Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Zawieszenie od MG ZR+Jaki rozmiar opony
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Zawieszenie od MG ZR+Jaki rozmiar opony
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 04, 2012 21:23   

Teraz wygląda normalnie. Przejedź się trochę i jeszcze raz strzel foto.
Jak dojdzie felga to będzie git :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 04, 2012 21:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Paź 04, 2012 21:46   

no nabrał wygladu ;) :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Paź 05, 2012 11:46   

różnica niby niewielka ale na plus, jak wlecą większe felgi będzie jeszcze lepiej ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 05, 2012 13:05   

greg-si napisał/a:
Przejedź się trochę i jeszcze raz strzel foto.

Mówisz masz. :grin:




Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i wszystkie amory wyszły po 81 % :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Paź 05, 2012 13:47   

gleba w R200 to podstawa poprawy wyglądu tego auta :) goooooood :ok: :]
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sob Paź 06, 2012 10:39   

leszczu, no teraz to już całkiem fajnie wygląda , jednym mankamentem w R200/MG ZR jest to ze tył stoi tak nie ciekawie :mrgreen: powinno to poprawić się jak będzie większa fela :mrgreen:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 09, 2012 16:01   

A powiedzcie mi jak jest z ta geometrią po zmianie amorów. Trzeba czy nie trzeba ustawiać od nowa ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 09, 2012 19:34   

leszczu napisał/a:
A powiedzcie mi jak jest z ta geometrią po zmianie amorów. Trzeba czy nie trzeba ustawiać od nowa ??

W zasadzie nie ma potrzeby, sama wymiana amortyzatorów nie ma wpływu na geometrię, trzeba jeśli było coś robione przy końcówkach, wahaczach itp. Chyba, że wcześniej były jakieś problemy z geometrią, wtedy i owszem należy.
_________________
Andrzej
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 09, 2012 20:23   

No nie wiem, nie wiem... Na pewno nie ma potrzeby przy wymianie na takie same amortyzatory, przy wymianie na krótsze zdania są podzielone. Niektórzy po takiej zmianie nawet jadą ustawić światła ;)
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 09, 2012 20:53   

brkzzz napisał/a:
No nie wiem, nie wiem... Na pewno nie ma potrzeby przy wymianie na takie same amortyzatory, przy wymianie na krótsze zdania są podzielone. Niektórzy po takiej zmianie nawet jadą ustawić światła ;)

To i też po zmianie opon na inny rozmiar powinno się jechać na geometrię :wink:
A tak poważnie, jeśli poprzednie amorki nie były wytłuczone, a obecne są w dobrym stanie to nic nie powinno się dziać. Chyba, że zainwestowałeś w droższe oponki, na których chcesz dłużej pojeździć, wtedy to ma sens(przynajmniej dla spokoju sumienia).
_________________
Andrzej
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 10, 2012 02:27   

andrew0503 napisał/a:
To i też po zmianie opon na inny rozmiar powinno się jechać na geometrię

Tu się nie zgodzę. Przy zmianie sprężyn na krótsze zmienia się kąt między płaszczyzną koła i np. półosią. Zmieniając opony na, dajmy na to, większy profil, zmienia się tylko prześwit (całe auto idzie do góry, a kąty między elementami zawieszenia nie ulegają zmianie).
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 10, 2012 17:54   

Tak myślałem, ze zdania będą podzielone. Ogólnie pytałem się mechanika i powiedział, że do 30mm obniżenia nie trzeba ustawiać geometrii i po prostu obserwować auto czy nie ściąga itd.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 10, 2012 21:12   

Głupie gadanie.
Geometrę powinno się robić minimum raz na dwa lata niezależnie czy coś się robi w zawieszeniu czy nie.
Ja wolę zapłacić 100zł, i mieć czyste sumienie że maglownica, tuleje, końcówki drążków i opony nie dostają niepotrzebnie po tyłku.
'Zaoszczędzenie' tych 100zł to tylko pozorna oszczędność.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 10, 2012 21:55   

greg-si napisał/a:
Geometrę powinno się robić minimum raz na dwa lata niezależnie czy coś się robi w zawieszeniu czy nie.

Na naszych polskich drogach(wyboistych, dziurawych, połatanych) geometrię w sumie powinno się robić co roku. Z tym, że aby przystąpić do geometrii powinniśmy najpierw wykonać badanie zawieszenia, czyli czy nie ma nigdzie luzów, potem wyeliminować je(jeśli takowe są) a następnie dopiero sprawdzić geometrię. Sama geometria to nie wszystko :/
_________________
Andrzej
 
 
 
marekp90 



Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 55

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 14, 2012 18:53   

Witam,
Podepnę się do tematu. Wiem temat wałkowany nie jeden raz ale chce mieć 100% pewność :) Czy amory i sprężyny z mg zr podejdą p&p do r200?
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 14, 2012 19:16   

marekp90, tak na 120%
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marekp90 



Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 55

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 14, 2012 19:30   

Dzięki wielkie :)
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 14, 2012 14:11   

leszczu napisał/a:
A tu jeszcze mała ciekawostka. Porównanie tylnych amorów.


Rożnica to 35 mm A na aucie tego w ogóle nie widać. Przednie amory też w okolicy 30mm się różniły w długości.


leszczu, piszesz że różnica w długości kolumn to 35mm z tyłu i 30mm z przodu. Pamiętasz może jakie długości miały te z ZR?
Pytam, bo przez zimę sam zamierzam upolować zawiechę z ZR, a ocenianie czy to 25 czy ZR ze zdjęcia na podstawie liczby zwojów to słaba metoda :)
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 14, 2012 15:41   

brkzzz napisał/a:
Pamiętasz może jakie długości miały te z ZR?

Szkoda, że wcześniej nie napisałeś, bo niedawno sprzedałem swoje stare amory, to bym ci zmierzył.
Może ktoś będzie miał na wierzchu amory od R200 to niech poda ci długość, to wtedy sobie obliczymy długość amorów od ZR.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Sro Lis 14, 2012 19:42   

ja moge zmierzyc z ZR ale dopiero na wiosne he he wtedy bede zmieniał sprężyny:)a apropo jak sie obniza to co wam da jezdzic na geometrie i wydawac kase w błoto ja w ZR nie moge ustawic kontów i wy tez wiec jest to zbedne
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R214 1.4 97] Opony jaki rozmiar?
pawel4580 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Mar 25, 2010 19:44
szoso
Brak nowych postów [R200]Nakretki - jaki rozmiar?
Papaa2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Gru 03, 2009 10:52
Brt
Brak nowych postów [R200] jaki rozmiar opon ?
Fafnoscie Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 20 Pią Paź 23, 2015 10:00
aretrad
Brak nowych postów [R200] Jaki rozmiar felg stalowych?
forgol Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Wrz 14, 2007 13:43
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink