jest n testów w necie dot. żarówek .... wniosek jest jeden .... tylko markowe (philips, osram, hella, bosch, tungsram) reszta to szroty ... w najlepszym przypadku bedą kiepsko świeciły ... w najgorszym skończy się jak u szoso od lat uzywam philipsów ... i podstawowa seria (premium +30%) moim zdaniem jest najlepszym wyborem w relacji cena/jakość/żywotność
_________________ Pozdrawiam - Brt
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 07, 2011 18:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zgodził bym się z tym wszystkim jeśli sam bym zastanawiał się z wyborem a jak nie świadomy założyłem 95/100W i jest od takiego czasu wszystko w porządku to ciężko mi w niektóre rzeczy uwierzyć
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mój poprzednik miał 100/90 .... lampy były lekko ponadpalane po nich (wyszło dopiero jak złapałem sarnę i szkło było rozbite) a generalnie świeciły gorzej niż dobrej jakości H4 60/55. Ponadto jedna uwaga ... w R200 przynajmniej ... cały prąd do świateł idzie przez przełacznik przy kierownicy, więc załozenie nadmiarowych zarówek podejrzewam, że może skrócić jego żywot .... osobiście dorobiłem przekaźnik na światła mijania, bo spadek napięcia na instalacji bez przekaźnika wynosił ponad 1V ... po założeniu przekaźnika wyraźnie jaśniej świeciły światła
a ja mam takie o to pytanie .. coraz czesciej widuje w samochodach zarowki swieca one tak jakby na delikatnie zielono-zólto . i to w samochodach nie z soczwkami tylko w zwyklych lampach . moze to byc cos typu NightGuide Phillips'a?
Ostatnio kupiłem coś takiego
http://www.autosessive.co...4_Headlamp_Bulb
I moge powiedzieć szczerze próbowałem różnych ale te są the best. Niemalże białe światło bez żadnych modyfikacji i legalne. Polecam
_________________ desperado67
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 26, 2011 21:31
Białe światło bo niebieska obwódka na bańce
Ot kolejna prowizorka... tylko zrobiona w jakieś fabryce.
Ot kolejna prowizorka... tylko zrobiona w jakieś fabryce.
Pewnie lubisz oryginalne Made china
Ja kupuje tylko atestowane rzeczy.
A towar ocenia nie po obrazku a po opisie umieszczonym pod nim
_________________ desperado67
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 27, 2011 09:48
desperado67 napisał/a:
Tomi napisał/a:
Białe światło bo niebieska obwódka na bańce
Ot kolejna prowizorka... tylko zrobiona w jakieś fabryce.
Pewnie lubisz oryginalne Made china
Ja kupuje tylko atestowane rzeczy.
A towar ocenia nie po obrazku a po opisie umieszczonym pod nim
Lubię rzeczy firmowe. Uzywam jedynie Osram, Narva lub Philips (kolejność nie jest przypadkowa). Światło ma być przede wszystkim jasne i śmieszą mnie takie tuningowe zabawki, które z pewnością widoczności nie poprawiają... a jedynie mogą poprawić samopoczucie kierującego.
Ot kolejna prowizorka... tylko zrobiona w jakieś fabryce.
Tomi napisał/a:
Lubię rzeczy firmowe. Uzywam jedynie Osram, Narva lub Philips (kolejność nie jest przypadkowa). Światło ma być przede wszystkim jasne i śmieszą mnie takie tuningowe zabawki, które z pewnością widoczności nie poprawiają... a jedynie mogą poprawić samopoczucie kierującego.
Miałem w kanciaku Osram Cool Blue i jak myślisz w jaki sposób producenci nawet markowych żarówek podnoszą temperaturę barwową światła? Tak zgadza się robią taką samą "prowizorkę" jak w linku wyżej pokrywając szklaną bańkę odpowiednim filtrem w tym przypadku koloru niebieskiego więc bym nie uogólniał. Teraz mam jakieś no name bo jadąc na pierwszy przegląd musiałem na szybko coś kupić, a nic innego pod ręką nie mieli od pół roku świeca bez problemu ale pewnie już dawno bym je wymienił gdyby właśnie nie ta wymiana... kto wymieniał żarówki w Alfie będzie wiedział o czym pisze
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 10:50
Pływak napisał/a:
Tomi napisał/a:
Białe światło bo niebieska obwódka na bańce
Ot kolejna prowizorka... tylko zrobiona w jakieś fabryce.
Tomi napisał/a:
Lubię rzeczy firmowe. Uzywam jedynie Osram, Narva lub Philips (kolejność nie jest przypadkowa). Światło ma być przede wszystkim jasne i śmieszą mnie takie tuningowe zabawki, które z pewnością widoczności nie poprawiają... a jedynie mogą poprawić samopoczucie kierującego.
Miałem w kanciaku Osram Cool Blue i jak myślisz w jaki sposób producenci nawet markowych żarówek podnoszą temperaturę barwową światła? Tak zgadza się robią taką samą "prowizorkę" jak w linku wyżej pokrywając szklaną bańkę odpowiednim filtrem w tym przypadku koloru niebieskiego więc bym nie uogólniał.
Dlatego mój znajomy (fachowiec) przy dobieraniu żarówek zadał pytanie:" Ma wyglądać czy świecić? Odpowiedź była oczywista: "Świecić!" Powiedział abym zdecydowanie darował sobie Cool Blue i wziął Silver Vision. W kolejnym samochodzie miałem Night Breaker. A w obecnym (może dlatego, że dostałem całe pudełko tych żarówek) używam Narva (+50% czy jakoś tak). Na przeglądzie było widać idealną granicę światło-cień. Lampy świecą jasno i jestem bardzo zadowolony.
W kwestii jakości oświetlenia, olbrzymie znaczenie na barwę ma jakość reflektorów (odbłyśników) i jakość instalacji elektrycznej. Pomimo, iż w moim Cabrio wydawało mi się, że moje reflektory świecą bardzo jasno i mają naprawdę białe światło... Po zamontowaniu nowych oryginalnych halogenów (standardowe żarówki) z nową, oryginalną wiązką, z takimi przekaźnikami i włącznikiem, okazało się, że białe może być bielsze i mocniejsze. Dlatego proponowałbym tuning przednich lamp rozpocząć od przeczyszczenia wszystkich gniazd, złączek i wtyczek w instalacji. Tam są największe straty prądu i tu można najwięcej zyskać na poprawie efektywności i koloru (białe zamiast żółtego).
Dlatego mój znajomy (fachowiec) przy dobieraniu żarówek zadał pytanie:" Ma wyglądać czy świecić? Odpowiedź była oczywista: "Świecić!" Powiedział abym zdecydowanie darował sobie Cool Blue i wziął Silver Vision. W kolejnym samochodzie miałem Night Breaker. A w obecnym (może dlatego, że dostałem całe pudełko tych żarówek) używam Narva (+50% czy jakoś tak). Na przeglądzie było widać idealną granicę światło-cień. Lampy świecą jasno i jestem bardzo zadowolony.
No widzisz, a dla mnie Cool Blue świecił zdecydowanie lepiej niż poprzednia Narva, barwa światła zbliżona do białej zdecydowania poprawiała widoczność i taka "prowizorka" Osrama mi odpowiadała. Zastanawiałem się jeszcze nad night breaker ale podobno padają zdecydowanie szybciej niż tradycyjne...
Cytat:
W kwestii jakości oświetlenia, olbrzymie znaczenie na barwę ma jakość reflektorów (odbłyśników) i jakość instalacji elektrycznej. Pomimo, iż w moim Cabrio wydawało mi się, że moje reflektory świecą bardzo jasno i mają naprawdę białe światło... Po zamontowaniu nowych oryginalnych halogenów (standardowe żarówki) z nową, oryginalną wiązką, z takimi przekaźnikami i włącznikiem, okazało się, że białe może być bielsze i mocniejsze. Dlatego proponowałbym tuning przednich lamp rozpocząć od przeczyszczenia wszystkich gniazd, złączek i wtyczek w instalacji. Tam są największe straty prądu i tu można najwięcej zyskać na poprawie efektywności i koloru (białe zamiast żółtego).
Tu potwierdzam mimo iż kant z Osramami świecił elegancko po przesiadce do alfy z nowymi lampami różnica jest spora nawet mimo badziewnych zamienników Depo i tanich żarówek...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Plus do sterowania przekaźnika prosto z zarówki wziąłem (wypiąłem z kostki żarówki tą końcówkę konektorową), minus sterowania to z karoserii ... a na styki robocze to prąd z klemy akumulatora przez bezpiecznik (założyłem 20A) a po przekaźniku prosto do obu reflektorów. Do tego przewody o przekroju 2,5mm2 jako robocze i to wystarczy.
Prosta rzecz a wzrost napięcia na żarówce o ok. 1V .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum