Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] dziwne trzaski i drgania kierownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] dziwne trzaski i drgania kierownicy
Autor Wiadomość
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lut 19, 2012 23:26   

zakupiłem pompę używaną w dość okazyjnej cenie czy ktoś wie jak ją rozebrać tzn 2 połówki trzymają 4 śruby lecz po ich rozkręceniu nie można jej rozpołowić do końca gdyż trzyma ją element przedstawiony w kółku na zdjęciu, chcę ją od razu sam zregenerować ale nie chciałbym niczego uszkodzić

[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 22:04 ]
podbijam temat czy ktoś to może przerabiał albo rozpoławiał ?

[ Dodano: Nie Lut 19, 2012 23:26 ]
zna ktoś sposób na zdjęcie tego ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 19, 2012 23:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lut 20, 2012 09:18   

ktoś pomoże ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Sob Maj 11, 2013 12:35   

Cześć BorysOpole;

mam dokładnie taki sam problem. Nie wiem jak to rozebrać by oddzielić obydwie połówki. U mnie jest przerwana ta "foliowa" uszczelka. I nie mogę się tam dostać.

Udało Ci się coś wymyśleć jak się do tego dobrać?

Darek
 
 
b.j 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 96



Wysłany: Sob Maj 11, 2013 18:01   

antonio3 napisał/a:
Cześć BorysOpole;

mam dokładnie taki sam problem. Nie wiem jak to rozebrać by oddzielić obydwie połówki. U mnie jest przerwana ta "foliowa" uszczelka. I nie mogę się tam dostać.

Udało Ci się coś wymyśleć jak się do tego dobrać?

Darek


odesłałem ci maila co i jak

[ Dodano: Sob Maj 11, 2013 18:01 ]
Młotek i śruba potrzebna jest do wybicia wałka bo jak i kolo klinowe oraz naped pompy wody jest nabite na walek

1 to musisz ściągnąć koło od paska wieloklinowego w tym celu zablokuj koło tak abyś mógł uderzyć przez śrubę w wałek w kole klinowy co spowoduje wybicie walka z koła
2 wybicie kola umożliwi ci rozebranie pompy na części , odkręcając te 3 śruby imbusowe i dopiero na końcu jak powyciągasz wszystko z pompy będziesz mógł wybić to kukułeczko napędzające pompę wody

Doradzę ci ze jak zaczniesz rozbierać pompę to zapamiętaj dokładnie gdzie poszczególne elementy były.

Jeśli chodzi o uszczelkę to z kartki bloku rysunkowego lub jakaś folią tej grubości np z klasera ,wytnij dokładnie nową i obsmaruj dokładnie silikonem na temperaturę

a tu link do łożysk jak by coś http://www.nskbearings.pl/index.php?cPath=6_7_23

Nie wiem dlaczego ale na tym forum nie można dowiedzieć się podstawowych informacji tak jak na innych...
_________________
Roverek 420 2.0 16v t serii
VW Passat B6 1.9TDI
 
 
klocuch12
[Usunięty]






Wysłany: Nie Maj 12, 2013 02:29   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Maj 12, 2013 22:40   

czesc

ja sobie stworzyłem taki przyrząd do ściągania tego elementu który wchodzi do pompy, jest to ściągacz do łożysk który został kątówką oszlifowany tak żeby wszedł w szczelinę w pompie, załączam foto przyrządu przed i po zabiegu :)

rozwiązania w postaci jakiegokolwiek silikonu nie polecam nie zdaje to egzaminu pojeździsz pół roku i znów puści sam tak miałem znalazłem rozwiązanie w postaci uszczelki z tej strony

http://abbes-performance....o-tutorial.html

z przesyłką coś koło 60 zł czas oczekiwania 4 dni , póki co na razie zdaje egzamin i jest ok montaż banalny
 
 
 
antonio3 



Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 105
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Cze 04, 2013 15:31   

Dzięki Koledzy;

Ja przy okazji planowania głowicy i tysiąca innych rzeczy po drodze - jako jeden z etapów miałem właśnie uszczelnić pompę wspomagania - i stąd mój post i głowienie się jak to rozebrać.

Pompę rozebrałem bardzo łatwo poprzez wybicie trzpienia - wszystko ładnie zeszło.
Teraz człowiek jest mądry i strach ma wielkie oczy :)
Na ebay-u znalazłem uszczelkę podwójną do tejże pompy - zamówiłem i dostałem za 2 dni.
Pisałem do gościa (pochodzi z Czechów) czy aby taka podwójna uszczelka nie stanowi ryzyka. Dostałem odpowiedź, że testowali juz różne rozwiązania i to jest optymalne.

Wsadziłem, skręciłem, jeżdżę i jest sucho. Póki co :)
W każdym razie jeszcze raz dziękuję Wam za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Si] Drgania na kierownicy
liberoy Rover serii 600, Honda Accord 10 Czw Sty 12, 2012 15:50
bastek
Brak nowych postów [R620] Drgania kierownicy
csdark Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Lis 02, 2007 07:52
KRYS
Brak nowych postów [R620] Drgania kierownicy - HELP
heng Rover serii 600, Honda Accord 10 Nie Kwi 06, 2008 22:14
heng
Brak nowych postów [R620] Drgania silnika i kierownicy jednocześcnie
Mocne drgania silnika i kerownicy na wolnych
Kobi84 Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Maj 29, 2010 12:54
marthinez
Brak nowych postów [620Ti] Dziwne zachowanie
Chudeck Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Gru 16, 2012 11:23
Chudeck



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink