Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam!
Wiecie juz ze umarla mi jednostka mocy w moim 75 ...Poniose mniej wiecej rowne koszta kupujac silnik a naprawiajac ten wiec moje pytanie: jakie sa problemy z wlozeniem 2.5 zamiast 2.0.Sa to niby te same silniki tylko pewnie sterowanie bedzie sie odrobine roznilo(np.dawki paliwa,mapa wtryskow) ale to mozna przeciez sterownik tez zmieni.Robil takie cos ktos z Was?
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 13, 2010 02:33, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 10:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dowiedzialem sie dzis od kolesia co rozbiera angliki ze 2.5 ma inne wtryski i inny dol.Ciekawe czy cos pozmieniali na zawieszeniu zeby weszlo czy tylko flaki sa inne i komp.Musial bym tez zalozyc kolektor z VISem z 2,0 i nie wiem czy podejdzie
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Sro Lip 09, 2008 18:02, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 17:22
Możesz przekładać bez problemu ani wtryskiwaczy ani sterownika silnika nie musisz zmieniać będzie gadał normalnie.Kolektor jest ten sam wtryskiwacze się nieznacznie różnią ale motor będzie pracował normalnie.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Dzieki Przemo i Tobie Piter oczywiscie tez.Jak tylko wroce do kraju bo za tydzien po robocie zaczynam urlop to zabieram sie za wytarganie silnika i wrzuce foty co tam umarlo,dlaczego umarlo i jak z ta Przekladka w realu wyglada.Jak Przemo muwi ze pasuje to nie moze byc inaczej Jeszcze raz dzieki
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Witam
Podłączam się pod ten temat bo chciałbym zrobic to samo.
Ponieważ trzeci raz poszła mi uszczelka pod głowicą i mechanik stwierdził że silnik jest przegrzany nie będę go już naprawiał.
Rozumiem że można założyć silnik 2,5 w zamian za 2.0.
W związku z tym mam parę pytań:
-na allegro sprzedają gołe silniki, czy osprzęt od 2.0 będzie pasował do 2,5?
-wiem, że różnią sie automatyczne skrzynie biegów, czy skrzynia od 2.0 będzie dobrze pracowała z silnikiem 2,5?
-czy jest jeszcze coś na co powinienem zwrócic uwagę?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Dzięki za odpowiedź.
Tak, tylko że większość silników oferowanych na Allegro jest już wymontowanych a do najbliższego mam 300km.
Czyli na wszelkie gwarancje jakie dają sprzedawcy nie ma co liczyć?
Czy to inne przełożenie główne będzie miało jakiś wpływ na żywotność skrzyni?
Oby tylko dobrze zmieniała biegi.
Dzwoniłem do jednego sprzedawcy i powiedział mi że, nie jest pewny czy sterownik silnika od 2.0 będzie pasować,( Przemo285 napisał że sterownik pasuje), więc może chciał mi sprzedać jeszcze sterownik.
Silnik jest jeszcze w aucie podobno ma 58000mil przebiegu, nie ma jak tego sprawdzić.
Zastanawiam się czy jak ja tam pojadę(300km) będę w stanie sprawdzić ten silnik na oko,bez żadnych przyrządów.
Mój przegrzany i z pękniętą uszczelką pracuje dla mnie bardzo dobrze,dopiero jak się nim trochę pojeździ to puchną przewody.
Pewnie zdam się na tą pisemną gwarancję.
Sprzedawca na 1927 komentarzy ma 18 negatywów.
sterownik spasuje, auto bedzie dzialac, jednak dobrze byloby pojechac pod Testbooka i wgrac mu nowe mapy od 2,5, wtedy powinno mu troche powera dodac...
Sam motor obejzyj z zewnatrz pod kątem wycieków, obejzyj pod korkiem oleju czy nie ma majonezu, to samo na bagnecie, jak wygladaja wszelkie uszczelki i oringi... i modl sie, zeby nie byl to trup
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tak się zastanawiam że skoro taka wymiana ma mnie kosztować ponad 5000 i muszę liczyć na szczęście,to może za tą kwotę wyremontuję stary silnik.
Co o tym myślisz?
Przerabiał ten temat żukowaty... czy warto? sam nie wiem, ja wyremontowałem motor hondy i nowy właściciel go zabił jeśli pewny motor to chyba bym jednak kupił...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a ja bym remontował, Zukowaty miał dopiero dobry silnik jak ten drugi kupiony wyremontował
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dość długo się zastanawiałem nad remontem ale fakt że, trzy razy poszła uszczelka pod głowicą świadczy o tym że, coś jest nie tak z tym silnikiem lub głowicami i po remoncie wcale nie musi być O.K.
zacznijmy od tego, ze dobrze zrobić remont trzeba umieć. Najlepiej byloby to zrobić samemu z książką w ręce. Bo dziś o dobrego mechanika bardzo trudno, sam się o tym niestety boleśnie przekonałem, bo niby wieloletni znajomy mojego taty, mechanik na prawde porządny a niedokręcił głowicy, uszczelke odwrotnie zalozyl, a ja musialem robic drugi raz remont... wpakowałem 3tys w motor ktory mozna kupic za 1tys... Co fabryka to fabryka.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum