Wysłany: Nie Paź 31, 2010 13:43 [R75] Wymiana pompki sprzęgła
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
witam,jestem nowym uzytkownikiem r75.kupilem miesiac temu ,i musze wymienic pompke sprzegla ,prosze o pompc,krok po kroku jak wymienic dobrze bylo by jak byly by dolaczone fotki,serdecznie dziekuje pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 18, 2010 23:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 31, 2010 13:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie zakładaj nowych tematów jak w jednym już pytasz.
Wyjmujesz zawleczkę przy pompce. Wyjęcie samej zawleczki nie wystarcza.
Potem wybijasz pin w kształcie rurki w którym była włożona zawleczka. Ciężko go wybić. Ja wybiłem go cienkim wiertełkiem i pobijałem kombinerkami po młotka nie włożysz.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Paź 31, 2010 18:08
Pieta, kopiowanie linków z postu nic nie daje. Nie kopiuję się w całości i nie działają. Aby dobrze je skopiować trzeba edytować post. Najlepiej podawać link do posta.
Proszę o pomoc Pompka sprzęgła do rover 75 od Bmw mam problem z blaszką dorobioną chyba dziury powinny być w innym miejscu , czy ktoś wie w jakim ? Proszę o pomoc
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 26, 2012 19:53
Jakie dziurki, jaka blaszka?bo przy różnych rozwiązaniach jest rożna ilość "blaszek". Jeśli już piszesz i prosisz o pomoc to sprecyzuj dokładnie pytanie (jakieś foto)
Panowie prosze o pomoc.. potrzebuje wyciągnąć pompe sprzęgła.. jak pisaliscie trzeba od góry ją wybić.. (oczywiscie przed tym sciągnąć tą zawleczke a co dalej ?) sciągłem ją z jednej strony a drugiej strony ani rusz ? jak mam to zrobić od spodu samochodu ? jak to odkręcić ? Chodzi mi o rover 75 diesel 2.0
Jak to od spodu samochodu ?
Żeby rozłączyć pompkę sprzęgła od przewodu, tak aby przewód został w kabinie, należy wyjąć zawleczkę (wygląda jak spinacz do papieru) oraz wybić metalowy bolec, w który wchodzi owa zawleczka. Dopiero wtedy możesz rozłączyć pompkę i przewód uważając na gumowy oring, który lubi wypaść i nieświadomy montujący nie może potem układu do kupy złożyć.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam,mam zamiar zabrać się za wymianę pompki sprzęgła będę to robił pierwszy raz czytałem oglądałem filmiki i myślę ze dam rade to ogarnąć podpowiedzcie na co mam uważać ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum