Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam wszytskich. Kupiłem 1.5 miesiaca temu roverka 416 z gazem klimatyzacją, Ostatnio zauwazyłem ze ubywa mi płynu chłodniczego straszą mnie wszyscy wymianą uszczelki pod głowicą i duzymi kosztami. Odpala bez problemu masła pod korkiem wlewu oleju nie ma olej na bagnecie wporządku wycieków też zadnych nie zauwazyłem czasami biały dym z rury i pare kropelek wody... Dolałem litr płynu na około 1.5 tysiaca kilometrów no moze trochę mniej niż litr.... W sklepie polecili mi jakiś płyn uszczelniajacy ponoc pomaga..... Jak sprawdzić czy to jednak uszczelka pod głowica?? oO i jeszcze jedna rzecz przy jezdzie na wstecznym jak hamuje to słysze jakieś dziwne piski.... co to może być z góry thx za odpowiedź
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 24, 2011 11:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kolego a da rade samemu wymienic?? czy po mechanikch trzeba jeżdzic... jak miałem astre to przegub i wachacz wymieniłem sam... a jaki stopien trudnosci jest przy wymianie tej uszczelki?? Jak skomplikowana wymiana jest to może poleciłbyś mi jakiś zakąłd w Białegostoku lub okolicach czesto wpadam do Białegostoku
Wymiana tej uszczelki jest dosyć łatwa. Dostęp jest marny ale grzechotka z przedłużką i jazda. Trzeba się trochę poobejmować z silnikiem, przytulić
Nie chcę nikogo w błąd wprowadzić... i pewnie się nawet nie dacie ale ile tych śrub jest 8?
Część się wykręca jako śruba z głowicy a część jako nakrętka z gwintu który wkręcony jest w głowicę.
Nie zpomnij tylko spuścić płynu z ukł. chłodzenia bo popłynie po silniku i w cylindry w momencie poluzowania kolektora.
W skali 1 do 10 poziom trudności to 3 i to za dostęp.
[ Dodano: Wto Maj 24, 2011 16:54 ]
I jeszcze...
Nie trzeba wszystkiego odpinać od kolektora bo da się cofnąć ze śrub i bez problemu wciśniesz nową uszczelkę.
Tylko trzeba ostożnie montować kolektor żeby gdzieś nie wyszła bokiem
klejuelk, warto tez wymienic trojniki wezy wodnych od reduktora LPG na metalowe. Ja mialem u siebie plastikowe i zbieral sie na nich taki zielony nalot. Przy okazji wymiany uszczelki pod glowica na zas wymienilem tez i te trojniki zlozylem wszystko jak nalezy i nic mi juz nie ucieka
[ Dodano: Wto Maj 24, 2011 19:35 ]
leszczu napisał/a:
Tylko kup jakąś trochę droższą, bo te najtańsze potrafią po jakimś czasie znowu puszczać płyn.
no shit. Ja kupilem najtansza hehe na razie jakies 3kkm pociagnela
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum