Wysłany: Sob Mar 30, 2013 18:40 [Freelander] spory problem z odpalaniem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam, Jak wspomniałem mam Freelandera 2000r 1.8 benzyna, jak próbuje zapalić to raz łapie za pierwszym raz po kilku razach, strzela w filtr jak mu daje gazu. Po rozgrzaniu chodzi chodzi, strzał i zgasł, podejrzewam czujnik położenia wału lub coś innego krokowy sprawdzony proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Czw Kwi 04, 2013 16:34, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 30, 2013 18:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdziłem, kopułkę, krokowy, czujnik położenia wału i nic. Kupiłem go popalonego, poprzedni właściciel założył w nim gaz i musie czknęło. podejrzewam komputer ale pewność brak, nie chce rozbierać pół samochodu bo może się okazać że było to na nic.
[ Dodano: Nie Mar 31, 2013 13:39 ]
A jeszcze takie pytanie czy są 2 rodzaje rozdzielaczy?
Jaka to instalacja LPG na jakim sterowniku, jakie wtryski gazu.
Wiem że z jakimiś wtryskami gazu Stag nie współpracuje poprawnie.
Po około 20.000 zaczyna być je słychać i zaczynają strzelać mieszanką w kolektor.
Jak jest z płynem chłodniczym i olejem Nie ubywa.
Krokowy sprawdzałeś
Jak z sitkami w parowniku, są czyste
Generalnie ten silnik nie lubi gazu i wiem że podstawa to wtryski i listwa wtryskowa gazu.
Pogadaj z kolegą Sknerko to coś więcej doradzi.
Bzdura wierutna ten silnik bardzo dobrze znosi gaz nie znosi druciarzy gazowników i kompromisów w instalacji minimum to stag 4 i wtryski magic jet wszystko co jest wolniejsze nie działa dobrze w tym silniku, reduktor musi mieć dość duży zapas mocy i to sa jedyne wymagania. Gazmen musi umiec sobie poradzić z dotryskami paliwa i ciśnieniem by dobrze wyregulować instalację i tyle. Przekulałem już 50kkm na gazie który sam wybrałem i kazałem zamontować i przez ten czas miałem jedna regulację bo sie coś tam rozjechało na wolnych obrotach, silnik nie wykazuje zadnych objawów zuzycia a mam juz na liczniku ponad 220kkm
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dokładnie.
Dlatego właśnie kazałem koledze napisać jaką ma instalacje.
Większość gazowników kładzie STAG 300 i wtryski Valtek albo BRC które nie bardzo się nadają i powodują strzały w kolektor.
wtryski Valtek albo BRC które nie bardzo się nadają i powodują strzały w kolektor.
No i tu dobrze piszesz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
dobra to napisz co sprawdziłeś bo może być masa rzeczy.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sprawdziłem krokowy, czujnik położenia wału, palec rozdzielacza. w sobotę dobiorę się do niego dogłębnie. Z tatą podejrzewamy komputer ale nie mam jak sprawdzić...
Komputer jest najmniej prawdopodobny. Sprawdź kable, świece, kopułkę rozdzielacza choć na twoim miejscu wymienił bym komplet palec z kopułką kosztują coś ok.30pln Jak nie masz świec platynowych to tez je zmień bo Freele nie lubią zwykłych a platyny zmieniasz w nich raz na 80-100kkm. może jeszcze cewka zapłonowa bo w tych rocznikach jest awaryjna.
[ Dodano: Czw Kwi 04, 2013 20:01 ]
Mój ciężko odpalał jak kable zdechły kupiłem NGK i chodzi jak zegarek
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dobra mam go dość zaraz go potne na żyletki, wie ktoś jak ustawić rozrząd?
[ Dodano: Nie Kwi 14, 2013 17:43 ]
dobra problem znaleziony i rozwiązany, jak sie okazało po rozeebraniu go do naga w silniku jest ok, pompa paliwowa, rozrząd, wtryski i komp wszystkie rady były pomocne za co dziękuje i pozdrawiam oraz życzę by auta się nie psuły
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum