Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620 ti] szarpie przy wchodzeniu na obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620 ti] szarpie przy wchodzeniu na obroty
Autor Wiadomość
unreal69 



Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 62



Wysłany: Nie Sty 20, 2013 16:04   

Dosłownie przed chwilą wróciłem z jazdy próbnej i tragedia jaka była taka jest nadal ;/ normalnie żal...przed oddaniem auta do gaziarza wszystko chodziło pięknie, autko wkręcało się aż do wysokich obrotów. Teraz nadal szarpie niemiłosiernie jak się wkręca na obroty, a dokładniej to tak, że od dolnych zbiera się normalnie a w okolicach 4 tys. zaczyna szarpać mocno (nie od kabli i świec) tylko tak jakby była przerwa w dostawie paliwa albo całego zapłonu. Jak przyspieszam delikatnie to obroty normalnie dojdą nawet do odcięcia zapłonu, a jak robię to tylko trochę zbyt gwałtownie to szarpie jak cholera całą budą. Zrobiłem reste kompa i adaptację przepustnicy zgodnie z zaleceniami i nawet założyłem stare świece i jest nadal to samo ;/ nie mam już sił normalnie nie wiem co mogli namieszać albo zj....ać!? :/

[ Dodano: Nie Sty 20, 2013 16:04 ]
dodam jeszcze, że czasem (nie zawsze) jak wkręcam go na obroty i zacznie szarpać to słyszę że zaczyna chodzić na 3 a nawet 2 garki i dopiero jak go przegazuję na luzie to wraca do normy...ale szarpie i tak
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 20, 2013 16:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 08:47   

A kable do cewki? pompa paliwa? niech Ci ktoś zmierzy cisnienie paliwa na listwie.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
unreal69 



Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 62



Wysłany: Wto Sty 22, 2013 14:34   

Kabli od cewki nie sprawdzałem szczerze powiedziawszy, a idzie to sprawdzić bez wymieniania ich od razu na nowe? ;p Ciśnienie paliwa rozumiem jeżeli niższe niż takie jak ma by to znaczy że na 100% walnięta pompa paliwa? No chyba że tak banalna rzecz jak filtr paliwa też może być prawda? :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 16:30   

unreal69 napisał/a:
Kabli od cewki nie sprawdzałem szczerze powiedziawszy, a idzie to sprawdzić bez wymieniania ich od razu na nowe?

to są 2 kabelki, sprawdź czy nie są popękane/pozagniatane itp. Wymiana to ucięcie starych wlutowanie nowych.

unreal69 napisał/a:
Ciśnienie paliwa rozumiem jeżeli niższe niż takie jak ma by to znaczy że na 100% walnięta pompa paliwa? No chyba że tak banalna rzecz jak filtr paliwa też może być prawda?

Tak, dokładnie. Filtr, pompa, coś przytkane. Pompa z modelu Turbo ma ciśnienie 5bar, normalne z wolnossących modeli mają 3,5bara.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
unreal69 



Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 62



Wysłany: Pią Sty 25, 2013 23:06   

Panowie dziś sam rozwiązałem problem :) :) Okazało się że jeden wąż od podciśnienia turbiny (ten przy przepustnicy) był całkiem wypięty i stąd to szarpanie, przejechałem się i prawie wszystko w normie, "prawie" ponieważ na wolnych obrotach ciągnie a potem słabo przy wyższych, zatrzymałem się przy włączonym silniku, podnoszę maskę i słyszę coś jeszcze syczy, przytykam palecem, a tru wężyk od turbo taki pod przepustnicą który wchodzi od dołu jest oderwany ;] wygląda w sumie nawet na odcięty :P Czyli usterka po tych ""mechanikach"" zlokalizowana :D w niedzielę lub poniedziałek wymienię ten drugi wężyk i zdam wrażenia z jazdy ;) Nie myslałem ze tw wezyki mogą miec az tak duzy wplyw na pracę silnika ;p
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 23:11   

no to pięknie :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 27, 2013 13:11   

Sprawdź jeszcze czy ci wszystkie przewody gdzie podłączają się z instalacją elektryczną dobrze zaizolowali. Nie zdążyłem napisać ale miałem ci polecić byś posprawdzał wężyki od ciśnienia/podciśnienia i byś sprawdził przewody przy cewce (tam podłącza się instalację LPG)
Dalej planujesz montaż LPG? czy już se odpuścisz??
 
 
unreal69 



Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 62



Wysłany: Pon Lut 04, 2013 18:35   

Marrkus napisał/a:

Dalej planujesz montaż LPG? czy już se odpuścisz??


Nie odpuściłem sobie, walczę nadal ale mam nadzieję, że ta nierówna walka jutro dobiegnie już końca :P Wkońcu po trzech dniach zrobili rzekomo instalację jak trzeba, po rozmowie z gaziarzem powiedział mi że to "wredne autko" ale się udało :) Początkowo założyli wtryskiwacze brc żółte ale nie chodziło to jak trzeba i autem szarpało przy wchodzeniu na obroty i wywalało na benzynę mimo tego że położyli miedź 8mm. Po nieudanych próbach ustawienia wtryskiwaczy założyli mniejsze brc niebieskie ( ku mojemu zdziewieniu) i podobno hula jak trzeba i zbiera się elegancko. Mechanik stwierdził że mimo mocnych wtrysków zalewało go za dużą dawką gazu i nie szło tego ustawić. Co o tym myślicie? czemu słabsze wtryski a lepiej chodzą? Aha i czy to prawda o tym co mi gadał przez telefon że tu przy dodawaniu ostrzej gazu wszystkie wtryski dają jednocześnie dawkę? :P Nie wiem dziwne dla mnie to wszystko ale mechanior twierdzi że jeździ teraz jak wśkiekły,,,jutro się okaże :P Proszę o opinie :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 04, 2013 18:37   

620Ti to mocne auto i nawet z jakimś fakapem potrafi niejednego wystraszyć, natomiast czy osiąga pełną moc musisz sprawdzić sam.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
unreal69 



Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 62



Wysłany: Wto Lut 19, 2013 17:58   

jestem cierpliwy i wytrwały :) jak nie będzie satysfakcji za te niemałe zresztą pieniądze włożone w instalację to będę ich męczył :P Zobaczymy co poczynili na tym brc ;)

[ Dodano: Wto Lut 05, 2013 18:58 ]
Witam,
Myślę że w końcu moje problemy z LPG się skończyły :) Dziś odebrałem autko od gazownika i przeszło moje najśmielsze oczekiwania :) Jeździ się praktycznie jak na benzynie, nic nie szarpie nic nie parpie auto normalnie się zbiera, nie brak mu mocy nawet przy wysokich obrotach (przyznam, że porządnie dawałem mu popalić) :) Nie wiem jakim cudem mniejsze niebieskie wtryski chodzą nieporównywalnie lepiej niż żółte brc. Okazuje się, że silnik ten nie jest typowym sekwencyjnym silnikiem, lecz ma zmienną fazę wtrysków w zależności od stopnia obrotów. Proszę o opinie fachowców, znawców tematu silników TI i LPG w tychże silnikach ;)

[ Dodano: Wto Lut 19, 2013 17:58 ]
Witam po dłuższej przerwie ;)

Niestety autko pomimo, że chodziło jakiś czas dobrze ostatnio zaczęło słabnąć na LPG, ciężko mu się zaczęło wkręcać na obroty i osłabł znacząco :P pojechałem więc do gazownika i pojeździliśmy trochę z podpiętym kompem, coś poregulował, ZMNIEJSZYŁ dawkę gazu i auto odzyskało swoją dynamikę...niestey o dziwo wsiadłem do auta, odpaliłem i chcac ruszyć kicha, auto wogole nie chciało wejsc na obroty powyzej 1200 obr ;/ wrocilem wiec do nich, znow podpial komputer, cos trochę poustawiał i stwierdził że rozwaliło mu mapę LPG ;/ nie wie czemu tak się stało, umówiłem się z nim na przyszły tydzień na porządną regulację...co Panowie sądzicie co mogło być przyczyną takiego problemu? :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] szarpie przy 2,5 tys obrotów
piotrekkk Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Sty 12, 2012 13:01
piotrekkk
Brak nowych postów [R620 SDI] Obroty przy nagrzewaniu silnika
zaq Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Cze 17, 2013 16:21
Pawkaz
Brak nowych postów [R620] Szarpanie przy wkręcaniu się na obroty
Endriucol Rover serii 600, Honda Accord 6 Pon Sty 21, 2013 08:41
unreal69
Brak nowych postów [R620] Falujące obroty przy zimnym silniku
csdark Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Lut 10, 2008 19:49
herc
Brak nowych postów [R620]falujące obroty i sacząca woda przy uszczelce kolektor
maximdj1 Rover serii 600, Honda Accord 7 Nie Lut 19, 2012 18:14
Pawkaz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink