Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] iDT szarpnął, zgasł i pojawił się check
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] iDT szarpnął, zgasł i pojawił się check
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 10:22   [R25] iDT szarpnął, zgasł i pojawił się check
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

No i mam problem... przejrzałem na szybkiego tematy i nie znalazłem nic takiego. Jadę autem skręcam sobie, 2-kę zmieniłem na 3-kę - szarpnął. Jadę dalej skręcam chcę zmienić, zmieniam bieg silnik zgasł, tak mi się wydaje że po minimalnym (mniejszym) szarpnięciu. Na razie standard pomyślicie, uwalona pompa. Ale nie bo po chwili auto normalnie odpaliło, chodzi jakoś dziwnie ale to może moje przeczulenie jest - normalnie wchodzi na obroty na jałowym ale pozostał Check. Ktoś ma jakieś sugestie? Co może być przyczyną?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 16, 2013 10:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 10:30   

bociannielot napisał/a:
Ktoś ma jakieś sugestie?

Ja mam ale poczekam na koniec jak juz nikt nie bedzie w stanie pomoc aby zmiescic sie w budżecie 200zł :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 10:40   

Wal kadzaf śmiało :!:
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 10:55   

poczekajmy na diagnoze forumowego hause L serii czyli Remiego :razz:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 15:32   

bociannielot napisał/a:
Wal kadzaf śmiało

Ja wiem co on Ci poradzi, zmienić pompe na pompe od SD :mrgreen:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 17:12   

bez sprawdzenia czemu swieci sie check cieżko cos kolwiek doradzic .
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 17:28   

No i dojechałem prawie do domu, prawie, 300m przed domem zgasł i nie odpalił, chciałem poluzowac wtrysk i zobaczyc czy leci paliwo tak jak trzeba to mi końcówka od klucza spadła gdzieś w dół pod silnik i nie spadła pod autem, no pech na całego ;-) . Takze na diagnoze nie dojadę ;) . Obstawiam jednak pompę :( .
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 16, 2013 18:17   

Hmm podobnie to co ja miałem sprawdź sobie czujnik położenia walu CKP, poruszaj nim i tym kablem czy się tam coś nie przetarło, looknij jeszcze na kabel od 1. wtrysku czy nie jest przetarty :wink: Jak sie pojawia szarpanie i gaśnie oraz Check to będzie coś z CKP. Zobacz sobie w mój temat mam tam nawet filmiki co się dzieje :wink:

Pasowało by jakiegoś Autocoma podłączyć i zobaczyć co za błędy sa. Ja dalej z checkiem jeszcze śmigam bo brak czasu żeby podjechać i dać sobie skasować :P

Z uwalonym CKP auto nie odpali bo jak ma pompa brak sygnału o położenia walu się wyłącza :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 18:29   

Remigiusz, na plaka palił
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 16, 2013 19:18   

bociannielot, Ale jak palił ze co, odpalił na plaku i już działa czy tylko zaskoczył i zgaś :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 19:24   

zaskoczył i zgasł jak skonczyl sie plak
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 21:09   

Na plaku prawie zawsze bedzie chodził diesel, niezaleznie czy który z czujników badz ukladu wtryskowego nie hallo. chyba ze cos poknocone w rozrzadzie badz ingerencja w silnik
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 16, 2013 21:24   

Dobra, a gdzie ten CKP się znajduje? normalnie wstyd sie przynac ale nie wiem :roll: .
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Lis 17, 2013 10:48   

bociannielot napisał/a:
Dobra, a gdzie ten CKP się znajduje? normalnie wstyd sie przynac ale nie wiem :roll: .

najlepiej go widac od dołu ,jako korzysta z koła zamachowego to jest obok turbawki (przy wtryczce lubia sie kable obrywac,swego czasu tez miałem z nim przeboje)

_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lis 17, 2013 12:50   

kadzaf, dzięki, od dołu dostępu nie mam w tej chwili, zobaczymy moze czym go poruszę od góry długim delikatnie :roll:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 17, 2013 14:10   

Jego widać od góry tez dobrze wystarczy ze się rękę wsadzi śledź kabel który idzie od impulsatora zaraz kolo niego masz CKP :wink:

A jeszcze pytanie paski sprawdziłeś czy się nie urwały :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lis 18, 2013 19:51   

no ten cały czujnik i przewody wygladaja na całe, jak poruszałem, pociągnąłem wtyczki, to mocno siedzą, żadna nie ma luzu ani też nic to nie zmieniło... trzeba bedzie sie rozrządowi od strony pompy przyjrzec, w koncu odnalazłem od kiedy rozrząd był niewymieniany, 186000, a teraz ma 253000 ponad

[ Dodano: Pon Lis 18, 2013 19:51 ]
Ciemno jest i nie mam żadnej lampy wiec obudowy rozrzadu nei bede dzis rozbieral, ale dalem rade pomierzyc sterownik, opornosc jest ok, sterownik działa :) .
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Wto Lis 19, 2013 20:03   

Napisałbyś jak pomierzyć sterownik ?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lis 19, 2013 23:21   

Jest w tutorialu o pompie, jak masz gniazdo na pompie to mierzysz po prawej dolny pin będzie plus, górny minus i mierzysz rezystancję, musi byc pomiędzy 2,5 a 4kilo omów.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 20, 2013 03:40   

Powiem tak :-) ten pomiar o niczym nie świadczy, mam taki sam przy uwalonym sterowniku :-( pisałem o tym kiedyś ze służy on tylko do pomiaru zeby się upewnić ze nie spali sprzętu do diagnozy od boscha :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Pojawił się olej na świecy
KoObi89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Gru 02, 2009 13:51
oprawca_1978
Brak nowych postów [R25] Zgasł i nie odpali
Pawelgt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Lip 15, 2021 12:10
Pawelgt
Brak nowych postów [R25] Zgasł i nie zapala
Chesterr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sob Lip 27, 2013 13:24
Chesterr
Brak nowych postów [R25] Zgasł i nieodpala
dan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Lis 19, 2012 18:39
leszczu
Brak nowych postów [Rover 214 Si 1996r.] Ja mu gaz, a on zgasł :)
Robertus74 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Kwi 24, 2022 17:21
mlodyolek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink