Może 25 z początku produkcji nie miały jeszcze kontrolki?
Co mogę dodać a nie zostało napisane to można się domyślać że ma znacznie większy przebieg, oceniał bym na około 250tyś km. Ale to auto ma 12lat i ciężko znaleźć auto z mniejszym przebiegiem (rzeczywistym, a nie licznikowym )
-Mieszek był ściągnięty na gałce trytytką (opaską zaciskową)
-Co do tego odprysku który wypatrzyliście na lewym słupku to po tej stłuczce co pisałem ze miał robiony próg i tyle drzwi. Nie wiem czy jest na zdjęciach ale tym bym się nie przejmował.
-przypadłość wszystkich wiekowych roverów, drżący drążek zmiany biegów
Co do tego czy warto kupować to decyzja należy do RAKU_44
My nie odradzamy, dajemy suche fakty do rozpatrzenia.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 09:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 10:43
Nie no ten check powinien ewidentnie się świecić albo żarówka zdechła, albo po prostu ktoś odłączył - Jordan a diagnozowałeś kiedyś idt z 2000? ten rocznik jest bardzo ciężki do sprawdzenia błędów, bardzo wiele pro sprzętów nie diagnozuje go w ogóle.
Nie, wcześniej nie diagnozowałem ale sprzęt podłączył się bez problemu, i miałem odczyt parametrów pracy silnika, przeskanował w poszukiwaniu błędów bez problemu ale żadnych nie znalazł.
Jest to zwykły ELM327 więc tylko błędy silnika wykryje, ale chcek chyba tylko takie pokazuje
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 11:07
Jordan87, no właśnie mi 2000r tez skanowali u mechanika nie jednego i nic nie wykrywał a check się świecił cały czas, Dopiero któryś tam mechanik mógł odczytać na swoim sprzęcie błąd. Może tam i nic nie ma - ale brak zapalającego się checka - jest bardzo dziwny.
Tylko pytanie brzmi czy rzeczywiście nic nie wykrywali czy w ogóle mieli problem z podłączeniem do auta. Jeśli jest tak jak piszesz to trzeba by wpiąć się gdzieś w przewód sondą czy daje cały czas zasilanie na lampkę od checka.
Auto normalnie się zbierało i wchodziło na obroty. Wydaje mi się, że jeśli hipotetycznie świecił by się cały czas CHECK i z tego powodu wyciągnięto żarówkę (czy przecięto drucik), to chyba po samej jeździe dało by się odczuć, że coś jest nie tak, prawda? Chyba byłby tryb awaryjny do oidp 3k rpm.
Tak jak napisał Jordan87, nie chcemy nikogo zachęcać do czy odradzać kupna, ale auto miało zdrową budę, jeździło ok i do tego nie wyglądało na jakoś specjalnie picowane do sprzedaży oprócz umycia czy wyplakowania paru rzeczy.
Ja już w domu po oględzinach brkzzz
-Wydawało mi się że w tym aucie powinna zapalać się kontrolka check engin przy włączaniu zapłonu, której nie było ale może się mylę. Podłączałem się interfejsem do kompa i błędów silnika nie znalazł. Przepływomierz pokazywał 135 jednostek na 170
Trzeba by go podłączyć pod kts a t4 lub autocoma żeby się upewnić co do kontrolki i czy aby to nie jest coś z pompą lub pozostałości po jej naprawie.
Co do przepływomierza to u mnie pokazuje 240 do nawet 260 więc 135 wydaje mi się mało.
Mam zamiennik magnetti marelli .
Na forum są gdzieś logi z przeplywki od Remiego i tam też jest grubo ponad 200 g/s
dokładnie tutaj http://forum.roverki.eu/v...t=hole&start=20
Ostatnio zmieniony przez Szymon199010 Pon Gru 03, 2012 19:48, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum