Pilnie potrzebuję pomocy!! Otóż dzisiaj zabrałem się za wymianę i zgodnie z waszymi wskazówkami chciałem zamontować wentylator od chryslera. Problem w tym że kupiłem auto już bez żadnego wentylatora i nie wiem gdzie są kable do podłączenia silnika wentylatora...:/ Nie widze żeby gdziekolwiek były wypuszczone. Chciałem poszukać ich od startu czyli od płytki z przekaźnikami tyle że nie wiem gdzie ona jest:/ A szukam już na forum kilka godzin.. i nic sa zdjęcia ale samej skrzynki a nie jej lokalizacji HELP
_________________ Ach ten mój RoVeReQ...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 16:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
słuchajcie czy do do silniczka od CHRYSLER można spokojnie montować śmigło od rovera orginalne?? czy nic silnikowi sie nic nie stanie??mam nowszy model z rezystorem a rezystor wstawiłem ten - Zamiennik TYCO 5-1625999-3 . czy montować od chryslera śmigło??dzięki za pomoc
borsuk88, Ja mam silnik od Chryslera i śmigło od tego też silnika. Szczerze to w największe upały to śmigło nie dawało za bardzo rady schłodzić. Wiele za małe. Wiem że MaReK ma założone oryginalne śmigło od R75 do silnika od Chryslera i działa mu to bez zarzutu
to znaczy sie można spokojnie zakładac orginalne śmigełko od r75 ha ale dla spokoju napiszę jeszcze do MaReK i go sie zapytam dla spokoju bo ja swój silniczek naprawiłem - zmieniłem szczotki i rezystor - a za pare dni sie wysypało łóżysko i lata że obija o obudowę ha złośliwość rzeczy martwych
Pilnie potrzebuję pomocy!! Otóż dzisiaj zabrałem się za wymianę i zgodnie z waszymi wskazówkami chciałem zamontować wentylator od chryslera. Problem w tym że kupiłem auto już bez żadnego wentylatora i nie wiem gdzie są kable do podłączenia silnika wentylatora...:/ Nie widze żeby gdziekolwiek były wypuszczone. Chciałem poszukać ich od startu czyli od płytki z przekaźnikami tyle że nie wiem gdzie ona jest:/ A szukam już na forum kilka godzin.. i nic sa zdjęcia ale samej skrzynki a nie jej lokalizacji HELP
A mi nikt nie podpowie gdzie są te kable? Skąd wychodzą jakieś kostki? Dzisiaj auto stoi rozebrane, pomocy... Przecież skoro podłąnczacie to musicie wiedzieć.. Ja niestety nie miałem spalonego wentylatora podłączonego bo go wogóle nie było:/
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Oczywiście na tych 2 artykułach kolegów właśnie jade..
Niestety wszędzie4 widniało tylko to zdjęcie:
co mi o lokalizacji nic nie mówiło:/
Już lece szukać, ale cos mi się wydaje że u mnie jest to zdemontowane:/
a to to co to jest?
następna fotka niżej tej co dałeś
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No tak oczywiście jest. Nie ma wątpliwości tyle że ja nie mam silnika wentylatora ani jego obudowy bo był wymontowany zanim go kupiłem:/ i tych kabli które są na tym zdjęciu również jak już pisałem nie mam. Chciałem się jedynie dowiedzieć skąd one STARTUJĄ, gdzie mają swój POCZĄTEK;p;p
Do puszeczki z twojej fotki idzie wiązka z nadkola lewego i wchodzi przy osuszaczu zaginając się pod kątem prostym (ja tam miałem uszkodzenie)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No tak tyle że tych kostek są u mnie 2 i są pozostawione luzem... Nic z nich nie wychodzi:/ Coś musiało być ostro pogrzebane.. Tylko jak to teraz dojść do ładu?
Da się tą płytke z przekaźnikami dokupić?
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 14:41
Skoro nie masz wentylatora to i tak musisz kupić. Przypuszczam, ze używkę a one zazwyczaj są kompletne tj. z tą właśnie skrzyneczką. Zanim kupisz zadzwoń do tego od kogo chcesz czy ma wiązkę może ci dorzuci w gratisie:)
A obudowę chłodnicy do zamocowania wentylatora masz? bo w niej jest skrzynka przekaźników.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
trochę odgrzanie tematu, ale może to być trop dla przyszłych użytkowników.
Oglądałem dziś na YT stare odcinki Top Gear i w odcinku: "auto za 100 funtów" moją uwagę przyciągnął wentylator zamontowany w Volvo 960, a dokładniej wirnik tego wentylatora.
Zerknąłem na pewien portal aukcyjny i silnik łudząco przypomina nasz oryginalny z R75. Ma 3 przewody więc wnioskuje że jest 2 biegowy,
Być może jeśli ktoś będzie w potrzebie to zbada temat dokładniej , obada wymiary, a nóż widelec się uda, ceny nie powalają
No więc tak bo jako że poległem ostatnio i się poddałem, tegoroczne upaly zmusiły mnie do ponownej lektury i tym razem nie odpuszcze jak silnik nie będzie śmigał.
Dzięki waszej pomocy doszedłem do tego że dokopałem się do chłodnicy, zdobyłem obudowe wentylatora i odnalazłem 2 kostki wychodzące z wiązki kabli odpowiedzialne za wentylator.
JAko że nie mam modułu sterownika wentylatora mam kilka opcji:
1. Zamontować na krótko z przełącznikiem w kabinie (wersja ostateczna)
PYTANIE: Czy zamiast przełącznika można połączyć jakoś pozostałe kabelki żeby się załanczał wentylator automaycznie, lub chociaż na przekręcenie kluczyka.
2. Kupić sterownik
PYTANIE: Czy są jakieś sklepy które to sprzedają, czy tylko używki z allegro.?
Czy od od benzyny np. będzie pasować? Skąd mam wiedzieć jaki mi jest potrzebny ilo biegowy mam układ??
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Lip 20, 2014 10:28
Cytat:
1. Zamontować na krótko z przełącznikiem w kabinie (wersja ostateczna)
PYTANIE: Czy zamiast przełącznika można połączyć jakoś pozostałe kabelki żeby się załanczał wentylator automaycznie, lub chociaż na przekręcenie kluczyka.
Idiotyzm i druciarstwo Nie popieram nikogo w takich rozwiązaniach.
Cytat:
2. Kupić sterownik
PYTANIE: Czy są jakieś sklepy które to sprzedają, czy tylko używki z allegro.?
Czy od od benzyny np. będzie pasować? Skąd mam wiedzieć jaki mi jest potrzebny ilo biegowy mam układ??
Czasami bywaja nowe z zapasów rovera. Ale pozostaje Ci raczej używka. Który rocznik auta? ale raczej napewno masz 3 biegowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum