Wysłany: Czw Lip 14, 2011 10:32 [R75] Niefabryczny zamek centralny
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Pytanie krótkie i prosto z mostu:
Czy da radę zamontować niefabryczny zamek centralny do R75? I jak to będzie działać?
Wyobraźmy sobie sytuację taką że: mamy tylko jeden kluczyk z niedziałającym pilotem od centralnego zamka. Po podłączeniu pod T4 wyszło że poprzedni właściciel coś grzebał z modułem komfort z zupełnie innego auta i żeby zadziałał centralny zamek z pilota oraz żeby dorobić drugi kluczyk(też z pilotem) trzeba wydać sporo kasy i porobić sporo rzeźby...
Już kilka razy słyszałem poradę taką żeby dorobić sobie kluczyk(koszt ok 300pln) który będzie mógł jedynie otworzyć np klapę bagażnika lub drzwi oraz oczywiście odpalić auto a zamontować sobie zwykły centralny zamek na pilota.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 14, 2011 10:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dużo rzeźby z tym by było bo zamek jest połączony z innymi modułami przez moduł komfortu i np. immo nie będzie działać po zamknięciu obcym pilotem, poza tym nie wiem jak by było z blokowaniem klamek. Normalnie są odłączone od zamków po zamknięciu. Gaszenie światła w aucie to kolejna sprawa,sprawa alarmu itp.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
[ Dodano: Czw Lip 14, 2011 13:57 ]
a samego modułu komfortu nie możesz zmienić żeby było ok
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Zamykanie auta działa z przycisku w kabinie? jeśli tak to możesz to zrobić łatwo i tanio.
Kupujesz uniwersalną centralkę z allegro - z siłownikami ok 50zł - i dwa przekaźniki. Wszystko podpinasz pod przycisk w kabinie. Auto będzie się zamykało z pilota, ale nie włączy się alarm
Auto będzie się zamykało z pilota, ale nie włączy się alarm
no i klamką od środka otworzysz czyli włamać się bardzo łatwo
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
tak działa.
Generalnie teraz zamykam auto kluczykiem(wszystkie zamki się zamykają/otwierają - choć nie zawsze) natomiast gdy zamykam/otwieram z guzika w środku wszystkie zamki otwierają/zamykają bez problemu...
sknerko napisał/a:
no i klamką od środka otworzysz czyli włamać się bardzo łatwo
Generalnie teraz zamykam auto kluczykiem(wszystkie zamki się zamykają/otwierają - choć nie zawsze) natomiast gdy zamykam/otwieram z guzika w środku wszystkie zamki otwierają/zamykają bez problemu...
to tylko nie uzbrajasz ochrony wnętrza a zamki i inne blokady dzialaja.
A pika ci jak zakluczasz czy jest cicho?
[ Dodano: Pią Lip 15, 2011 15:23 ]
A JOWIEGO pytałeś bo on może T4 różne rzeczy zrobić to może by dopisał kluczyki albo nowy moduł komfortu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum