bociannielot, tego kolego ci nie powiem wiem ze podlewa mi gdzies z okolicy turbo moze to już koniec ale nie znasz kogoś z małopolski kto moze mi ulepszyć mojego MG ZR ktoś kto sie specializuje roverkami tak jak wy bo jak narazie nie spotkałem nikogo z swoich okolic co dłubie w nich i wie co jest od czego a nie tak jak inni mechanicy byle zgarnąć kase i nastepny
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 14, 2012 12:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Cze 14, 2012 12:45
wtryski wymienisz sam, jest opis na forum parę kluczy , godzinka zabawy wystarczy tylko kupić wtryski i w razie czego podkładki mapki to jakikolwiek punkt naprawiający RTV Ci pomoże jakbyś też chciał właśnie to jest najlepsze w tym naszym pakiecie że można go prawie samemu zrobić, zresztą mechanik za wymianę wtrysków tez pewnie wiele nie weźmie poszukał bym ci tematu o wtryskach ale nie mam teraz czasu - może jutro ogarnę, ale jest wsio na bank - wystarczy wtryski kupić
troche mnie nie było ale dobra jestem teraz na poziomie poszukiwania dobrych wtrysków czekam bo kumpel ma mi załatwić je no to zobaczymy jeszcze mama takie pytanie bo nie chce zakładac nie potrzebnie tematów jak sie juz z tym uporam co z wydechem można by było coś w tej sprawie zmienić by bardziej rasowo brzmiał czy w tym przypadku nie bardzo raz pytałem na stacji gdzie wymieniaja tłumiki i mowił ze nic z dislu nie da sie zrobić
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Cze 20, 2012 15:53
Krejzol.17rr, na pewno wytnij katalizator, tłumik, niektórzy robią przelotowy, czy to dużo daje - no cóż to dalej klekot nie będzie brzmiał jakoś mega sportowo
Czyli moge zrobić przelotówkę kata wyciać lubie ten klekot ale chce by był troszke lepszy ale gdzieś wyczytałem ze ktoś napisał ze pozbycie sie katalizatora w roverkach moze przynieść odwrotne korzysci winc nie wiem czy to prawda na zdrowa logike to nie wiem w czym moge mu zaszkodzić
Krejzol.17rr, następnym razem nie omijaj szczegółów i skojarz fakty, bo skoro czytałeś że w roverkach wycinka kata jest niewskazana ze względu na strate mocy, co jest poparte wynikami z hamowni Kozika, to powinieneś tam znaleźć też iż nie odnosi się to do wszystkich silników ze stajni rovera.
_________________ Kto nie ryzykuje jeździ serią
Ostatnio zmieniony przez rovek Czw Cze 21, 2012 09:47, w całości zmieniany 1 raz
[ Dodano: Wto Cze 26, 2012 21:03 ]
Koledzy jak juz zabrałem sie za silnik potrzebuje wymienić w Swoim MG ZR 2.0TDi 113km 2004r pasek mikro czy jakos tak co napedza alternator klime i pompe wauku jesli dobrze mowie jesli nie to poprawcie mnie i nie wiem czy ten bedzie dobry http://allegro.pl/rover-d...2432775746.html
czy macie jakieś inne sugestie.Drugie to mam jeszcze pytanie czy tylną klape da sie jakoś wyregulować bo mam nie równe szczeliny i pytanie czy da sie jakoś to regulować
co do tylnej klapy to zobacz te gumowe odboje, może któryś jest za mocno wykręcony a drugi na maksa wkręcony. O innej regulacji nie słyszałem
A może był kiedyś klepnięty?
Drwal85, no to nic trzeba sie pogodzuić ze juz nie da sie nic wyregulowac co do tych gumek to tam jest ok tylko szczeliny sa nie rowne pewno eden słupek został słabo naciągnięty ale dobra dzieki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum