Witam, zaplanowałem w swoim R600 2.0 16V swap hamulców, kupiłem nowe tarcze Mikoda GT 282mm, takie jak w wersji Automat czy 2.3, kupiłem też używane zaciski Lucas od wersji Automat i w związku z tym, mam pytanie, jakie klocki kupić? nie chodzi o markę, tylko jaki rozmiar itp. a więc do czego zmierzam, przy większych tarczach jest też większa powierzchnia cierna o wysokości ok 60mm, sprzedający wysłał mi też stare zużyte klocki, jednak gdy zmierzyłem okładzinę to ma ona ok 50-51mm szerokości, o co mi chodzi widać niżej na kiepskiej jakości zdjęciach, więc jak widać jest ok 9mm różnicy i niewykorzystanej powierzchni tarczy, tak jakby klocek był za mały a przecież wymiary się zgadzają, we wszystkich katalogach taki sam rozmiar itp. czyli ok długość, 148,5mm, wys. 58mm i szer. 17,5mm. klocki takie same jak te tutaj EBC DP872 , więc skąd ta różnica, czy tak ma być? czy może są jeszcze jakieś inne klocki? Bo przykładając stary klocek do tarczy to wygląda jakby powinien być wyższy o co najmniej 7mm tak samo okładzina, chciałbym aby wypowiedzieli się właściciele wersji Automat lub z silnikami Turbo i 2.3, gdzie tarcze są większe, jak to u nich wygląda i czy tak ma być, będę wdzięczny za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 24, 2011 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przerabiałem u siebie to samo, też mam Mikodę GT sport series kupiłem, w katalogu były 2 klocki, a zamówiłem po numerze zupełnie inne większe, jest to na forum opisane bankowo
Już to sprawdziłem na używanych tarczach od Turbo i od wersji Automat, tez tak mają więc tak ma być, że klocek nie bierze całej tarczy, widać to też choćby na fotkach z tego forum http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=185020 gdzie tarcze 282mm są zużyte i klocek też nie łapie całej tarczy i zostaje taki prawie 1cm pasek wokół piasty.
Ja mam u siebie taki zestaw po swapie na 282mm, czyli tarcze Mikoda GT i klocki EBC, zaciski mam kompletne z jarzmami używki od wersji Automat, które oczyściłem/odnowiłem, pomalowałem, przesmarowałem pastą ATE Plastilube, wymieniłem tłoczki i wszystkie gumy i blaszki. Nie powiem całość sprawuje się bardzo dobrze, no i hample nieco lepsze Myślałem nad zaciskami od Legenda, ale ciężko było znaleźć i to jeszcze w rozsądnej cenie za używki a nie chciałem się z tym guzdrać a auto potrzebne do jazdy, więc wybrałem tańszą opcję, ale i tak lepszą niż seria .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum