Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 10 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Sro Sie 31, 2011 08:16 [R45]Raz zapali OK raz nie.
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Kurcze mam problem w moja45-tką, mianowicie czasami zapali bez problemy natychmiastowo a czasami można kręcic cały czas i nie zapali silnik próbuje ale jak się nie doda gazu podczas kręcenia to nie zapali. Raz jak zapali to chodzi OK a innym razem chodzi na 800obr. dźwięk jakby pracowały 2 lub 3 cylindry i gaśnie - ale wystarczy przegazować do 4tyś i chodzi Ok.
czytałem mnóstwo tematów na forum z odpalaniem, co zrobiłem:
diagnostyka w serwisie - błędów brak wszystkie obwody działają
nowe świece
nowy filtr paliwa
nowy filtr powietrza
pompa paliwa chyba działa - ciśnienie na włączonym zapłonie 2,5 bar
nie wiem gdzie szukać przyczyny- zwłaszcza jak komputer jest czysty
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 31, 2011 08:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Raz jak zapali to chodzi OK a innym razem chodzi na 800obr. dźwięk jakby pracowały 2 lub 3 cylindry i gaśnie - ale wystarczy przegazować do 4tyś i chodzi Ok.
silniczek krokowy
akurat mam jeden używany, możemy się spotkać i wymienić na probe
silnik krokowy chyba jest sprawny bo słychać jak pracuje - gdy auto normalnie chodzi
chyba mi tez sie wydawalo ze jest ok a jednak nie byl teraz pytanie odnosnie tego jak zapala: od razu wskakuje na 900 obrotow po odpaleniu tak ? a nie ze 1200 RPM i schodzi do tych 800 ?
Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 10 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Sro Sie 31, 2011 08:47
wiec tak...
jak zapala normalnie to zapali obroty na 1600 i od razy spadają na 1100 (jak zimy) i autko chodzi super
jak robi jaja to od razu trzyma około 800 jak wcisnę gaz to chodzi jak traktor i powoli wkręca sie na obroty powyżej 3tyśjest OK auto zaskakuje.
jak przegazuje auto np do 4tyś obroty spadaja do 1500 i po chwili powoli schodzą na bieg jałowy
Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 10 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 12:51
OK to jak kable nie pomogą umówimy sie i spróbujemy z silniczkiem
kable nie pomogły
cały dzien siedziałem z kamerą w aucie chcę nagrać moment jak auto nie zapala heheh nei udało sie jedynie nagrałem moment zapalenia silnika ale tym razem nie chodzi jak traktor tylko normalnie chwycił.
przy złym scenariuszu kręcę tak jak za drugim razem jakieś 10 sekund silnik zapala jak traktor dopóki nie przegazuje go do 3-4 tyś jak złapie ten moment to nagram
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2011 13:50 ]
Silniczek krokowy nie pomógł:/ jest troszke lepiej podczas jazde ale za każdym razem jak auto odpalam rano (po nocy) ma problem
Chciałem Tutaj podziękować koledze "Ciufa" za bezinteresowną pomoc
jednak nadal szukam pomocy:/
Wymieniłem te kable teraz silniczek krokowy auto dalej ma problemy:/
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2011 13:51 ]
Aha rozwiewajac pewne wątpliwości, które mozna znaleźć na forum ten wysokiej częstotliwości pisk po zgaszeniu silnika to silniczek krokowy - nie wiem w jakim celu sobie piszczy ale to on wydaje ten dźwięk
[R45] 2001,1.4B+LPG
U mnie też tak wkurzało, nikt nie miał pomysłu albo takie jak tutaj proponują koledzy. Pomogła wymiana przekaźnika, tego od pompy paliwowej, czasami po prostu kaprysił, ze starości lub złej jakości . Ustąpiło nawet falowanie obrotów po rozruchu . Czyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy w tym modelu to wymagana obsługa okresowa , pomaga a nie zaszkodzi, warto się tego nauczyć .
_________________ Latanie jest bezpieczniejsze od jazdy po polskich drogach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum