Forum Klubu ROVERki.pl :: [R buggy] Skrzynia diesel a zwrotnice R214
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R buggy] Skrzynia diesel a zwrotnice R214
Autor Wiadomość
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 26, 2013 23:27   [R buggy] Skrzynia diesel a zwrotnice R214
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Mam takie pytanko, czy da rade połączyć skrzynie diesla ze zwrotnicami od benzyny? Wie ktoś coś na ten temat? Nie mam żadnych półosi do porównania.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 26, 2013 23:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Mar 27, 2013 03:32   

Do benzyny prawdopodobnie się da ale tylko 220ti 620ti i 820ti bo wyposażali te modele w skrzynie od diesla żeby były wytrzymalsze ale pozostałe raczej odpadają

A tak wogóle coś konkretnego chodzi po głowie?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 27, 2013 08:05   

ja w swoim mam półosie z diesla i pasowały idealnie ;) całość, przeguby wewnętrzne i zewnętrzne są z diesla i pasiły do zwrotnic zs180 :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 27, 2013 10:59   

Dzieki za odpowiedzi ale u mnie sprawa jest inna, mam kompletny silnik SD ze skrzynią, pakuje go do ramy buggy. Zawieszenie chciałem oprzeć o zwrotnice z r214, gdyż mam do niego jeszcze bardzo dużo części. Orientuje sie ktoś czy wersje benz i diesel różnią się średnicą przegubu?
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 27, 2013 11:59   

sprawdź po przegubach, ale coś czuję, że nie spasuje.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Mar 27, 2013 12:18   

w piastach nie ma podziału na diesel benzyna, więc pewnie będą takie same
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Mar 27, 2013 21:34   

Niewiem czy z 214 wytrzymają zobacz różnice w momencie obrotowym 117nm w 214 i 170nm w sd
A jak sdi to 210nm a jak będziesz chciał go podkrecic jeszczd to i do 300 doleci
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Mar 27, 2013 21:38   

co mają zwrotnice do momentu?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Mar 27, 2013 22:02   

Przeguby , półosie w dieslu poprostu są przystosowane do mocniejszych obciążeń druga sprawa sprężyny i amory też mogą być słabawe na cięższy silnik najwyżej że składasz pełen custom wtedy to można by coś pomyśleć z freelandka lub sw
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 28, 2013 20:57   

sTERYD napisał/a:
w piastach nie ma podziału na diesel benzyna, więc pewnie będą takie same

Super, także odchodzą koszta.

Spawam nowe podwójne wahacze, zawieszenie będzie totalnie customowe. Wykorzystam tylko seryjną zwrotnice z piastą.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 29, 2013 16:58   

rovek, ja mam ori auto 214si i jak wsadziłem PG1 nie zmieniałem zwrotnic, więc powinno przypasować, założyłem tylko kompletne półosie z VVC pod PG1
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
empe Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 51 Sob Maj 03, 2014 12:44
ziorock
Brak nowych postów [Diesel] Co to za turbosprężarka?
Gegan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Paź 16, 2010 22:49
Gegan
Brak nowych postów [R all diesel] Bioester
Chester Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 72 Sro Wrz 14, 2011 14:20
plemaster
Brak nowych postów [R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
maniaq Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 95 Sro Kwi 22, 2009 15:17
pgrad
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink