Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 620Ti prosze o opinie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 620Ti prosze o opinie
Autor Wiadomość
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:43   

Osoba fizczna. Kilka ulic ode mnie.


Zastanawia mnie jeszcze brak podgrzewanych foteli. Nie był to standard w 97 ?? ??
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:44   

Marshall7 napisał/a:
Ale podobnie pomylił 1997 pojemność

To akurat prawidłowa pojemność

[ Dodano: Wto Kwi 05, 2011 22:44 ]
Marshall7 napisał/a:
Zastanawia mnie jeszcze brak podgrzewanych foteli. Nie był to standard w 97

To nigdy nie było standardem.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:45   

Mayson napisał/a:
Klawisz włączania halogenów jest nieoryginalny, więc i halogeny są zapewne nieoryginalne. Wydaje mi się że właśnie szczelina maska/prawy błotnik rozszerza sięprzy reflektorze, i cała maska odstaje nad reflektorem. Faktycznie - wysoko dość stoi. To model po lifcie `97, a wtedy fabrycznie był obniżony, a ten wygląda jak na szczudłach - może sprężyny jakieś nieodpowiednie ma...?


Ti nawet przed liftem było niższe od pozostałych wersji.

Gdzieś jest zdjęcie mojego Ti i Docentowego SDi, Ti był wyraźnie niższy... zresztą załadowany potrafił pociągnąć tłumik po asfalcie zostawiając snop iskier :)
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:45   

Marshall7 napisał/a:
Gość mówi że cieknie olej

Zależy z czego cieknie. Z silnika czy ze skrzyni, z zaworów, głowicy czy miski, czy ze wszystkiego. Nie wpakuj się na minę :ok:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:46   

Szkoda że tak daleko mieszkacie :(
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:48   

Tomi napisał/a:
Ti nawet przed liftem było niższe od pozostałych wersji

A tego nie wiedziałem.
Tomi napisał/a:
Gdzieś jest zdjęcie mojego Ti i Docentowego SDi, Ti był wyraźnie niższy... zresztą załadowany potrafił pociągnąć tłumik po asfalcie zostawiając snop iskier

To znam ze swojego też :] Nawet wsiada się jak do bolidu, zginając w pół :]
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:48   

Co do zawieszenia - może wymienił z czasem na nowe. Wkońcu 150 tys....

Co do wcieków oleju - nie stwierdziłem ich od góry ale jadę z gościem na przegląd wiec wjdzie .... :)
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:54   

Marshall7 napisał/a:
Co do zawieszenia - może wymienił z czasem na nowe.

Nawet jeśli to nowy zawias, to stoi za wysoko.
Marshall7 napisał/a:
Wkońcu 150 tys....

Ja tam nie wierzę w takie przebiegi. Skóry nie są mniej zużyte, niż moje, a mój ma 260kkm zaraz... W ciągu 14 lat zrobić 150kkm, tzn, że rocznie 11kkm robił... niezbyt to wiarygodne.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:57   

Biorąc pod uwagę że ma służbowe auto a ma - bez limitu killometrów to staje sie w miarę wiargodne. O usterkach mówi, cenę ma dosyć wysoką, sprawia wrażenie pasjonata..


Co do zawiasu - jeśli nowy nawet stoi za wsoko to nie wiem co z nim może być ;)
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 22:39   

Mayson napisał/a:
Klawisz włączania halogenów jest nieoryginalny, więc i halogeny są zapewne nieoryginalne.


Przecież to wskaźnik gazu tam chyba jest :wink: A w miejsce zaślepek siatka jak pisze Tomi :razz:
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 05:40   

Marshall7 napisał/a:
Co do zawieszenia - może wymienił z czasem na nowe. Wkońcu 150 tys....

Co do wcieków oleju - nie stwierdziłem ich od góry ale jadę z gościem na przegląd wiec wjdzie .... :)


W moim było 170 i "trzymało się kupy".


[ Dodano: Sro Kwi 06, 2011 06:40 ]
Marshall7 napisał/a:
Co do zawieszenia - może wymienił z czasem na nowe. Wkońcu 150 tys....

Co do wcieków oleju - nie stwierdziłem ich od góry ale jadę z gościem na przegląd wiec wjdzie .... :)


Nam nie odpowiadaj za właściciela, tylko zadaj właścicielowi takie same pytania.

Widać, że się napaliłeś na ten samochód. Jeśli z samochodem nawet będzie lipa, to właściciel "coś" Ci powie, a Ty i tak to łykniesz i kupisz ten samochód. Weź swojego dobrego kumpla, który lubi na przykład VW. Do jest dobra gaśnica na zapalonych. Dojrzy z pewnością to, czego Ty nie dojrzałeś.
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 06:40   

Z tmi zdjęcieami to nie wiem. Ja tam specjalnie nie widzę różnicy a do tego zdjęcie tego co Wam przedstawiłem jest robione lekko z dołu. Może dlatego wdaje się że tak wsoko stoi.

Co do wskaźnika gazu - tak jest po lewej stronie licznika. Nie wiem która to generacja, wiem ze sie przełącza sam po ok 4 minutach o ile to Wam w czmś pomoże ;)
Nie zakumałem o tym włączniku halogenów ;)
Gdzie taki włącznik standardowo się znajduje ?? ??
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 06:43   

Marshall7 napisał/a:
Z tmi zdjęcieami to nie wiem. Ja tam specjalnie nie widzę różnicy a do tego zdjęcie tego co Wam przedstawiłem jest robione lekko z dołu. Może dlatego wdaje się że tak wsoko stoi.


Mój był przed liftem. Wersje po lifcie były niższe.
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 06:47   

A lifting obejmował jakieś widoczne zmiany na zewnątrz ?? ?

Jeszcze jedno sprostowanie apropos napalenia :) Jeszcze 2 dni temu nikt nie przekonałby mnie do rovera bo miałem straaaaaszne doświadczenia z R 200 od kolegi, więc na prawdę podszedłem do tego autka krytycznie... ale jednak ;)

Poza tm nie mam 18 lat żeby się na byle co napalać a i już nie jednym autkiem jeździłem :)
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 07:01   

Marshall7 napisał/a:
A lifting obejmował jakieś widoczne zmiany na zewnątrz ?? ?


Część takich, które trudno dostrzec (grill, emblemat, etc.). Ze zmian widocznych, to:

- listwy i lusterka w kolorze

- inny krój tapicerki
przed liftem:

po lifcie


- gruby kluczyk z immobilzerem,

- silnik bez kopułki i palca z elektronicznym zapłonem (m.in. brak napisu TURBO na kolektorze dolotowym)


 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 07:36   

To ten "mój" jest ewidentnie po lifcie :)
Przynajmniej wnętrze;)


Pisaliście abym przejechał się z kolegą. Byłem z dwoma jeżdżącymi BMW i Alfą na codzień. Napalili się tak jak ja :)

Długo żywotne jest sprzęgło w tych samochodach ?? Bo dołożył mi w pakiecie, więc pewnie nosił się z zamiarem jego wymiany. Jak dla mnie to wszstko z nim jest póki co ok...


I jeszcze jedno - co to za przełącznik przy przyciskach otwierania szyb między fotelami ?? ON/OFF
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 07:52   

Szybciej wysypuje się wysprzęglik niż sprzęgło.

Ten przełącznik jest od wyłączania i włączania otwierania tylnych okien z tyłu (zbazpieczenie, aby dzieci się z tyłu nie bawiły).

Sprawdź jeszcze elektryczne podnoszenie fotela.
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 07:53   

Nie ma elektrycznego podnoszenia. Są takie gałki do kręcenia. 3 szt.
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 07:58   

To jakaś uboższa wersja. U mnie było tak:
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 08:00   

Możliwe :) Nie mozna mieć wszystkiego. Pewnie było to opcją podobnie jak podgrzewane fotele, których też nie będę miał. A szkoda......

Fajn stan skóry na tych fotkach....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów [620Ti] chcę kupic proszę o opinie
piatus Chcę kupić ROVERka 3 Sob Lip 09, 2016 11:24
slax
Brak nowych postów [620Ti] Szczere opinie i rady na temat 620Ti
tomii620si Chcę kupić ROVERka 41 Czw Kwi 12, 2012 23:05
tomii620si
Brak nowych postów [Rover 620ti] Proszę o ocenę ...
deim-s Chcę kupić ROVERka 15 Pon Sie 20, 2012 16:29
greg-si
Brak nowych postów [Rover 800] proszę o opinię
grubman Chcę kupić ROVERka 6 Sro Kwi 03, 2013 07:05
Vigoslaw



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink