Forum Klubu ROVERki.pl :: Wydzielone: Kolejna dyskusja o mocach, momentach, turbinkach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wydzielone: Kolejna dyskusja o mocach, momentach, turbinkach
Autor Wiadomość
svenson 




Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: Warszawa



  Wysłany: Pią Sie 05, 2011 06:03   Re: Pożegnanie - rozczarowanie - sprzedany

werdew napisał/a:

Niby 190 kucyków, a byle diesel objeżdżał go jak chciał.


No chłopie a czego się spodziewałeś po 2.5l silniku bez turbiny?
Dwulitrowy diesel Rovera (ten 116KM) ma 260Nm dostępne zapewne poniżej 2000 obr. i nie ma opcji żebyś na krótkim odcinku to ścignął wolnossakiem.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 05, 2011 06:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






  Wysłany: Pią Sie 05, 2011 07:22   Re: Pożegnanie - rozczarowanie - sprzedany

svenson napisał/a:
werdew napisał/a:

Niby 190 kucyków, a byle diesel objeżdżał go jak chciał.


No chłopie a czego się spodziewałeś po 2.5l silniku bez turbiny?
Dwulitrowy diesel Rovera (ten 116KM) ma 260Nm dostępne zapewne poniżej 2000 obr. i nie ma opcji żebyś na krótkim odcinku to ścignął wolnossakiem.


hehe... znowu zacznie się dyskusja. Jeśli chcesz dyskutować odpowiedz sobie na jedno pytanie:
Rover 220SDi (240Nm) - ok. 10s. do setki
Rover 220 Turbo (240Nm) - ok. 6.5 s. do setki.
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 07:25   

Tomi napisał/a:
Rover 220SDi (240Nm) - ok. 10s. do setki
Rover 220 Turbo (240Nm) - ok. 6.5 s. do setki.



hehe tylko 220 turbo ma dwa razy więcej koni i nie jest wolnossący ;p
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

  Wysłany: Pią Sie 05, 2011 07:48   Re: Pożegnanie - rozczarowanie - sprzedany

Tomi napisał/a:

hehe... znowu zacznie się dyskusja. Jeśli chcesz dyskutować odpowiedz sobie na jedno pytanie:
Rover 220SDi (240Nm) - ok. 10s. do setki
Rover 220 Turbo (240Nm) - ok. 6.5 s. do setki.

Od kiedy 220SDi ma 240NM?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:00   

Niemożliwe, żeby byle diesel objeżdżał KV6, skoro zwykła K-Seria objeżdża byle diesla.
No chyba że mówimy o jakimś nowoczesnym dieslu typu 2.0 170KM, ale to nie jest "byle diesel". A i tak bym nie uwierzył :)

Passat ze średnim silnikiem TDI 2.0 110KM ma 11.8s do setki, praktycznie każdy Rover go objedzie. Zostaje wersja 140KM (bez rewelacji ma 9.8) i 170KM.
 
 
xtek 



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:13   

SUPERCHIPPED L SERIES v KV6 190

I did these charts from Superchips web site graphs for the Superchipped 45/ZS L series and a standard KV6 in 190bhp tune.

They don't tell the whole story because the diesel is about 10% higher geared, but demonstrate that diesel is not the poor relation of petrol power it once was. For 95% of everyday driving, a tuned L series will deliver excellent performance. Naturally, for the fastest 0-60 time, and better performance above 90mph, or for top speed then of course 190 petrol horses wins. But it is at the expense of fuel consumption (20mpg v 50mpg), and insurance costs. I certainly wouldn't consider any petrol ZS unless I could afford to run the ZS180. The lesser engined petrol models don't compare to a tuned L series.

http://tuning-diesels.com/Lseries/2545.htm




A to porownianie bylo robione, kiedy 45 miala 120KM, co zdecydowanie nie jest szczytem mozliwosci.
 
 
szoso 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:14   

Pływak napisał/a:
Od kiedy 220SDi ma 240NM?

ma 210
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:30   

szoso napisał/a:

ma 210

http://img.zryte.pl/o_rly_13417.jpg
;)

Dobra niech ktoś w porę zamknie ten temat bo nic dobrego nie wróży :mrgreen:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
xtek 



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:33   

Pływak napisał/a:
Dobra niech ktoś w porę zamknie ten temat bo nic dobrego nie wróży


Przeciez po to jest forum, zeby rozmawiac ;) Najwieksza glupota jest zamykanie tematow na forum, bo i po co? Taka cenzura. A to juz i tak dzial off-topic, wiec... ;)
 
 
szoso 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:49   

xtek napisał/a:
Najwieksza glupota jest zamykanie tematow na forum, bo i po co?

jak temat prowadzi donikąd, rozmówcy sobie ubliżają to dlaczego by takich tematów nie zamykać według ciebie?
zauważyłem że ty też ostatnio dosyć nerwowo reagujesz patrząc na twoje wypowiedzi :wink:
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:49   

xtek napisał/a:

Przeciez po to jest forum, zeby rozmawiac ;) Najwieksza glupota jest zamykanie tematow na forum, bo i po co? Taka cenzura. A to juz i tak dzial off-topic, wiec... ;)


Największa głupota to n-ta dyskusja na temat benzyna vs diesel, która jeszcze nigdy do niczego dobrego nie doprowadziła bo w temacie wypowiadają się w większości krzykacze, którzy nawet nie wiedzą jaka zależność jest między mocą, a momentem i później pojawiają się różne bzdury jakoby słaby klekot bez problemu objechał 50% mocniejsze auta bo przecież momentu ma więcej :mur:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 08:57   

O czym kto lubi dyskutować lub "dyskutować"... ;)

Zgodnie z "życzeniem" - wydzieliłem, nadałem "odpowiedni" temat - jak ktoś chce znów podyskutować na ten sam temat, niech dyskutuje, a jak nie to nie musi... ;)

[ Dodano: Pią Sie 05, 2011 09:57 ]
svenson napisał/a:
Dwulitrowy diesel Rovera (ten 116KM) ma 260Nm dostępne zapewne poniżej 2000 obr. i nie ma opcji żebyś na krótkim odcinku to ścignął wolnossakiem.

Zapominasz o kwestii przełożeń. ;)

I co znaczy "krótki odcinek", bo dla 416 "krótki odcinek" kończy się na 4000 rpm - potem większość diesel'i o podobnej mocy odpada, bo muszą zmienić bieg, a ja dopiero dostaję kopa i dalej utrzymuję się powyżej 4000 rpm, więc moment, zrównoważony przełożeniami !! już nie gra takiej roli, a kolejne zmiany biegów już wypadają podobnie. :D

To nie takie proste, jak się wydaje - tylko porównać moc albo tylko porównać moment. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Kolejna dyskusja nt. LPG
Raptile Offtopic 170 Sro Mar 30, 2011 07:02
Grzem
Brak nowych postów Kolejna dyskusja OT o służbach - z wątku o ITD
Mombrey Offtopic 68 Pon Mar 09, 2009 18:01
Gość
Brak nowych postów Kolejna dyskusja LPG kontra diesel (wydzielony)
Wydzielone z tematu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=47129&postdays=0&postorder=asc&a
kasjopea Offtopic 81 Pią Lis 27, 2009 14:32
sobrus
Brak nowych postów Stosunek do Policji - wydzielone
pajda Offtopic 73 Pią Lip 03, 2009 11:27
McGAJveR
Brak nowych postów Wydzielone z tematu o kalendarzu
Mayson Offtopic 82 Czw Gru 27, 2012 00:17
siemion_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink