Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem a zarazem pytanie do was. Chciałbym podnieś autko... tzn. mam swoim roverku oryginalne niemieckie zawieszenie i teraz pytanie czy po zmianie całkowicie zawieszenia(amorki,sprężyny,poduszki) podniesie mi się auto w sensie czy prześwit pomiędzy podłożem a silnikiem będzie większa??? bo na tym najbardziej mi zależy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 16:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale tylko amorki? czy całkowicie zawieszenie?? bo gadałem ze znajomym który miał podobny problem też chciał podnieść autko ale wymiana zawieszenia nic powiedzmy mu nie dała... nie znam się na tym dlatego też się pytam o to tutaj
sprężyny decydują bardziej o wysokości auta niż amortyzatory.
Możesz nałożyć na duży amor małą sprężynkę i będzie po prostu dobijać
W przypadku kolegi pytanie brzmi, czy chce zmienić zawieszenie od wersji SILVERSTONE na seryjne wysokie, czy też ma seryjne wysokie i chce jeszcze wyżej
Wyższe zawieszenie to nie jest głupi pomysł. Nisko wisi R200 i jak ktoś musi często dojeżdżać drogą gruntową to nie trzeba bać się o silnik (który wystaje najniżej).
Ja się zastanawiałem, nad kompletem od streetwise, ale drogi i ciężko znaleźć...
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 19:48
U mnie zanim kupilem samochód ktoś wsadził sportowe zawieszenie i z chęcią opuściłbym go trochę bo ciulowo wygląda ten prześwit między kolem a błotnikiem
U mnie zanim kupilem samochód ktoś wsadził sportowe zawieszenie i z chęcią opuściłbym go trochę bo ciulowo wygląda ten prześwit między kolem a błotnikiem
Sportowe zawieszenie i Ty chcesz go jeszcze obniżyć? Nie da się takim autem normalnie jeździć.
[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 21:23 ]
Krzysi3k napisał/a:
Jeśli masz obniżone wstawiaj serie, jeśli masz serie w R200 i Ci za nisko wstawiaj zawieche od Rovera 25, pasuje idealnie, a będziesz miał 15mm wyżej
ZTCP to faktycznie 25-ka wygląda na trochę wyższa auto niż R200... jednak gdzieś czytałem (nie pamiętam gdzie), że 25-ka odziedziczyła zawieszenie od R200Vi (trochę niższe od zwykłej 2-setki).
Krzysi3k, to jakby ktoś chciał R25 obniżać o 15mm to sobie może zawias z R200 wsadzić ?
Tak, tylko w R200 jest bardziej miękkie zawieszenie, a w R25 tak jak Tomi zawiecha z Vi, jeśli chodzi o twardość, ale wyżej stoi niż R200. Czyli jest wyższy i twardszy, troche to dziwne, ale tak jest
ZR jest o jakieś 20-25 mm niższy od R25. I sam teraz chcę wziąć od Brt-a zawieche, bo on ma -30mm w stosunku do R200, więc u mnie jeszcze jakieś 2 cm w dół powinien pójść w stosunku do zawiechy z ZRa, którą mam
Tak, tylko w R200 jest bardziej miękkie zawieszenie, a w R25 tak jak Tomi zawiecha z Vi, jeśli chodzi o twardość, ale wyżej stoi niż R200. Czyli jest wyższy i twardszy, troche to dziwne, ale tak jest
ZR jest o jakieś 20-25 mm niższy od R25. I sam teraz chcę wziąć od Brt-a zawieche, bo on ma -30mm w stosunku do R200, więc u mnie jeszcze jakieś 2 cm w dół powinien pójść w stosunku do zawiechy z ZRa, którą mam
czyli jak ja mam -35mm do R200 od koni i H&R to będę miał niżej niż MG ZR ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum