Forum Klubu ROVERki.pl :: [VVC] Polonez in Progres VVC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[VVC] Polonez in Progres VVC
Autor Wiadomość
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 04:22   [VVC] Polonez in Progres VVC
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1995

Witam składam właśnie silnik VVC i jak większość wie ma on 2 wlewy oleju. I tu nasuwa się moje pytanie czy wlew ten dodatkowy na bagnecie jest potrzebny?? bo strasznie przeszkadza mi w zamontowaniu wspomagania. Druga sprawa to czy ktoś ma może dokładne fotki 2 części wydechu z VVC?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 04:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 08:29   

nie musza byc 2 wlewy - takie rozwiazanie zastosowano tylko w silnikach dla mgf-mgtf, mozesz zalozyc zwykly bagnet z poldkowego 1,4
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 13:22   

Dzięki za pomoc a ma ktoś może zdjęcia 2 części wydechu z vvc?
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 14:51   

a dokladniej o co chodzi? o tlumiki czy "portki" ??
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 15:24   

Potrzebuje wiedzieć w którym miejscu jest 2 sonda i jaka jest jej odległość od pierwszej bo muszę to jakoś zmaścić. Już nawet wiem czemu zostało rozwiązanie 2 wlewu zastosowane, choć mogli tylko odgiąć ten bagnet i tyle troszkę przy sprawdzaniu oleju będzie problem z wyjęciem bagnetu ze względu na mechanizm zmiennych faz ale da redę.

A tak wygląda w tym momencie moje VVC jest ono po kapitalnym remoncie:):


 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 15:30   

a to zalezy czym chcesz sterowac, w mojej kobity 200vi jest tylko jedna sonda, w poldku tez chyba tak bylo, zmienilo to sie dopiero w roverach 25/45

a drugi wlew tak jak pisalem wczesniej byl w mgf-ach bo inaczej za duzo zabawy z wlewaniem oleju :P

dowody na zdjeciach

http://www.mgf-tf-central...rcel_shelf6.jpg

http://gallery.mg-rover.org/data/3407/IMG_0112.JPG

http://www.mgcars.org.uk/MGF/engine2.jpg
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 15:32   

Kompa mam MCK104000 i tu pytanie czy to pójdzie tylko na jednej sondzie?
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 17:24   

tak, ten komp obsluguje tylko jedna sonde
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Paź 02, 2012 03:24   

Dzięki wielkie za pomoc mam nadzieję że uda się to odpalić jak wsadzę do auta :)

[ Dodano: Wto Paź 02, 2012 04:24 ]
Aha jeszcze jedno czy ktoś ściągał imo z w/w komputera? Czy auto odpali bez imo bez problemu?
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 19:21   

Lazar napisał/a:
Aha jeszcze jedno czy ktoś ściągał imo z w/w komputera? Czy auto odpali bez imo bez problemu?


z tego co wiem z T4 bez problemu ściaga się immo ale są również rzeźnickie sposoby ;) od razu piszę że nie potrafię
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Paź 02, 2012 20:11   

Ja ściągałem Imo w profesjonalnym zakładzie w wawie i tu moje pytanie z kolegą timim gadałem mówił że trzeba zmasować kabel z wiązki imo czy to prawda?
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 11:29   

z tego co wiem kabel wystarczy obciąć (Pin 13)
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Paź 11, 2012 22:13   

No pin będę na dniach sprawdzał :) a na razie może kogoś zainteresuje:






 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 11, 2012 23:42   

Wstaw normalnie linki do fotek, bo miniaturki nie działają na tym forum :/ tak czy inaczej kolor czad :D dbałość o wygląd jak najbardziej ok :ok: tak trzymaj :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Paź 12, 2012 07:39   

Proszę linki:


http://imageshack.us/phot...dsc02897gc.jpg/
http://imageshack.us/phot.../dsc02896w.jpg/
http://imageshack.us/phot...dsc02895gq.jpg/
http://imageshack.us/phot...dsc02894yr.jpg/
http://imageshack.us/phot.../dsc02893p.jpg/
http://imageshack.us/phot...dsc02892ls.jpg/
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 12, 2012 12:25   

Ciekawie zamontowałeś górny element kolektora dolotowego. Można wiedzieć poco taki zabieg wykonałeś ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
rafalrz1989 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 66



Wysłany: Pią Paź 12, 2012 12:47   

leszczu napisał/a:
Ciekawie zamontowałeś górny element kolektora dolotowego. Można wiedzieć poco taki zabieg wykonałeś ??

Gdyż w Polonezie kolektor z VVC musi być odwrócony żeby przepustnica nie wypadała w ścianie grodziowej. Też będę robił taki patent niebawem.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Paź 12, 2012 13:40   

flapjck1 napisał/a:
a to zalezy czym chcesz sterowac, w mojej kobity 200vi jest tylko jedna sonda, w poldku tez chyba tak bylo, zmienilo to sie dopiero w roverach 25/45



Druga sonda weszła w 2001 razem z obsługą OBDII (Można rozpoznać po napisie EOBD na kompie). Pierwsze Roverki/MG na MEMSie3 miały jedną.

Lazar napisał/a:
Już nawet wiem czemu zostało rozwiązanie 2 wlewu zastosowane, choć mogli tylko odgiąć ten bagnet


Jeśli widziałeś jak wygląda dostęp do silnika w MG F/TF to odgięcie by nic nie dało... Jedyne co widać to kawałek kolektora ssącego, reszta jest "schowana". Dlatego koło bagnetu jest też drugi wlew.
 
 
 
Lazar 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Paź 12, 2012 21:51   

Leszczu Tak jak Rafał napisał.


Dodatkowe pytanie nie orientuje się ktoś czy w Roverach z klimą był mniejszy altek objętościowo??? ew foto altka z klimy i bez klimy bo coś się zmieścić nie mogę :?
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Paź 13, 2012 11:47   

Lazar napisał/a:
Dodatkowe pytanie nie orientuje się ktoś czy w Roverach z klimą był mniejszy altek objętościowo??? ew foto altka z klimy i bez klimy bo coś się zmieścić nie mogę :?


wielkosciowo wszystko to samo ja mam z R25 jakiś mocny i też jest wielkości tego z R200 ale ten z R25 jest bardziej okragły więc jeśli brakuje Ci pare mm to może podziałać ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky
Brak nowych postów [Polonez] Brak Cut-off'a
fsomr88 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 10 Pon Kwi 13, 2015 09:47
szczur50a
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Manual do
sebastian79 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 1 Nie Paź 13, 2019 11:56
sTERYD
Brak nowych postów [POLONEZ] Rozrząd
polonezrover Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 9 Sro Maj 27, 2015 19:39
MultecFSO
Brak nowych postów [Polonez 1.6 16V] raz odpala a raz nie
szerszen17194 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 20 Pon Wrz 25, 2017 21:33
piotrek789



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink