tylko kurcze redukcja na wężyki musiał bym jakoś zrobić? masz pomysł? i jak się podłącze pod kable tej pompki w zbiorniczku to będą się oby dwie równomiernie włączać? 2 rzecz jak tam z bezpiecznikiem? coś trzeba zmieniać?
To jakaś konkretna pompka paliwowa ma być? czy jakaś obojętnie, najtańsza?
z tej pompki paliwa gdzie ten wąż idzie? i potem z tego czegoś wychodzi? co to? a ten wąż od pompki paliwowej gdzie wsadziłeś w zbiornik? w miejsce oryginalnej pompki czy zrobiłeś nowe wejście? wypytuje bo świetnie to masz zrobione! lepiej tracić 3 litry więcej płynu a mieć dokładniej myte szyby hehehe
aha i jakiś bezpiecznik do tego montowałeś? czy bez pośrednio pod kable tamtej pompki i wszystko gra?
W miejsce starej pompki wsadzielm taki waz o takie zew. średnicy żeby było szczelnie i nic nie wylatywało, podciągnąłem go do gory do pompki i tyle. pompka jet bezpośrednio podpięta pod wtyczkę orig spryskiwacza. Tak ze w każdej chwili mogę znów orig. pompkę podłączyć.
Az tak strasznie dużo płynu nie idzie od samej pompki, mi szybko ucieka bo mam jeszcze mycie reflektorów za każdym razie jak myje szybę
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tak czytam i spróbuje zamiast pompy paliwowej wmontować pompę spryskiwaczy reflektorów od BMW podobno mają one dużo większe ciśnienie niż do przednich szyb,
wiąże się z tym szybka utrata płynu, ale co tam nie psikam cały czas heheheh
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum