Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200]Duży problem z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 200]Duży problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
maxindeco 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 35
Skąd: Płochocin/Wolica



  Wysłany: Czw Gru 27, 2012 15:46   [R 200]Duży problem z odpaleniem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Witam serdecznie mam dziwną przypadłość z moim Roverem .Auto na zimnym odpala na drugim i trzecim cylindrze po bardzo długim kręceniu jak się rozgrzeje to odpala z pierwszego strzału lecz też na drugim i trzecim . Po wykręceniu świecy na pierwszym i czwartym iskra normalnie skacze a po wkręceniu zero reakcji , można wyjąć fajkę z pierwszego i czwartego i nie ma żadnej różnicy. kable ,świece , cewka , kopułka i palec nowe >Na gazie jest taka sama reakcja.Ciśnienie sprawdzane i tu też dziwne na pierwszym i czwartym 14 a na palących drugim 9 i trzecim 7?Wszelkie sugestie mile widziane . A i jeszcze czujnik położenia wału wymieniony krokowiec wymieniony .Dobija mnie już to auto na 4 lata jazdy nie pamiętam żebym dłużej pojeździł bezawaryjnie ręce opadają.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 27, 2012 15:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 27, 2012 15:49   

Ta kompresja na drugim i trzecim cylindrze jest bardzo mała. :wink:
A świece na pierwszym i czwartym cylindrze jakie mają nalot ?? Mokre są czy suche ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maxindeco 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 35
Skąd: Płochocin/Wolica



Wysłany: Czw Gru 27, 2012 16:00   

Nie tam widać że są mokre.No właśnie z tą kompresją tak zagadka a przestały chodzić na gorącym silniku w czasie jazdy.
Ostatnio zmieniony przez maxindeco Czw Gru 27, 2012 16:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 27, 2012 16:02   

maxindeco napisał/a:
Nie tam widać że są mokre.

To są czy nie ?? Bo tak napisałeś, że nie wiem. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maxindeco 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 35
Skąd: Płochocin/Wolica



Wysłany: Czw Gru 27, 2012 16:02   

mokre mokre, po przełączeniu na gaz jest to samo a wtryski podają gaz.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 27, 2012 16:09   

Płynu chłodzonego ubywa ?? Bo z twego problemu wynika na to, że uszczelka kolektora ssącego przepuszcza płyn do komór spalania. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maxindeco 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 35
Skąd: Płochocin/Wolica



Wysłany: Czw Gru 27, 2012 16:18   

:?: O tym nie pomyślałem a już mnie zaskakiwało to auto takimi pierdółkami. Czyli może podawać płyn i zalewać świece? Jak wrócę to sprawdzę poziom i odpisze. Tak po 19
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 27, 2012 17:05   

maxindeco napisał/a:
Czyli może podawać płyn i zalewać świece?

Właśnie ta uszczelka ma takie dwa wypusty gdzie może puszczać płyn na pierwszy i czwarty cylinder. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maxindeco 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 35
Skąd: Płochocin/Wolica



Wysłany: Czw Gru 27, 2012 20:55   

Witam ponownie . Sprawdziłem i płynu raczej nie ubyło tak na oko ale jutro zrzucę dolot i sprawdzę czy wszystko z nim ok. Przypomniało mi się jeszcze że ok 2 tyg temu przy wymianie kabli zostały zamienione kable 1 z 2 i 3 z 4.Oczywiście jak zapłon załapał to tłumik końcowy przewiną się na lewą stronę , może to się do czegoś przyczyniło ?Po prawidłowym załączeniu wszystko było ok.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 15:03   

Tylko jak już zrzucisz ssący to musisz dać nową uszczelkę. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 220sd 96r] duży problem z odpalaniem
dobrzyn22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Pią Kwi 25, 2008 19:40
dobrzyn22
Brak nowych postów [R200 1,4 8V 99r.] DUŻY PROBLEM z kontrolką poduszki
lukas-1986 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Lis 28, 2012 18:04
leszczu
Brak nowych postów [R200 1,4 8V 1998r.] - Duży problem z hamulcami...
kzrr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Wto Lut 17, 2009 12:16
leszek95b
Brak nowych postów [R220SDi 98r] Duży Problem - po umyciu silnika nie odpala
macius1989 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Lip 19, 2010 14:19
Brt
Brak nowych postów [R25 1.4Si 2000r] Centralny zamek duzy problem helpp
maciekmk1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Paź 08, 2010 20:36
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink