Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 400] Brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 400] Brak mocy
Autor Wiadomość
IWA 



Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 26
Skąd: Lubiewo



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 10:33   

Tak, wiem jak wygląda map sensor :wink:
Sugerowałem, że może ten zawór który podesłałem może mieć coś wspólnego z moją awarią?
Z tego co wyczytałem w sieci, to tym zaworem reguluje się ciśnienie doładowania, tak?
Bo autko zaczęło jakby trochę lepiej ciągnąć, już nie ma efektu takiego przymulenia powyżej 2k obrotów, jednak jeszcze nie jest to efekt "wciskania w fotel".
Wybacz szoso, że Cię tak męczę, jednak nie chcę wydawać setek złotych na mechaników jeśli nie jest to jakiś poważny problem :wink:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 10, 2012 10:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 10, 2012 10:50   

IWA napisał/a:
Z tego co wyczytałem w sieci, to tym zaworem reguluje się ciśnienie doładowania, tak?

map sensorem
IWA napisał/a:
Wybacz szoso, że Cię tak męczę, jednak nie chcę wydawać setek złotych na mechaników jeśli nie jest to jakiś poważny problem

spoko, ja to rozumiem i chcę ci pomóc :wink:
 
 
IWA 



Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 26
Skąd: Lubiewo



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 10:52   

Cytat:
spoko, ja to rozumiem i chcę ci pomóc

dzięki :)

Znasz może fabryczne ustawienie tego zaworu ?
Żeby np. wkręcić do końca i wykręcić o ileś tam obrotów?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 10, 2012 10:58   

fabryczne doładowanie to 0,8-0,9bara, może masz za mało
trzeba by sprawdzić manometrem ale trzeba to zrobić podczas jazdy
jeśli cięgno wkręcasz to doładowanie się zwiększa a jak wykręcasz to zmniejsza
im krótsze cięgno tym większe doładowanie
 
 
IWA 



Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 26
Skąd: Lubiewo



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 11:31   

Ok, spróbuję troszkę podkręcić ciśnienie i zobaczę czy coś się poprawiło, ale chyba nie obejdzie się bez wizyty w warsztacie.
Tak czy inaczej, teraz wiele mi się rozjaśniło :)

Żeby nie było niedomówień, mówimy teraz o tym zaworze ?
http://allegro.pl/rover-2...2173844408.html
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 10, 2012 12:01   

IWA napisał/a:
Żeby nie było niedomówień, mówimy teraz o tym zaworze ?
http://allegro.pl/rover-2...2173844408.html

nie
to jest od egr
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 10, 2012 12:14   

jesli nie sprawdziles ile bara Ci dmucha to lepiej nie zwiekszaj. Bo jak za bardzo zwiekszysz to moze sie skonczyc wieksza usterka. Szoso mowil o wkrecaniu ciegna przy watsegate. Przy map sensorze niczym nie regulujesz. Zawor podcisnienia daje podcisnienie do egr i hamulcow i nie ma wplywu na turbo

[ Dodano: Sob Mar 10, 2012 12:14 ]
sprawdz szczelnosc wezy i opaski. A na postoju depnij 3tys i zobacz czy waz za intercoolerem puchnie
 
 
 
IWA 



Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 26
Skąd: Lubiewo



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 13:12   

Cytat:
sprawdz szczelnosc wezy i opaski. A na postoju depnij 3tys i zobacz czy waz za intercoolerem puchnie

wąż wyczuwalnie puchnie.

Cytat:
nie
to jest od egr

Czyli tego nie ruszać pod żadnym pozorem?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 10, 2012 13:48   

IWA napisał/a:
Czyli tego nie ruszać pod żadnym pozorem?

nie musisz tego ruszać, to nie ma nic w spólnego z doładowaniem
 
 
IWA 



Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 26
Skąd: Lubiewo



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 14:20   

Ok, więc postaram się zbadać manometrem ciśnienie na turbinie.

W poniedziałek pojadę zmienić rozrząd, może to on przeskoczył o jeden ząbek i nie ma mocy?
 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Pią Mar 16, 2012 15:55   

Przy okazji. Jaki jest schemat sterowania turbo ? Co odpowiada za otwarcie ciśnienia?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 16, 2012 17:16   

mathew, Wastegate odpowiada :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 400] - Brak mocy
Elumix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Sie 12, 2016 20:17
Elumix
Brak nowych postów [Rover 45 2002 r 2.0 TD] brak mocy
slawomir.musial Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Sty 20, 2016 15:00
karolfraniak
Brak nowych postów [brak mocy do 4 tys obrotow rover 45 1.4 16v 2001r]
piotrek45 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Mar 14, 2016 22:28
sTERYD
Brak nowych postów [Rover 416 si] Brak mocy! 114KM chodzi jak 70KM.
Cin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Wto Gru 04, 2012 21:40
michu027



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink