Niby 190 kucyków, a byle diesel objeżdżał go jak chciał.
No chłopie a czego się spodziewałeś po 2.5l silniku bez turbiny?
Dwulitrowy diesel Rovera (ten 116KM) ma 260Nm dostępne zapewne poniżej 2000 obr. i nie ma opcji żebyś na krótkim odcinku to ścignął wolnossakiem.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 05, 2011 06:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niby 190 kucyków, a byle diesel objeżdżał go jak chciał.
No chłopie a czego się spodziewałeś po 2.5l silniku bez turbiny?
Dwulitrowy diesel Rovera (ten 116KM) ma 260Nm dostępne zapewne poniżej 2000 obr. i nie ma opcji żebyś na krótkim odcinku to ścignął wolnossakiem.
hehe... znowu zacznie się dyskusja. Jeśli chcesz dyskutować odpowiedz sobie na jedno pytanie:
Rover 220SDi (240Nm) - ok. 10s. do setki
Rover 220 Turbo (240Nm) - ok. 6.5 s. do setki.
hehe... znowu zacznie się dyskusja. Jeśli chcesz dyskutować odpowiedz sobie na jedno pytanie:
Rover 220SDi (240Nm) - ok. 10s. do setki
Rover 220 Turbo (240Nm) - ok. 6.5 s. do setki.
Od kiedy 220SDi ma 240NM?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Niemożliwe, żeby byle diesel objeżdżał KV6, skoro zwykła K-Seria objeżdża byle diesla.
No chyba że mówimy o jakimś nowoczesnym dieslu typu 2.0 170KM, ale to nie jest "byle diesel". A i tak bym nie uwierzył
Passat ze średnim silnikiem TDI 2.0 110KM ma 11.8s do setki, praktycznie każdy Rover go objedzie. Zostaje wersja 140KM (bez rewelacji ma 9.8) i 170KM.
I did these charts from Superchips web site graphs for the Superchipped 45/ZS L series and a standard KV6 in 190bhp tune.
They don't tell the whole story because the diesel is about 10% higher geared, but demonstrate that diesel is not the poor relation of petrol power it once was. For 95% of everyday driving, a tuned L series will deliver excellent performance. Naturally, for the fastest 0-60 time, and better performance above 90mph, or for top speed then of course 190 petrol horses wins. But it is at the expense of fuel consumption (20mpg v 50mpg), and insurance costs. I certainly wouldn't consider any petrol ZS unless I could afford to run the ZS180. The lesser engined petrol models don't compare to a tuned L series.
Dobra niech ktoś w porę zamknie ten temat bo nic dobrego nie wróży
Przeciez po to jest forum, zeby rozmawiac Najwieksza glupota jest zamykanie tematow na forum, bo i po co? Taka cenzura. A to juz i tak dzial off-topic, wiec...
Najwieksza glupota jest zamykanie tematow na forum, bo i po co?
jak temat prowadzi donikąd, rozmówcy sobie ubliżają to dlaczego by takich tematów nie zamykać według ciebie?
zauważyłem że ty też ostatnio dosyć nerwowo reagujesz patrząc na twoje wypowiedzi
Przeciez po to jest forum, zeby rozmawiac Najwieksza glupota jest zamykanie tematow na forum, bo i po co? Taka cenzura. A to juz i tak dzial off-topic, wiec...
Największa głupota to n-ta dyskusja na temat benzyna vs diesel, która jeszcze nigdy do niczego dobrego nie doprowadziła bo w temacie wypowiadają się w większości krzykacze, którzy nawet nie wiedzą jaka zależność jest między mocą, a momentem i później pojawiają się różne bzdury jakoby słaby klekot bez problemu objechał 50% mocniejsze auta bo przecież momentu ma więcej
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Zgodnie z "życzeniem" - wydzieliłem, nadałem "odpowiedni" temat - jak ktoś chce znów podyskutować na ten sam temat, niech dyskutuje, a jak nie to nie musi...
[ Dodano: Pią Sie 05, 2011 09:57 ]
svenson napisał/a:
Dwulitrowy diesel Rovera (ten 116KM) ma 260Nm dostępne zapewne poniżej 2000 obr. i nie ma opcji żebyś na krótkim odcinku to ścignął wolnossakiem.
Zapominasz o kwestii przełożeń.
I co znaczy "krótki odcinek", bo dla 416 "krótki odcinek" kończy się na 4000 rpm - potem większość diesel'i o podobnej mocy odpada, bo muszą zmienić bieg, a ja dopiero dostaję kopa i dalej utrzymuję się powyżej 4000 rpm, więc moment, zrównoważony przełożeniami już nie gra takiej roli, a kolejne zmiany biegów już wypadają podobnie.
To nie takie proste, jak się wydaje - tylko porównać moc albo tylko porównać moment.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum