Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 87 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 17:02 [r 416] problem z rozrusznikiem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam. Szwankuję mi rozrusznik od czasu do czasu się tak jakby zawieszał tzn nie kręci tylko w momencie zapłonu robi takie trrrrrrrrrrrrrrrrr i na tym koniec. Czy ktoś może mi powiedzieć co to oznacza? I ile mniej więcej mnie wyniesie naprawa.
[ Dodano: Sob Kwi 28, 2012 18:02 ]
A i jeszcze jedna sprawa zerwał mi się gwint na 2 szpilkach w przednim kole czy da się i jak wymienić te szpilki
Edit: Usunąłem wulgaryzm - Adrian
_________________ tombak
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sob Kwi 28, 2012 18:16, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 17:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 87 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 17:11
ae jakby masy nie bylo to by chyba wogole nie dawal sygnalu tzn cisza by byla podczas krecenia a tak to on trajkocze tak a nie kreci. Chyba ze sie myle
Nie wiem czy dobrze sie rozumiemy ale trrrrrrrr ja rozumiem jako pkanie przekaznika. jak nie slabe napiecie jak piszeslax, to moze ten rzekaznik uszkodzony.
tombak25 napisał/a:
A i jeszcze jedna sprawa zerwał mi się gwint na 2 szpilkach w przednim kole
Wszystko sie da, w tym przypadku wiecej roboty niz kosztow, szpilki sa za grosze
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 87 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 21:27
A ktory to przekaznik? Bo mam uszkodzony ten nad akumulatorem co jest tez do wentylatora chlodnicy ten taki duzy czarny co wchodza w niego 2 wtyki czy to on odpowiada za rozrusznik?
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 22:45
Proponowałbym dac bezposrednio prad z aku na automat wtedy najłatwiej bedzie sprawdzic rozrusznik .Sprawdz również czy w momencie rozruchu przewody od aku nie grzeja sie
Jejku, podnieś maskę poproś żonę/kochankę żeby spróbowała odpalić i nasłuchuj czy to rozrusznik tyrkocze. I będzie wiadomo gdzie szukać problemu. tombak25, zresztą pisał że tak samo działo się u Niego kiedy miał wyładowany aku, także ja upierałbym się przy tej masie, albo uszkodzonym elektromagnesie rozrusznika
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 87 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 19:31
Niemam żony ok sprawdze tą mase na początek a potem przekażniki
[ Dodano: Nie Kwi 29, 2012 20:31 ]
Chłopaki mam jeszcze taką prosbę czy ktoś mógłby mi przesłać foto podłączenia tego modulu zapłonowego? Chodzi mi konkretnie oto jak do tej większej wtyki idą kable bo mam tą wtyke rozpieprzoną a kable są poizolowane i leżą sobie luzem. W załączniku przesyłam foto
W ravie masz dokladnie z kolorami i miejscami we wtyczce jak powinno byc w Twoim modelu. To lepiej zrob bo ida upaly i lepiej przekzniki wentylatorow miec sprawne
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 87 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 13:24
bizon ale ja wogóle nie czaje tych schematów tzn niewiem który to dokładnie jest schemat. Jest ich sporo i wszystkie w jezyku angielskim. Byłbym wdzieczny jakbys wkleil ten odpowiedni.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 87 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 13:41
zaraz zaraz. schematy/ nowy rower 400/ i mam instal 01jpg, instal 02 jpg to ktory to?
[ Dodano: Pon Kwi 30, 2012 14:41 ]
no bo jezeli dobrze robie a niewiem czy dobrze robie to bedzie krok po kroku tak. dzial techniczny dla klubowiczow->schematy->nowy rover 400 i co dalej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum