Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Si LPG] Nie chce zapalić na benzynie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Si LPG] Nie chce zapalić na benzynie
Autor Wiadomość
mirek_20 



Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Zwierzyniec



  Wysłany: Pią Sie 19, 2011 14:20   [R620Si LPG] Nie chce zapalić na benzynie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam
Problem jest taki:
Gdy samochód stoi przez powiedzmy noc, rano idę i pali jak nowy.
Mam instalację gazową więc tak jest ustawione, że zapalam na benzynie a później zazwyczaj ręcznie przełączam na gaz.
Jeżeli natomiast trochę pojeżdżę to tak się zdarza (coraz częściej) że jak zgaszę samochód i za parę min lub za chwilę chcę włączyć to mam z tym problem.
Gdy zmienię na gaz, to na gazie pali elegancko.
Na benzynie za którymś razem załapie.
Zdarza się to coraz częściej.
Tak jakby nie dostawał benzyny,
Filtr paliwa wymieniony, świece wymienione.
Proszę o pomoce z tym tematem.
PZDR
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Sie 22, 2011 10:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 19, 2011 14:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Pią Sie 19, 2011 14:58   

Przyczyna to najprawdopodobnie pompa paliwa, pracuje cały czas i przy niskim poziomie paliwa może się przegrzewać i blokować, ewentualnie zawieszają się szczotki.
_________________
rom
 
 
mirek_20 



Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Zwierzyniec



Wysłany: Nie Sie 21, 2011 10:14   

hmm, w takim razie muszę więcej tankować
kiedyś dobry znajomy (mechanik) doradził aby w baku było tak około1/3 zbiornika paliwa
żeby pompa pracowała zanurzona w nim
no nic, zatankuję więcej i zobaczę
natomiast te zawieszające się szczotki to gdzie? w silniczku pompy?
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Sie 21, 2011 13:58   

problem to raczej - przekaźnik pompy paliwa

na chłopski rozum

jeżeli nie słychać charakterystycznego "dynks" po zgaśnieciu check engine to auto nie odpali - wtedy musi odstać i po jakimś czasie znowu pali

wymień ten przekaźnik lub przelutuj jego wszystkie luty i będzie ok
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
mirek_20 



Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Zwierzyniec



Wysłany: Pon Sie 22, 2011 08:43   

przekaźnik powiadasz?!
powiedz mi jeszcze tylko gdzie go znajdę.
mam jeszcze tydzień wakacji to się postaram tym zająć
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Sie 23, 2011 00:28   

zaprawde powiadam przekaźnik!!

manual accorda ściągnij na forach hondy poczytaj i wysoko nad przekaźnikami w kabinie znajdź
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Wto Sie 23, 2011 06:52   

KRYS, ty to musisz mieć super słuch (muzyk jakiś czy co?) skoro słyszysz pracę przekażnika.
Zwróć uwagę, żemirek_20, napisał że po nocy pali jak nowy i jak to się ma do przekażnika ?
Nawet prorocy "zaprawdę powiadam" się mylą. :grin:
_________________
rom
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Sie 23, 2011 18:27   

automechanik,

automechanik napisał/a:
KRYS, ty to musisz mieć super słuch


akurat ten przekaźnik słychać

automechanik napisał/a:
po nocy pali jak nowy


i to są typowe objawy dla main relay

jak nie wiesz to głupot nie pisz i nie wprowadzaj w błąd panie "mechanik"

mirek_20,
szukaj w google pod hasłem "main relay honda"
typowa usterka w hodach.
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Sie 24, 2011 04:11   

to nie przekażnik pompy tylko główny,trochę zmyliła mnie Twoja wypowiedż, ale przypomniałem sobie że w tym aucie nie ma przekażnika pompy jako takiego, pompę uruchamia przekażnik główny odpowiedzialny również za połączenie ze sterownikiem silnika. Aby stwierdzić czy to pompa czy przekażnik wystarczy sprawdzić czy w trakcie pracy rozrusznika nie zanika iskra.
Nie chciałem nikogo wprowadzić w błąd podałem po prostu jedną z możliwych przyczyn, i nie było to żadną głupotą
_________________
rom
 
 
mirek_20 



Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Zwierzyniec



Wysłany: Nie Maj 20, 2012 10:04   

KRYS masz rację.
Zapomniałem o tej usterce bo jakiś czas było ok, ale ostatnio zaczyna się powtarzać.
Ja mam automat, więc jak gaśnie przycisk S na tablicy i jest ten jak napisałeś "dynks" to pali, jak go nie ma to za Chiny. Więc włączam i wyłączam zapłon aż będzie "dynks" i jest ok.
A zatem to pewnie ten przekaźnik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 600] Nie chce zapalić
wroobel Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Wrz 05, 2012 11:49
wroobel
Brak nowych postów [R600] Nie chce zapalić
TipToe Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Sie 23, 2010 22:20
kadzaf
Brak nowych postów [R620] Nie chce zapalić
jacek81 Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Lut 15, 2009 17:23
jacek81
Brak nowych postów [R623] Nie chce zapalić - ma humory ...
Prawdopodobnie problem z zapłonem
maciej Rover serii 600, Honda Accord 22 Sro Paź 01, 2008 10:00
maciej
Brak nowych postów [R620SDi] ciezko zapalic z rana ale tylko nieraz
kruku_87 Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Lis 01, 2014 13:51
kruku_87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink