniczny 8 Sro Mar 31, 2010 16:38
kolin
Brak nowych postów Jaki stożek do 214Si 97r ???
china22 Tuning mechaniczny 64 Czw Gru 23, 2010 13:19
Kamillo
Brak nowych postów [All LPG] Stożek a LPG
kumilek23 Tuning mechaniczny 3 Wto Lis 23, 2010 01:16
_papa_
Brak nowych postów [MG ZR 105 2004r.] stożek..?
szeryff Tuning mechaniczny 23 Sro Paź 01, 2008 15:40
szeryff
Brak nowych postów Stozek do 220D
matlacz Tuning mechaniczny 24 Sob Cze 28, 2008 22:41
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink