Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Problemy po "przeszczepie" silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Problemy po "przeszczepie" silnika
Autor Wiadomość
zawal41 



Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 9
Skąd: Strzegom



Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 21:53   [R420] Problemy po "przeszczepie" silnika
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam jak w temacie otóż ostatnio mój Roverek umarł i trzeba było włożyć mu nowe serducho. Poprzedni silnik to 2.0 D o mocy 86 KM (rok prod. 97') a teraz jest 2.0 SDI 105 KM (rok produkcji 2000). Silnik pali autko jeździ tylko martwi mnie świecący Check Engine, na pewno założyłem pompę paliwa z mojego poprzedniego silnika (w nowym sterowana elektronicznie) nie chciałem pakować się w dodatkowe koszty z wymianą instalacji i nowego komputera. Dodatkowo został założony stary czujnik położenia wału który zainstalowałem metodą domową ten który był w nowym silniku miał inną końcówkę do podłączenia się w przewody. Być może to coś z tym albo może jeszcze coś? czy da się jakoś podmienić te czujniki bez zmiany instalacji i komputera ??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 21:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 22:17   

Czyli co masz teraz?
Pompę mechaniczną ze starym komputerem plus intercooler?
 
 
zawal41 



Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 9
Skąd: Strzegom



Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 22:20   

Dokładnie, mam mechaniczną pompę , intercooler i stary komputer. nie działa też obrotomierz i prędkościomierz
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 08:45   

podłaczyc go pod T4 i odczytac błędy. Może skasowanie pomoże. Brak obrotów i prędkościomierza to pewnie przez czujnik położenia wału. A nie lepiej było załozyc nowy czujnik i zmienic wtyczke?
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 14:33   

A w dieslu nie da się błędów wybłyskać?
Troche nie podoba mi się wymieszanie elementów SD i SDi. Tzn pomysł ciekawy tylko czy komputerowi to się spodoba i nie wywali właśnie check engine.

Prędkościomierz to może być impulsator.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 14:35   

sobrus, w SD nie da się wybłyskać
zawal41, jeśli przełożyłeś osprzęt z SD do SDI to powinno grać, goły silnik jest taki sam, może coś pominąłeś, nie podłączyłeś, nie przełożyłeś
 
 
zawal41 



Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 9
Skąd: Strzegom



Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 16:05   

czytałem już gdzieś że da się wybłyskać te błędy i być może obejdzie się bez podłączania pod komputer i dodatkowych kosztów, pójdę posprawdzam może faktycznie jest jeszcze coś co przeoczyłem ;)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 16:19   

zawal41 napisał/a:
czytałem już gdzieś że da się wybłyskać te błędy

nie da się u ciebie bo masz nadal jakby nie było SD :wink:
jakbyś miał komputer i wiązkę z SDI to by dało radę
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 12:52   

W SD komputer jest Rovera i błedów nie wybłyskasz, przerabiałem to. W SDi Masz komputer Bosch i tam da sie wybłyskac błędy, wiec jesli kompa nie zmieniałeś, to nie kombinuj tylko jedx na T4 i może cos wiecej sie dowiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 00:00   

Ja obstawiam ze coś nie podłączone jest lub uwalony masz ten czujnik walu. A skrzynia byłam razem z silnikiem od SDI :?:

Sprawdź wszystkie czujniki po kolei jeszcze raz :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R45lift] Problemy z "elektryką".
drakmaj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Lip 07, 2013 12:46
drakmaj
Brak nowych postów [R420]Po wymianie poduszki "olejowej"drży całe wnę
basti Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Lip 13, 2013 15:27
basti
Brak nowych postów [R420 D '96] Tylny hamulec "rudy", przedni piszczy
Czy to normalne? Takie ta hamulcowe sprawy...
Kabotyn Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pią Lis 13, 2009 11:42
darek_wp
Brak nowych postów [R420] Sprawdzenie "na sucho" sprężarki klim
GG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Cze 07, 2007 09:56
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink