Od razu mówię, że aparat ustawiony na tryb nocny więc dosyć mocno prześwietla, całość świeci identycznie jak oryginalny postój ani trochę mocniej.
Stop bardzo wyraźny i przeciwmgłowe również.
Ostatnio widziałem się z rafalmis1 i zapytał jak by wyglądały świecące całe tylne lampy w R75, więc już dzisiaj mogę dać odpowiedź
Stworzyłem mały poradnik jak to zrobić
Musimy tylko polutować styk żarówki na którym jest słabsze włókno z kabelkiem który potem przylutujemy do + z postoju. Następnie musimy skrócić podstawkę stykającą się z żarówką aby stykało się tylko to mocne włókno
Trzeba zrobić jeszcze rowek na kabel żeby miał wyjście z wciśniętej żarówki.
rafalmis1 był głównym inicjatorem ja tylko to zrealizowałem
Nie odpowiadam za wszystko złe co może być z tym związane. Gwarantuje że stop świeci bardzo mocno i go bardzo wyraźnie widać.
Ostatnio zmieniony przez scareface Czw Paź 24, 2013 20:46, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 24, 2013 20:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cooo na to Pan od przeglądów Albo co gorsza jak ktoś Ci na tył najedzie i powie że świateł stopu nie było widać Może być problem jak wyjdzie taka samoróbka.
[ Dodano: Czw Paź 24, 2013 21:22 ]
światło stopu jest tak wyraźnie widoczne. musiał bym nagrać film żeby to było widać.
Co do przeglądu to czego tu się czepić? Stop bardzo wyraźny, przeciwmgłowe bardzo wyraźne
Ostatnio zmieniony przez scareface Czw Paź 24, 2013 21:44, w całości zmieniany 1 raz
Kurde przesadziłem. Chodziło mi o to, że Stop jest wyraźnie widoczny.
Myślę, że musieli byście to zobaczyć na żywo i ocenić bo zdjęcia nie ukazują tego jak jest na prawdę.
Za chwilę mogę pójść zrobić zdjęcia z lampą błyskową i już nie praktycznie w ogóle nie będzie widać, że coś się świeci, i wtedy będzie, że za słabo świecą i nikt mnie nie zauważy
Ostatnio zmieniony przez scareface Czw Paź 24, 2013 21:44, w całości zmieniany 1 raz
tak swoją drogą, miałem taki sam patent w Hondzie i nie raz jechaliśmy w dalszą trasę, gdzie za mną jechali znajomi i nie usłyszałem od nich że stop oślepia. Jutro przyjedzie kolega i oceni, myślę, że się wypowie na ten temat.
Ostatnio zmieniony przez scareface Czw Paź 24, 2013 22:09, w całości zmieniany 1 raz
miałem to przez 3 lata, wszystkie przeglądy przechodziłem, z przodu kierunkowskazy też mi się świeciły z światłami, jak miałem raz kontrole w nocy i zostawiłem na postojówkach to przyszedł policjant i zapytał co się nie powinno świecić z przodu. I zauważyłem że miałem włączone halogeny, na kierunki słowa nie powiedział, na tylne lampy tak samo.
i nie rozumiem dlaczego wszyscy sie uczepili tego stopu, przeciez dwuwloknowa na mocniejszym wloknie tez ma 21w czyli tyle ile normalnie zarowka stopu
to samo chciałem napisać
U siebie w 200 też planuje tak zrobić
tylko chce zrobić tak,że żarówki normalnie będzie można wymieniac, a uCiebie chyba trzeba lutować
no dzisiaj specjalnie zwracałem uwagę na samochody ;
skoda, ford, kia, toyota i na pewno dużo więcej, ma pozycyjną ze stopem i jakoś jeżdżą i chyba przeglądy przechodzą a no i panowie macie rację, że 21W jest na stopie standardowo więc jak raziłem wcześniej tak samo teraz
widziałem dzisiaj na żywo i powiem, że mi bardziej podoba się tak jak fabryka dała, ponieważ góra i dół lampy mają taką samą powierzchnie klosza,a środek posiada coś w rodzaju pasków i jak dam mnie psuję, to wygląd. Wybacz Marcinie jak ci uraziłem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
widziałem dzisiaj na żywo i powiem, że mi bardziej podoba się tak jak fabryka dała, ponieważ góra i dół lampy mają taką samą powierzchnie klosza,a środek posiada coś w rodzaju pasków i jak dam mnie psuję, to wygląd. Wybacz Marcinie jak ci uraziłem
Każdy ma własne zdanie mi się tak podoba i tak będę jeździł
Robię to programowo. Bez kabelków. Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością.
Robię to programowo. Bez kabelków. Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością.
moja wersja jest w takim razie dla zielonych co z komputerami nie mają doczynienia, ale efekt ten sam i u Ciebie i u mnie
Robię to programowo. Bez kabelków. Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością.
Interesuje mnie sposób programowania LSM. jak to zrobić aby nie robić w lampach mostkowania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum