Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] Nie potrafi ruszyć
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Pią Lip 27, 2012 06:09
[620Ti] Nie potrafi ruszyć
Autor Wiadomość
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 26, 2012 18:07   [620Ti] Nie potrafi ruszyć
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Ostatnio pisałem o dziwnych metalicznych dźwiękach dochodzących z lewej strony samochodu. Dzisiaj po kolejnej bezsensownej wymianie kolejnego przegubu samochód wgl nie chce ruszyć. Koła przetaczają się o 10cm i słychać jak coś przeskakuje(tak jakby coś w skrzyni nie chciało złapać półosi). Moje pytanie brzmi: Czy to skrzynia? Wymienione juz zostały przeguby zew i wew.

Edit:
Nie wiem czy nazwa jest stosowna, nie przychodzi mi nic innego do głowy, gdyz nie wiem co się dzieje :)
Ostatnio zmieniony przez Chudeck Pią Lip 27, 2012 06:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 26, 2012 18:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 26, 2012 18:37   

mhm sprawdzałeś pół osie od strony skrzyni??może się połamały? możliwe też że dyfer się rozleciał.
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 27, 2012 15:59   

półosie są całe. Obstawiam też właśnie dyfer. Jest on zespolony ze skrzynią?
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 27, 2012 22:37   

dyfer masz w środku w skrzyni http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=70694 w tym wątku jest coś napisane.;) śą zdjećia skrzyni i dyfra no dyfer jest w skrzyni.;). przekazuje napęd na półosie.;)
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 07:16   

Jestem szkolącym się mechanikiem na wiedzy Taty, dlatego o wszystko wypytuje. Dyferencjał pamiętam tylko z tylnonapedówek,gdzie był on poza skrzynią. Czy istnieją jakies firmy zajmujące się naprawa takich elementów? Czy po prostu zbierać na nową skrzynie?
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 07:27   

Chudeck napisał/a:
Jestem szkolącym się mechanikiem na wiedzy Taty, dlatego o wszystko wypytuje.


Chudeck napisał/a:
Czy po prostu zbierać na nową skrzynie?


rozbierz skrzynię i zobaczysz co się stało a nową używaną skrzynię zawsze można kupić, czemu się nie doszkolić wcześniej ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 15:26   

Jaka jest rozsądna cena za PG1? bo na alledrogo wisi jedna za 780zł
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 16:56   

Chudeck, ja jak się okazało później zarżniętą z torsenem kupiłem za 500zł

koniecznie bierz z gwarancją, nie bierz od jakiś słabych R bo szybko zarżniesz ta z 620Ti ma innej grubości wałek i wyglądają na wytrzymalsze łożyska
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 23:33   

Tak wygląda ta z alledrogo,z opisu wynika, ze wyciągnięta z Ti

Kod:
http://allegro.pl/rover-220-820-600-620-ti-skrzynia-biegow-torsen-i2483297865.html


Zanim zakupie to rozbiore tą obecną :)
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Nie Lip 29, 2012 08:10   

miałem to samo miesiąc temu muj ti niechciał ruszyć tylko ze umnie skonczył się docisk sprzęgła jak ruszyłem coś strzeliło, włącz silnik i bez sprzęgła wrzucaj biegi jak wejdą to docisk ja wsadziłem od 620 si
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Nie Lip 29, 2012 14:08   

Ale u mnie samochod ruszał:D tylko po wymianie przegubu wewnętrznego przestał ruszac:D
 
 
Photomaker 




Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 48

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 29, 2012 15:30   

a wymiary przegubu są takie same jak tego starego?, a przegub nowy czy używka ?
torsen i wieloklin przegubu wewnętrznego wydaje mi sie, że jest dość pancerny ale też różnie to bywa
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Nie Lip 29, 2012 15:46   

Nowiutki, podawałem model,ilość zębów na przegubie, wiec sądze, ze ten ktos był na tyle kompetentny, ze wysłał mi dobrą częśc. Nie upewniałem się czy wymiary sa takie same
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620Ti] Pojemność wtryskiwaczy Rover 620Ti
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Lis 15, 2013 21:40
greg-si
Brak nowych postów [R600] Do ile tys. obrotów potrafi się rozkręcić silnik
Gość Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Gru 28, 2008 20:17
Brt
Brak nowych postów [620Ti] Testbook T1
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Sie 24, 2012 21:22
antonio3
Brak nowych postów [620Ti] Zawór EGR
Marshall7 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Sie 03, 2011 20:24
Marrkus
Brak nowych postów [620ti] termostat
Undergrand Rover serii 600, Honda Accord 13 Sob Lis 09, 2013 17:25
thorm



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink