_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 20, 2013 13:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sciągnij sobie instrukcje obsługi i w niej jest wyraźnie pokazane jak należy zakleić lampy. Wg mnie nie musisz mieć specjalnych naklejek ( choć sam nie wiem czy takie istnieją ). możesz spróbować zakleić czymkolwiek aby tylko zmienić kąt padania.
[ Dodano: Czw Cze 20, 2013 21:14 ]
sorki nie dopatrzyłem że sknerko o tym wspomniał
Klosze i odbłyśniki mam już zdemontowane , klosze przepolerwone, czekam za angolami , i przekładka
[ Dodano: Pią Cze 21, 2013 15:01 ]
Teraz zgłupiałem, kupiłem 2 lampy po , i obie maja znak na kloszu od świateł drogowych E1, koleś twierdził że na bank są od anglika, z tabeli ze str 1 wynika że E1 przeznaczenie na niemcy
wiec co teraz, różnią sie tylko odbłyśnikami , czy też fuks i kupiłem lampy za 60zł bez roboty tylko zamontować
wsadź żarówki i zaświeć na ścianę będziesz widział jak się widmo układa, ja w xenona zaświeciłem diodą z komórki i z bliska na ścianie od razu było widać że angol.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wychodzi na to że na obudowie z tyłu jest albo europa albo uk, czyli albo po naszemu świecą albo po angielsku,
klosz wydaje się być ten sam, nie wiem czemu wychodzi na to że nie ma różnicy, jeśli jest wybite E1,
na moich auto z Niemiec świeciły normalnie przegląd przeszły 2 razy wybite E1
na zakupionych anglikach wybite E1 świecą po angielsku,
czyli w moim przypadku wystarczy przełożyć odbłyśniki
wystarczy jak mówisz podpiąć prostownik cokolwiek na 12v i skierować na ścianę i widać w którą str świecą, w prawą str to europa, w lewą wiadomo....
i tyle temacie zwykłych reflektorów
może ja coś powiem, czy któryś z was czytał instrukcje samochodu ? czasami warto zacząć od takich durnych rzeczy chociaż wiem że ludzie myślą że nie muszą zreszto nie tylko tyczy się to samochodu, wracając do tematu : światła typu xenon w Rover 75 i MG ZT są zbudowane tak aby można było je używać w ruchu lewostronnym i prawostronnym po uprzednim przestawieniu w zależności w jakim ruchu się poruszamy i nie wymagają one przeróbek jak mówiłem producent to opisał w instrukcji, co do koloru świateł to z tego co mi wiadomo szary Rover a czarne MG
zedziczek super że nas pouczyłeś ale jak chciało by się tobie chwilę poczytać ze zrozumieniem to załapałbyś ze piszemy o zwykłych ryflowanych lampach, poza tym instrukcje czytałem i też kiedyś mi się wydawało ze wajcha przełącza w xenonach i soczewkach z RHD na LHD ale niestety tak nie jest bo ona tylko spłaszcza widmo światła. Wiem to bo kupiłem xenony niestety angielskie i nawet wyjąłem soczewkę z nich i dokładnie ją obadałem wiec najpierw szukamy, potem weryfikujemy, a na końcu pouczamy, OK?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Poprawka klosze też są inne mimo że jedne i drugie mają E1, moje z niemiec , zakupione angole również miały E1, różnica oczywiście w układzie linii
angol - linia "pozioma " i wyraźny skok w lewą górę
europa oczywiście odwrotnie,
Dokładnie tak, miałem o tej naklejce napisać,
ale mimo wszystko nie rozumiem tego oznacznia E1 i przeznacznie na niemcy
ale nic niech to zostanie zagadką.....
To ze na lampie napisane jest E1 to nie znaczy ze sa to lampy przeznaczone na niemcy. Wszystkie znaki typu np.E1 E2 E6, sa tylko informacja gdzie lampa byla homologowana ale nie jest to rownoznaczne z przeznaczeniem na ten rynek. Do roverow lampy robila chyba Hella stad jest niemiecka homologacja, ale zarowno wersje europ jak i angielskie beda mialy E1. Zeby sprawdzic z ktorego rynku jest lempa trzeba nia zaswiecic.
Pozdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum