Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Stracił moc, zgasł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Stracił moc, zgasł

Przyczyna -> zawór EGR
Autor Wiadomość
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pią Kwi 08, 2011 20:57   

podobne objawy miałem kiedyś u siebie. od początku stawiałem że coś jest z zasilaniem w paliwo, sprawdziłem jedną pompę, buczy i podaje paliwo, sprawdziłem drugą i to samo.

wykluczyłem je, szukałem dalej i jak się później okazało byłem w błędzie.

winna okazała się pompa w baku, która za słabo pompowała i czasami było dobrze, czasami po prostu silnik miał problemy odpalić, a jak się udało to także czasami (nie zawsze) miał problemy z osiągnięciem pełnej mocy.

wymieniłem pompę i po problemie.


co do wcześniej opisywanego EGR to wybitni lokalni fachowcy i ich komputery nie mogły pomóc, inwestycja 1 zł i trochę uwagi przy rozkręcaniu i skręcaniu wszystkiego zaowocowała :) jak widać diabeł tkwi w szczegółach :)

nie mam już R, ale z pewnością jeszcze kupię, tyle, że liftowego, naprawdę super auto.
_________________
PZDR.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 08, 2011 20:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darekm35 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Legnica/ Manchester



Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 15:12   

jeszcze jedno pytanie sprawdzałem komputer pokładowy i pokazał mi bład c388824 czy ktoś mi może powiedzieć co to za błąd?
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 15:14   

darekm35 napisał/a:
bład c388824

pierwszy raz spotykam sie z takim oznaczeniem błędu...
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 20:04   

adamsky8811, bo to błąd wewnętrzny z własnego systemu diagnostyki. Chyba nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie co te błędy tak naprawde oznaczają...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 20:34   

darekm35 napisał/a:
c388824
Może być - RPM signal from DME control unit
Rowan napisał/a:
adamsky8811, bo to błąd wewnętrzny z własnego systemu diagnostyki.
:ok2:
 
 
darekm35 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Legnica/ Manchester



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 21:17   

Witam ponownie. Mój Rover dalej nie pali. Jak sie okazało moi mechanicy pominęli zawór wys. ciśnieniai nie wzięli pod uwagę tego że brakowało grzybka dzięki waszej pomocy i zdjęciu kupiłem drugi ale po wymianie dalej nie pali ?Acha ciśnienie paliwa przed i po filtrze jest duże pompy pracują ok ale po pompie CR gdzie jest w/w zawór coś nie tak, jak by za małe ciśnienie Może to immo odcina?? Proszę o pomoc
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 22:47   

podpinam temat .

dzisiaj gasł mój Rover non stop do dojechaniu do świateł ; / czujnik wysokiego ciśnienia mam wymieniony . Jutro sprawdzę EGR ( czysczenie ) czy są jeszcze jakies rzeczy do sprawdzenia ? obroty falują na postoju lekko sie przymula przy dodaniu gazu oraz cieżko zapalić gdy nagle zgasnie .
_________________
:)
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Maj 27, 2011 12:21   

kamil652 napisał/a:
obroty falują na postoju lekko sie przymula przy dodaniu gazu oraz cieżko zapalić gdy nagle zgasnie .
Sprawdź pompy paliwa. http://forum.roverki.eu/v...p=603297#603297
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Maj 27, 2011 16:29   

kamil652, pisałes z tego co pamiętam o falujących obrotach. Sugerowaliśmy Ci wyczyścić zawór... Zrobiłeś to?
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 28, 2011 00:00   

Hej.
Rowan tak dzisiaj , juz nie gaśnie i oborty falują o wiele mniej , jednak dostaje na postoju lekkich spadów momentami , EGR caly zawalony był i mechanik mówił ,ze pewnie skoro jeszcze falują to coś padło w nim , jakas membrana chyba . Wspominał jeszcze ,ze przez ten syf mogł sie nie zamykac czy nie otwierać do konca i to spowodowało ,ze juz mechanicznie mógł sie wyrobić ... chyba poszukam jakiegoś używanego jeszcze .
_________________
:)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Maj 28, 2011 08:26   

kamil652, ale nie chodzi mi o zawor EGR, tylko o CR... Jego czyściłeś?
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 28, 2011 09:21   

nie , nie ... był wymieniany jakoś 2 miesiace temu... ale co tam czyscic jak tak jest jedynie 2mm otwór ?? i co w nim wyczyścić ?
_________________
:)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Maj 28, 2011 11:36   

kamil652, sprężonym powietrzem :wink: Uwierz mi na słowo, że mikropaprochy potrafią dość mocno zaburzać jego pracę :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 21:17   

hej ...ok spradzę przedmucham :razz:

[ Dodano: Wto Cze 14, 2011 22:17 ]
Witam

u mnie nadal to samo , gaśnie podczas jazdy - ten tydzien poświeciłem na sprawdzenie czujników , wymieniłem pompę w baku , druga chodzi w komorze , EGR sprawny , filtry wymienione . Nie mam juz pomysłów !! czujnik wysokiego ciśnienia na listwie przedmuchana , moze jest jeszcze jakis czujnik o którym pisze Rovan ,ale nie ogarniam ktory to .... ratujcie Panowie - za chwilę pół samochodu bede musiał sprawdzać ;/
dodam ,ze mam problemy z odpaleniem od razu jak gaśnie , nie zapala juz 2 x aku padł od odpalania.

Rowan czy to ten czujnik moze sprawiać problemy ?

_________________
:)
Ostatnio zmieniony przez kamil652 Wto Cze 14, 2011 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 15, 2011 19:08   

by wyjasnić moj problem napiszę szybko wyjaśniając co było usterką.
Padł mi box , ktory zakupiłem pól roku temu - nie wiem co jest z nim nie tak , ale odsyłam go w ramach gwarancji . Po podłączeniu u mechanika pod komputer okazało się ,ze są coś zle dawki podawane sa i ogólne sam widziałem na wykresach ,ze coś jest nie tak . Przez Box błąd wywalał przepływomierz tez . Po odpieciu boxa z listwy samochód odrodził się na nowo .
Po 2 tyg . walczenia z czujnikami , pompami czyszczeniem EGRów i innych kombinacjach wyszły właśnie takie cuda . Generalnie mam zamiar ponownie podłączyć BOX po wymianie na nowy . Rozmawiając z mechanikiem ,ktorego tez polecam ( Warszawa koło lotniska - robi BMW ) twierdzi ,ze tez tak bywa ,ze coś moze sie z boxem stać .
Po tym wszystkim jednoznacznie muszę stwierdzić ,ze jedynie dobry mechanik z komputerem nie koniecznie T4 ale z PC i oprogramowaniem jest w stanie wyłapać błędy bez rozbierania samochodu. Omijać mechaników , którzy w takich przypadkach pytają się cyt'' a kiedy Pan filtr paliwa wymieniał ? bo wie Pan może jest tam syf '' naraża tylko na dodatkowe koszty.
_________________
:)
 
 
 
darekm35 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Legnica/ Manchester



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 14:08   

Witam
MOj Rover zgasł na skrzyżowaniu próbowałem go odpalić i zaskoczył tylko raz na chwilę i zgasł. Scholowali mnie pod dom.
Wyjąłem komputer i naładowałem akumulator.
Następnego dnia po podpięciu akumulatora i komutera zapalił lecz po wyłączeniu i próbie ponownego załączenia nici znów to samo.
Nadmienie że wcześniej też miałem problem i:
- wymieniłem pompę w zbiorniku
- wymieniłem czujnik na pompie CR
- wymieniłem czujniki na wałku i wale
- wymieniłem świece na nowe

Mieszkam w Anglii i wierzcie mi to wszystko kosztowało bardzo dużo ale jak powiedział mechanik - T4 testbook pokazywał błedy (renomowany serwis Rovera) .
Samochodzik jeżdził elegancko ale po pewnym czasie problem powrócił. Komuter teraz pokazał problem immobilizera . Wyjąłem komputer i zapomniałem bo miałem drugie auto ale po tygodniu podpiąłem z powrotem i o dziwo auto przejeżdziło bez problemów pół roku .
Na dzień dzisiejszy jak pisałem wyżej wyjąłem kompa ale na nie wiem jak będzie .
Pomocy może ktoś wie co zrobić bo serwis tutaj jest bardzo drogi dzwoniłem do mechanika i jak powiedziałem że to chyba immo to koszt około 600 funtów!!!!!
POMÓŻCIE
P.S.
Dziś samochód znowu odpalił i przejechałem nim jakieś 100 metrów i silnik zgasł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Roverek stracił moc
kowart1971 Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Wrz 15, 2009 17:43
SeniorA
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ R 75] strasznie kopci i stracił moc
ppawulon1 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Paź 15, 2012 18:53
apples
Brak nowych postów [R75] Jechał i zgasł
Spali75 Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Lis 23, 2009 19:47
Zukowaty
Brak nowych postów [R75] Zgasł i już nie odpalił.....
SASOL Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Lut 18, 2009 20:46
Zukowaty
Brak nowych postów [R75] Jechał i zgasł
Wolek Rover serii 75, MG ZT 24 Pon Maj 26, 2008 16:54
Rowan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink