Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Muli w wysokich temperaturach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Muli w wysokich temperaturach
Autor Wiadomość
Kleszcz 



Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 30
Skąd: Żnin



Wysłany: Sob Cze 22, 2013 15:27   [R45] Muli w wysokich temperaturach
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Przy wysokich temperaturach zwłaszcza podczas stania w korkach drastycznie spada moc. Następnego dnia rano przy normalnych temperaturach chodzi normalnie.
Pozdrawiam Kleszcz.
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Lip 09, 2013 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 22, 2013 15:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pią Lip 05, 2013 21:10   

Poszukaj tematów o przepływomierzu. To jest jego wina.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 06, 2013 00:15   

Kleszcz, Milo wiedzieć ale co chcesz się dowiedzieć jest to normalne :-| FMIC zamontuj sobie :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kleszcz 



Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 30
Skąd: Żnin



Wysłany: Sob Lip 06, 2013 06:13   

Może to nie to bo jak temperatura spadnie silnik zaczyna pracować normalnie.
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Sob Lip 06, 2013 06:27   

Wyższa temperatura to rzadsze powietrze i mniej tlenu i mniejsza moc. Do tego dochodzi obciążenie sprężarki klimy prawda? I już kilka kucyków mniej.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Kleszcz 



Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 30
Skąd: Żnin



Wysłany: Wto Lip 09, 2013 20:28   

To nie kilka kucyków ale kilkadziesiąt, i potrafi ni stąd ni z czorta odzyskać swoją moc, Poprawiłem rurę wlotu powietrza do filtra którą mechanik nie podpiął. Jak kolejny raz potroję w korkach to zobaczę.
 
 
KULSON 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 15
Skąd: Wwa



Wysłany: Wto Lip 09, 2013 20:31   

jak nagle odzyskuje moc to na bank cos z elektronika posluchaj kolegow przeplywomierz a najlepiej zrob sobie w warsztacie skan silnika komputerem bedziesz wiedzial na czym stoisz zanim zaczniesz wymienac czesci
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 SDI] Mała moc na 4 biegu , muli i hałasuje
nowy880 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Pon Lut 25, 2013 08:30
bizon
Brak nowych postów [MG ZS 2,0T] Szarpanie przy wysokich obrotach
Markzo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Mar 24, 2013 08:49
Markzo
Brak nowych postów [R400] Buczenie przy wysokich obrotach
ck1346 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Mar 13, 2008 02:04
sTERYD
Brak nowych postów [Rover45]Muli/Dusi sie przy 2000 obrotow LGP/BENZYNA 1.8
oskarlelystad Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Maj 26, 2013 12:11
oskarlelystad
Brak nowych postów [R420] Ogrzewanie, ciepło tylko na wysokich obrotach
Rafal420Di Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Sty 13, 2014 17:30
Panna_Migotka



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink