Wysłany: Czw Paź 11, 2012 20:14 [R45] po wł.zapalniczki wył.sie radio
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Po wł. zapalniczki lub cb (podłaczone pod przewody od zapalniczki) to gasnie mi radio i sie wł.z powrotem jaka moze byc tego przyczyna? dodam ze w pn miałem małe zwarcie i skopcił sie przewód od zapalniczki który wymieniłem na nowy. Czy mógł sie uszkodzic regulator napiecia?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 20:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wymieniłeś cały przewód od bezpiecznika?
Z tego co pamiętam to radio i zapalniczka jest na jednym obwodzie więc może być tak że instalacja nie daje rady i trzeba ją wymienić w całości od bezpiecznika.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Sprawdż połączenie wymienionego przewodu, a także na dalszych konektorach. Przy zwarciu mogły się przegrzać i mają słaby styk. Gdzieś będzie duży opór i masz duży spadek napięcia po włączeniu zapalniczki.
wymieniłeś cały przewód od bezpiecznika?
Z tego co pamiętam to radio i zapalniczka jest na jednym obwodzie więc może być tak że instalacja nie daje rady i trzeba ją wymienić w całości od bezpiecznika.
Nie. tylko na odcinku gdzie był spalony jutro znowu rozbiore wszystko i jak uda mi sie to wymienie na całej lini
bizon napisał/a:
a to spiecie to tak samo z siebie wyszlo czy grzebales i zlaczyles cos nie tak??
zapalniczka sie zablokowała ja ja o tym nie wiedziałem, po przekreceniu kluczyka pstrykną bezpiecznik wymieniłem na nowy i przekrecam drugi raz i znowu pstryk. trzeci bezp.włozyłem i sie nie spalił ale za to zaczeło sie dymic z pod konsoli srodkowej
zapalniczka sie zablokowała ja ja o tym nie wiedziałem, po przekreceniu kluczyka pstrykną bezpiecznik wymieniłem na nowy i przekrecam drugi raz i znowu pstryk. trzeci bezp.włozyłem i sie nie spalił ale za to zaczeło sie dymic z pod konsoli srodkowej
No to szukaj winy tam przy zapalniczce skoro ciagle wywalalo bezpiecznik, jaki spowod tego musial byc. wymieniles spalony przewod ale przyczyny tych zachowan nie znalazles to nic dziwnego ze dalej sa cuda
zapalniczka sie zablokowała ja ja o tym nie wiedziałem, po przekreceniu kluczyka pstrykną bezpiecznik wymieniłem na nowy i przekrecam drugi raz i znowu pstryk. trzeci bezp.włozyłem i sie nie spalił ale za to zaczeło sie dymic z pod konsoli srodkowej
No to szukaj winy tam przy zapalniczce skoro ciagle wywalalo bezpiecznik, jaki spowod tego musial byc. wymieniles spalony przewod ale przyczyny tych zachowan nie znalazles to nic dziwnego ze dalej sa cuda
no własnie nie wiem gdzie mam szukac bo nie wiem co teraz moze byc przyczyna czytałem na necie i przyczyn jest wiele m.i.n uszkodzenie regulatora napiecia. Tak jak pisałem wczesniej jutro zabieram sie za to od nowa
[ Dodano: Sob Paź 13, 2012 14:33 ]
przewody od zapalniczki do bezpieczników sa nie tknięte, odłaczyłem przewody zasialjace cb od zapalniczki i wpiołem sie bezposrednio w obudowe bezpieczników ( mase do śruby mocujacej a plus w wolna wtyczke - cb włacza sie po przekreceniu kluczyka) wszystko zagrało. Radio nie wył.sie juz nawet jak pstrykne zapalniczke czyli wszystko wróciło do normy Dzieki za wskazówki pozdro dla wszystkich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum